Search WWW | Dizi Yorumu



Adı : Search WWW
Tür : Romantik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 Saat
ımDb puanı : 7.6
Yapım Yılı : 2018-2019
Ülke ve dil : Güney Kore - Korece

KONUSU :
Bae Ta Mi , Cha Hyun ve Song Ka Kyung başarılı birer kadınlardır. Bae Ta Mi'nin suçsuz olduğu bir olayda ortaya atılmasıyla birlikte her birinin hayatında bir şeyler değişmeye başlar. Dizide üç karakterin de hayatlarında değinilmektedir. Çalışan başarılı kadınların gücünü göstermek ve cinsiyet ayrımcılığına tepki amacıyla çekilmiştir.

Herkesee merhabalarrr! Çok şükür yazı yazmak için bir aralık buldum da oturdum bilgisayarın başına. İşler duruyor tabi bir yandan. Kendimi dörde bölersem her şeye yetişirim diye düşünüyorum :D Neyse bunlar bir yana size başıma gelen bir şeyden bahsetmek istiyorum yoruma geçmeden önce. 
Geçenlerde instagramdan bir mesaj aldım. "Seni takip edebilmek için instagram açtım blogunu seviyorum ama biraz daha aktif olamaz mısın?" diye. Tabi ben bu mesajın bana verdiği mutlulukla kızım Gonca yaz artık şu yazıyı zaten bir sürü dizi de izledin diye kendimi blog yazmaya hazırlarken sınavlarım hooop ne oluyoruz deyince bu günlere geldik.Öncelikle bana mesaj atan arkadaş bu yazıyı okuyorsa bu yazımı ona ithaf etmek istiyorum. Blogumun ilk anlarını hatırlattı bana.  İlk zamanlar buralar epey dutluktu :D Nerelere geldim ne kadar gelişti-değiştir her şey.Şimdi instagramdan mesaj alıyorum veyahut instagram gönderilerimin altına blogundan geldiim tarzı yorumlar bırakılıyor. Çok çok mutlu oluyorum. Çünkü hepimiz için zaman oldukça önemli bir şey. Bu yüzden burada okuduğunuz şeyler için vaktinizi ayıp bana dönüt yaptığınızda benden daha mutlusu yok diyeceğim kıvama geliyorum. Bu vesile ile hepinize teşekkür ederim. Vaktinizi ayırıp yorum bıraktığınız, bana mesaj attığınız ve saymayı unuttuğum diğer şeyler içinn dee... Neyse çenem düştü. Diziyi unuttum. Diziye gelelim.



Search WWW ilk yayınlandığı dönem oyuncuları sayesinde dikkatimi çeken bir diziydi. Şu fotoğrafta gördüğünüz hanımefendi favori dizilerimden biri olan Chicago Typewriter dizisinde beni öyle bir etkilemişti ki başka dizide oynasa da izlesem diye bekliyordum. Tabi bu dizinin yayınlandığı zamanlar başka dizi izlediğim için başlayamamıştım. Netflix'e beğenebileceğin kısmında bana hatırlatınca başladım. Sonra bir baktım ki favorim olmuş. 😍

*dizideki yakışıklı beyler sondaki hariç :D *

Konusunda da bahsettiğim gibi dizi üç kadın karakter etrafında dönüyor. Üçü de birbirinden güçlü karakterler ve hepsinin yaşadığı olaylar birbirinden zor şeyler.  Her ne kadar tek tek bahsetmek istesem de olay bütünüyle birbirine bağlı olduğundan izleyerek görmeniz tarafındayım.  Dizinin ilk bölümlerinde ana olayları kavrıyoruz. İlerleyen bölümler de ise zaten dizi içine çekiyor hemen sizi. Hem güldürüyor hem ağlatıyor. Karakterlere hemen bağlanacağınız türden ben hemen benimsedim. Hepsi birbirinden dikkat çekici ve farklı. Yan karakterlerin bile sizi çekecek özellikleri var desem yalan söylemiş olmam. Dizideki karakterin hepsinin birbiriyle oluşturduğu bağ o kadar güzeldi ki. Bitirdiğimde aşırı üzüldüğümü fark ettim. Çok bağlanmışım. ühühühühühüh 
Bunun bir diğer nedenleri ise OST'ları... Ciğer yakan mı ararsın mod yükselten mii hepsii var. Dizin ostları tek kelimeyle ha-ri-kaa! 
Hemen telefonuma indirip bıkana kadar dinlenecekler listesine ekledim tabii :D 
Diziye karşı diğer sevgilerimden biri daha önceki yazılarımda bahsettiğim gibi güçlü kadın karakter hayranı olmam. Hepsi birbirinden güçlü ki insana özgüven depoluyorlar resmen. Sadece bu sebep için bile izlenecek dizilerden. Hee Gonca başka sebepler de istiyorum diyenler için saymaya devam ediyorum; 
Bae Ta Mi ve Park Mo Gun'un aşkı, 
her bir oyuncunun karakteriyle bütün olması.
Çekim kalitesinin oldukça iyi olması. Sahne geçişlerinin yumuşaklığı.Karakterlerin stilleri.
OST'lar dışındaki sahne müziklerinin bile oldukça iyi seçilmesi. 
Jang Ki Young'un yakışıklılığı ile kalbimi eritmesiiii vee daha niceleriii...
Anlayacağınız üzere diziye her şeyiyle vuruldumm *-* Neresinden tutsam harika bir dizi. Bu yüzden izleme konusunda tereddüt yaşıyorsanız. Aklınızda izlemek yoksa, ilk defa bile adını duymuşsanız izlemenizi tavsiye ederimmm :) Hatta izlerken dedikodu yapacak birini ararsanız gönüllüyüm de :) Son olarak beğendiğim birkaç şarkı bırakıp kaçıyorum. ^-^






19 yorum:

  1. Güçlü kadın karakterlerin olduğu dizileri ben de seviyorum :)) İnstadan ne güzel bir mesaj gelmiş öyle, insanı mutlu ediyor böyle destekler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü kadınlar her zaman etkinleyicidir.. *-* Özellikle bu dizidekiler fazlasıylaa öyleler. Mesaj isee evet mutluluk mesajı adeta :)

      Sil
  2. oooo tam seveceğim diziymiş bu not aldım sıraya sokayım. şimdi strangers from hell izliyom korkulu kore, sona da extraordinary you izliycem :) insta mesajı hoş olmuş. heey zaten biliyon ki ben senin yazılarını hep çok seviyom. yoğunluktan dolay her zaman gelemiyon ama olsun yazın gelirsin çok çok :) yazıların hep mutluluk veriyooo :) sen ennn iyilerdensin zaten akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu ufaktan şımardım şimdiii. Umarım herkes böyle düşünüyordur blogum ve yazılarım hakkında. Extraordinary You benim de listemde amaa şu sıralar çok fazla kişide görünce biraz zaman girsin araya diye bekliyorum. Şimdi hi school love on diye bir diziye başlayacağım romantikliymiş yinee. Okul temalı izlemeyeli çok oldu bakalımm *-*

      Sil
  3. Öyle mesajları çok seviyorum çünkü insana güç veriyor gerçekten. Hepimiz tarafından çok seviliyorsun sevgili Gonca :) Bu diziye ise başladım ama 3. bölümde ara verdim. İzlediğim dönem ile alakalıydı sanırım. Yine de şahane bir dizi olduğuna eminim, çok kaliteliydi çünkü. Elimdekileri eritip tekrar şans vereyim, iyi hatırlattın :)
    Emeğine sağlık^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim. Ben de takip ettiğim bütün bloglar gerçekten severek takip ediyorum. Dizi gerçekten güzel tekrar izlediğinde beğenirsin bence ❣️

      Sil
  4. Bu diziyi ben de çok beğenerek ve severek takip etmiştim. Konusu da yaşamdan izler barındırıyor böyle olunca da izleyiciyi içine çekmeyi başarıyor bana göre. Güzel bir öneri olmuş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Umarım tavsiyemle çoğu kişi başlar 🙂

      Sil
  5. Ne güzel bir mesajmış çok mutlu ediyor o tarz mesajlar. Bu diziyi duymamıştım bakarım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi moodunu yükseltiyor herkesin. Umarım izlediğinizde çok seversiniz 😊

      Sil
  6. Tanıtım için çok teşekkürler, emeğinize sağlık Gonca Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırdığınız için ben teşekkür ederim 🙂

      Sil
  7. Öyle güzel anlatmışsın ki diziyi şimdi oturup ilk bölümünü izleyeceğim. Eğet beğenirsem ve izlemeye devam edersem senin kadar güzel olmasa da ben de acemice bir yorum girerim bloga. :)
    Ya ne diyeceğim çok güzel değil mi mesaj almak falan. Bunlar hep samimiyet hep emek. Sen hep yaz, çiz o zaman. 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok sevinirim. Yorumunu beğemeseniz bile girin bence. Ama beğenirsiniz bence çok cici dizi 😍😍😍 Mesajlar evet çok mutlu ediyor. Bugün sizden başladığınıza dair aldığım mesaj bile beni çok mutlu etti. Güzel dileğini için teşekkür ederim 🙂

      Sil
  8. güzle bir dizi yorumu yazısı olmuş
    ben Homeland in son 3 sezonunu izledim bu ay
    yine bayıldım
    öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Listeme hemencik ekliyorum teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Kendini beşe bölme duası amin. Umarım izlediğinde çok seversin 🙂

    YanıtlaSil
  10. Kore dizilerine bakışım değişti. Nihayet sadece erkeğin sevgisiyle güçlenen kadın karakterlerin yer almadığı bir hikaye:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle kadın karakterlerin güçlü olduğu diziler bulmak cidden zor. İzleyince ben de aynı tepkiyi verdim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.