Ocak Ayı Raporu! | 2020 (Film, Dizi ve Müzik)


2020'nin ilk ayını bitirdik bile. 😱 Zaman çok hızlı geçiyor. Bakalım ilk ayımı nasıl geçirmişim. Bu yıl ki hedeflerimden biri de her ay, ay sonu raporu yazmak hadi bakalım. Fighting! Ayrıca fazla uzun bir yazı oldu galiba keyifli okumalar.


Ay başında biraz sınavlarla boğuştum. O yüzden ilk hafta öyle curcunalı geçti. Sonra tatile girmemle birlikte bir şeyler izleyip okuma evresine geçebildim.
İlk olarak neler izledim onlara bakalım.

İzlediklerim :
Çoğumuzun ülkemizde Mucize Doktor olarak bildiği diziyi ay başında izledim. İlk başlarını çok severek izlemiştim ama son bölümlerinde çok sıkıldım. Detaylı yorumu okumak isteseniz başlığa tıklamanız yeterli.

2- Still 17 (Dizi)
2020'nin ilk favori Kore dizisi! Nasıl bitirdim anlayamadım. Aşırı tatlı bir dizi olduğu için herkese öneriyorummm :) Yorum için de başlığa tıkk. :)

3- Extraordinary You (Dizi)
Ay sonuna doğru başladığımız bir diziydi bu. Yayınlandığında çoğu kişinin beğenisini topladığı için başladım. Güzel diziydi sadece son bölümlere doğru biraz sıkıldım. Bu yazıdan sonra yorumunu paylaşacağım :)

4- Tune in For Love (Film)
Bu film daha oyuncu kadrosu açıklandığı andan itibaren dikkatimi çekmişti. Nasıl güzel nasıl naif bir film. Yorumunu girecektim ama her şey yığıldığı için pas geçtim. Kesinlikle izlenmeli. 

Your Name benim çok ama çok sevdiğim bir animedir *-* Sırf bu yüzden Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğimizde başlangıç olarak bunu seçmiştik. Tekrar izlemek beni aynı duygu seline sürükledi. Yorumunu okumak isterseniz başlığa tık tık.

6- Aşkta İki Hafta 
Bu filmi gerçek anlamda vakit geçirmek için izledik. Tam da öyle anlarda izlenecek bir filmmiş. Ortalamanın bir tık altında bir film yani.. O yüzden blogda yorumunu girme gereği görmedim.

7- Harry Potter ve Ölüm Yadıgarlar Bölüm 1 ve 2
Film serisi olarak nihayet bitirebildim. Son bölüm benim için fazla duygu yüklüydü. Kesinlikle kitapları kadar filmleri de iyii :)

Bunlar dışında neler izledim?
Queendom, yarışmasına başladım. Vuhuu! Gonca yeni kpop grupları tanıyıp fandomuna giriyor arkadaşlar ön uyarıı :) 
Friends'den birkaç bölüm izledim. Benim kadar bu diziyi yavaş izleyen biri daha yoktur.
How I Met Your Mother'a oda arkadaşımın tavsiyesiyle başladım. İlk sezonu bitirdim. Sonu Friends gibi yıllara yayılan bir izleme olmaz inşallah.
Sugar Crush diye bir pasta yarışmasına başladım. Canım sıkılınca açıp izliyorum. Çok güzel pastalar yapıyorlar *-*
Run BTS'in yayınlanan bölümlerini izledim. Bol bol mutluluk depoladım.
BTS Bon Voyage 4. Sezonu izlemeye devam ettim. Artık çeviri bulmakta çok zorlanıyorum. Kendime not şu ingilizceni artık geliştirrr! 
Çok Güzel Hareketler 2 'nin yayınlanan bölümlerini izledim. Geçen sezonun çok daha iyi olduğu düşünüyorum bu konuda...
Arada bir Leyla ile Mecnun dizisini izliyorum yarım yamalak :) Hee bir de son olarak Tutunamayanlar dizisine başladım.  Yine deli gibi izlemişim. 

Neler okudum peki? Geçen yıl okuma hedefimi tamamlayamayınca karalar bağladım arkadaşlar bu yüzden hırslı yanımı ortaya çıkartmam lazımdı. Bakalım neler okudum?

1- Kafa Dergisi
Normalde ilgimi çekmediği müddetçe dergi okuma alışkanlığım yoktur. Bu dergiyi de sırf Cem Güventürk'ün o muhteşem çizimleriyle olan takvim için almıştım ama içeriğini okuyunca çok çok güzel bir dergi aldığımı fark ettim. Birçok yeri işaretledim ilerleyen günlerde instagramdan paylaşırım.

Ayın ilk kitabı Boyalı Peçe'ydi. Bir arkadaşımın önerisiyle geçen yıl almıştım. Epey bekledikten sonra yurt odamda başka kitabım kalmayınca başladığım bir kitaptı. Sevip sevmediğim konusunda hala ikilem yaşıyorum. Yorumu okumak isterseniz başlığa tık tık.

Boyalı Peçe okuma hızı olarak beni yavaşlatınca acil kurtarıcım oldu bu kitap. Okuma hızınız yavaşlarsa bir göz atabilirsiniz. Yorumunu okumak isterseniz artık ne yapmanız gerektiğini biliyorsunuz :)

4- Kızıl - Stefan Zweig
Etkinlik kitabına geçmeden önce bir kitap araya alayım diye düşünürken bu kitabı görünce hemencik okumaya başladım. Zaten kısa ve Zweig'ın yazım dilin aşırı iyi oldu için kitap hemencik bitiverdi. Özellikle bilinç akışı çok çok iyiydi. Yorum yazamadığım için üzüldüm ama muhakkak okuyun dediğim kitaplardan.

Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğimizin bu ay ki kitabıydı. Kitap etkinliğe katılan bazı arkadaşlarımıza ağır geldiği için başlangıç için yanlış bir kitap mı seçtik acaba diye düşünmemize neden olmuştu ama kitabı bitirince hiç pişman olmadım. Gerçekten herkesin okuması gereken kitaplardan özellikle de kadınların. Yorum için başılığaa tık tıkkk! :)

Veee ay sonunda başladığım Harry Potter ve Azkaban Tutsağı *-* Canıım arkadaşlarım erken doğum günü hediyesi olarak serinin kalan kitaplarını bana hediye edince bir heves devam edeyim dedim. Geç kalmış bir Harry Potter hayranlığı yaşıyorum şu son günlerde.
Ayrıca kitaplardan bahsetmişken kendime KPSS kitapları aldım. Eeee bir yerden başlamak lazımdı. Bunların yanında kendime hediye Bir İdam Mahkumunun Son Günü ve Theo'ya Mektuplar kitaplarını aldım. Belki bu yazı yayınlanana kadar kitaplardan birini okumuş bile olabilirim.

Okuduklarım bittiğine göre neler dinledim onlara bakalım.

Dinlediklerim :

1- Red Velvet - Psycho
Ayın ennn ennn kusana kadar dinlediğim şarkısı buuu *-*

2- BTS - Black Swan 
Listede BTS olmazsa işte o zaman şaşırın efendim :) Eee bunlar comeback'in ayak sesleridir. 

3- BTS (Suga)- Map Of The Soul 7 : Interlude Shadow (Comeback Trailer)

4- Alec Benjamin - If I Killed Someone For You
Alec Benjamin dinlemeye biraz geç kaldım sanırım ama son albümüü kesinlikle çok çok iyi. Albümdeki favori şarkımı buraya bırakayım

5- (G)i-dle - Lion 
On parmağında 3546564 tane marifet olan harika bir kız grubu. Queendom izlememin nedenleridir kendileri. Kesinlikle performanslarına bir göz atın.

6- Younha feat. RM - Winter Flower
Ayın en duygu yüklü şarkısı.

Veeee bir yazının daha sonuna geldik. Umarım zevk alarak okumuşsunuzdur. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.


15 yorum:

  1. Aaağağağa ne kadar dolu geçmiş, ben biraz kitap okudum biraz film izledim biraz webtoon okudum o kadar :( hepsinden azar azar :D Ben de bu ay Your Name'i izkedim ve ilk izlememdi. Mükemmeldi, baya baya baya sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de tatil ayımdı yoksa normalde bu kadar dolu bir ay geçiremiyorum 😭 Your Name gerçekten çok güzeldir 🥰

      Sil
  2. Dolu dolu bir ay olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  3. Harry Potter serilerini kaç kez izledim,sayısını unuttum :) evde ki "yine mi yaa" sitemlerinin haddi hesabı yok.(Benzer bir durum yüzüklerin efendisi serisi içinde geçerli) Filmlerini bu denli özümsemiş olmama rağmen kitaplarını hiç okumadım.Açıkçası okumaya dair en ufak bir istek bile mevcut değil.Garip bir durum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olabiliyor öyle şeyler. Ben de pek kitapları okumaya istek duymazdım bir arkadaşım sağolsun epey başımın etini yedi. Yüzüklerin efendisini ne izledim ne okudum bakalım 🤭

      Sil
  4. Dolu dolu bir ay olmuş ne güzel. :) Keyifle okudum. Gelecek ayın da böyle verimli geçsin umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim umarım hepimiz için harika bir ay olur🙏🏻🙏🏻

      Sil
  5. şarkıları alayım listeye, run bts, queendom, pasta hoş şeylermiş :) still 17 izliycem işallah, maşallah iyisin beee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Still 17 tatlışkolar silsilesi dizi umarım severek izlersin 🥰

      Sil
  6. Nefis bir ay olmuş senin için, verimli geçmesine çok sevindim. Darısı şubat ayının başına. :)
    Bu arada aynı kore dizilerini izlemişiz. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAYAAYAYAYAY! Ne hoş bir tesadüfff :) Şubat ayı çok daha güzel bir ay olsun hepimiz içiiinn :)

      Sil
  7. dolu dolu bir ay olmuş!!! tebrikler, özlenmişsin.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.