Film Önerileri #1

 *Fotoğraf pinterestten alınmıştır.*

Tak takkk! Geçen ay ve bu ay başlangıcında oda arkadaşlarımla epey film izledik. Blogda da hepsine ayrı ayrı yorum girecek vaktim ne yazık ki şu sıralar yok. O yüzden beğendiğim filmleri sizlerle öneriler altında paylaşayım istedim. 
Bakalım ilk film tavsiyesi yazımda neler varmış?




1-Muhteşem Gatsby 
Tür : Dram, Romantik
Süre : 2 saat 22 dakika
ImDB puanı : 7.3
Vizyon Tarihi : 2013

Konusu :
Nick Carraway yeni bir yere taşınır ve sürekli birinin ismini duyar. Gatsby! Gatsby gizemli ve görkemli bir hayata sahiptir. Nick bir şekilde onun hayatında dahil olur ve bu gizemli hayatını kapılarını araladığında hiç ummadığı şeylerle karşılaşır.

Yorumum : Muhteşem Gatsby romanını duyanlarınız vardır. Film bire bir ondan uyarlama. İzlediğim en iyi uyarlamalardan biri. Oyuncular zaten yıldız kadro olunca söyleyecek çok fazla da bir şey kalmıyor geriye.




2- Bright 
Tür : Fantastik, Gerilim, Aksiyon
Süre : 1Saat 58 dakika
ImDB puanı : 6.4
Vizyon Tarihi : 2017

Konusu : 
Fantastik ırkların bir arada yaşadığı bir dünyada insan olan Ward ile ork olan Jackoby devriye partneri olan iki polistir. Orklar insanlar tarafından pek hoş karşılanmayan bir ırktır. Fakat günün birinde tüm ırkları tehdit eden bir olay yaşanır ve bu tehdidi ancak birlikte çalışarak ortadan kaldırabileceklerdir.

Yorumum : Fantastik şeyler izlemeyeli epey oluyor. Benim için iyi bir dönüş oldu. Heyecanlı ve ilgi çekiciydi.


3- Gifted
Tür : Dram
Süre : 1 Saat 41 dakika
ImDB puanı :7.6
Vizyon Tarihi : 2017

Konusu :
Mary üst düzey bir zekaya sahiptir. Okula başlayana kadar bu zekasının göze batmaması ve normal bir yaşam sürmesi için dayısı Frank elinden gelen her şeyi yapmıştır. Fakat okula başlamasıyla birlikte kızın zeki olması pek çok kişinin ilgisi çekmiştir. Bununla birlikte Frank'le olan bağını koparmaya çalışmaya başlamışlardır.

Yorumum : Bu filmi  Kağıttan Dünyam  İlkay'da görüp tee ne zaman eklemiştim listeme. Ancak sırası geldi. Çok da sevdim. Yüreğe dokunan bir hikaye :)


4-Ölümlü Dünya
Tür : Aksiyon, Komedi
Süre : 1 Saat 47 dakika
ImDB puanı :7.8
Vizyon Tarihi : 2018
Konusu : 
Mermer ailesi 8 kişilik sıradan bir aile gibi gözükür. Fakat gerçek hiç de öyle değildir. Bu aile nesilden nesle geçen kiralık katillerdir. Günün birinde aralarından biri kural ihlali yapar ve kimlikleri açığa çıkar durum böyle olunca kaçma planları başlar. Bu kaçış süresini konu alır.
Yorumum : Bitirdikten sonra bile üzerinde konuştuğum güzel bir komedi filmiydi. Hala gülüyorum sahneleri hatırladıkça sadece biraz fazla küfür bulunduruyor bunu da ekleyeyim.



5- Joker
Tür : Dram
Süre : 2 Saat 2 dakika
ImDB puanı :8.7
Vizyon Tarihi : 2019

Konusu :
Arthur başarısız bir komedyendir. Toplum tarafından da dışlanmıştır. Gündüzleri palyaçoluk yapmaktadır. Annesi ona Happy diye seslendiği için sürekli acısını içinde yaşamıştır. Toplum tarafından da zorbalığa uğrayınca artık işler dayanılmaz bir noktaya gelir ve geceleri de kendi kimliğinden uzaklaşır Joker kimliğine bürünür. 

Yorum : İzlemeyenin bir ben kaldığını düşünüyorum ama olsun listeye ekledim belki hala izlemeyenler vardır kıyıda köşede diye :) Oyunculuklar muazzamdı. Psikolojik yönü de aşırı iyi verilmişti. Sadece bir tık daha hızlı ilerleyebilirdi diye düşünüyorum :)


Umarım izlediğiniz zaman benim kadar büyük bir zevk alırsınız. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle... :)

instagram : @daisyandbook

31 yorum:

  1. Yaa, Ölümlü dünya çok iyiydi dimi? Bende hala hatırladıkça gülüyorum. "Her gece yeminler ediyorum, bıçak kemiğe dayandııı" :D
    Gifted ve Bright filmlerini merak ediyorum ama bakayım bende. Emeğine sağlık güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mermer Merve kısmı da çok iyiydi hajsjss. İkisi de çok güzel filmler umarım çok çok seversiiinnn🥰

      Sil
  2. film önerileri için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırdığınız için ben teşekkür ederim

      Sil
  3. Film önerileri süper, özellikle Ölümlü Dünya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi gerçekten iyi film değil mii 😊😊😊

      Sil
  4. Bright ve Gifted filmlerine bakmadım, listeye alayım. Teşekkürler, hepsi de tarzım olan filmler.

    YanıtlaSil
  5. Bright gerçekten de çok kaliteli bir filmdi.Diğerlerini izlemedim ama Muhteşem Gatsby nun senaryosunu sevdim.Kesinllikle izleyeceğim teşekkürler.Jokerin de Netflixe düşmesini bekliyorum :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım ikisini de izlediğinizde çok seversiniz 😊

      Sil
  6. Gifted filmi ilgimi çekti doğrusu. Ellerine sağlık yine çok güzel bir yazı olmuş bakacağım mutlaka filmlere! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım çok severek izlersin ❣️❣️

      Sil
  7. Çok güzel filmler bazıları benim de listemde ama henüz izleyemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım izlediğinizde çok seversiniz. Şimdiden iyi seyirler 😊

      Sil
  8. bright, ölümlü dünya, joker izlemedim not aldım izlerim thanx, diğerlerini izledim hıhıms güzeldiler :)

    YanıtlaSil
  9. Muhteşem Gatsby, bayadır izlemek istediğim bir film. :')
    Joker çok iyiydii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joker uff gerçekten iyiydi. Gatsby de öyle umarım çok seversin 😊

      Sil
  10. Muhteşem Gatsby ve Joker!
    Gözlerinden kalp çıkan emoji bırakıyorum şuraya hehe :)

    YanıtlaSil
  11. Gifted çok ilgimi çekti, güzel liste teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir filmdi. Umarım izlediğinizde seversiniz 😊

      Sil
  12. Nasıl sağlam bi liste olmus bu hepsini görünce Ohannes bu nedir dedim Goncik!❤️Ölümlü Dünya Severler Klubüne hoşgeldin bebeğim.”Bizim parolamız sevgidir” bunu unutmuyoruz ldjdldkdkd🤣🤣🤣❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi ben mermer Merve yi unutamıyorum 🤭🤭

      Sil
  13. film önerileri için teşekkürler en yenilerini de biz haber ediyoruz 😊

    YanıtlaSil
  14. Blogunuz oldukça güzel ve emek verilmiş.Kaleminize sağlık.Yeni
    açtığım bloguma zaman ayırıp takip ederseniz oldukça mutlu olurum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Gatsby yi ben de kitabını okuduktan sonra izledim. Olaylar daha net anlaşılır hale geldi. Bright da bayağı iyiydi bence bir ara bakmalısın. Of Joker o gülüş hala kulaklarımda. Finallerinde başarılar. 🙂

    YanıtlaSil
  16. Otobüs yolculuğum var yarın denk gelirse biri izleyeyim 😊😊🙈

    YanıtlaSil
  17. Ahhh keşke ikinci dönem daha çok ihtiyacım olacak benim de.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.