Bir Milyon Kere Teşekkür ve Ufak Bir Hediye! (BİTTİ)

Şubat 28, 2021



Herkese merhabalar! Bu yazı diğer yazılarımdan farklı olarak bol teşekkür içerikli bir yazı olacak. Öncelikle burada bu yazımı okuyorsan vaktini ayırdığın için teşekkür ederim. Buradaki 7. yılımın içindeyken birçok yazı paylaşıp önerilerde bulundum. Başlangıçta gerçekten bir kişi bile beni okuduğunda ve önerilerimi, yorumlarımı dikkate aldığında aşırı mutlu olurdum. Şimdilerde instagramdan birçok dönüş ve sizin önerilerinizi alıyorum. Böylesine etkileşim içinde olmak beni çok ama çok mutlu ediyor. Günler böyle birbirini kovalarken bir de ne gördüm! Sayenizde blog paylaşımlarım 1.000.00 görüntülemeye ulaşmış!  Voaaaa! Gerçekten şaşkınlık ve mutluluk içinde bu yazıyı yazıyorum. Gerçekten bu kadar büyük kitleye ulaşmak inanılmaz bir duygu. Hala daha bunun şaşkınlığını yaşıyorum. İşin en güzel yanı ise bu kutlamanın doğum günüme denk gelmesi. Bunu güzel bir hediye olarak alıyorum. O yüzden bu yazıyı sizinle doğum günümde paylaşıyorum.

Hepinize vaktinizi ayırdığınız ve yazılarımı okuduğunuz için teşekkür ederim. Verdiğiniz destekten dolayı sizlere böyle kuru kuru teşekkür etmek istemiyorum ve aranızdan bir kişiye küçük bir hediye kutu göndermek istiyorum.  Goncacım bu kutunun içeriğini biraz öğrenebilir miyim derseniz birkaç şey açıklayayım.  Suç ve Ceza kitabı (Can Yayınları Beyaz Baskı), bir adet tatlı bir momopad ve birkaç şey daha diyeyim diğerleri ufak şeyler o yüzden sürpriz olsun sizlere :)



Katılmak için yapmanız gerekenler :

Blogumu takip ediyor olmak. (Eğer takip etmiyorsanız blogumda bulunan sağ taraftan Dünyamdakiler yazan kısımdaki izle butonuna basarak takibe alabilirsiniz.)

En sevdiğiniz dizi ve kitabı yorum olarak bırakıp kazandığınız takdirde size ulaşabileceğim bir mail adresi yazmanız yeterli. :)



Son katılım : 13 Mart 2021

Kazanan 14 Mart 2021'de buradan ve instagram hesabımdan duyurulacak. 


KAZANAN:

Duygublog geri dönmediği için yeni kazanan İrem Suluk olmuştur, tebrikler :)



Instagram : @daisyandbook

26 yorum:

  1. Harry potter ve ölüm yadigarları
    Kore dizilerinin hepsi ❣️
    serifearpa@gmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi Kore dizisi seçemeyenlerr *-* Ölüm Yadigarları'nın ben de çok seviyorum. Şansın bol olsun :)

      Sil
  2. Kitabı okuduğum için bir okumayan bir başkasına gitmesi için çekilişe katılmayayım ama okurun bol olsun temennisi birakayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sekoz, ne kadar düşüncelisiniz. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yeni başladığım bir Kore dizisi var şu an favorim kendisi, kesinlikle izlemelisinn:D L.U.C.A the beginning. Kitap olarakta şu sıralar Aşk ve Gurur.
    mevciimerve@gmail.com
    ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşk ve Gurur gerçekten harika bir kitap. LUCA hakkında sanki konuşmuştuk ismi tanıdık geldi. Şansın bol olsun Mervee :)

      Sil
  4. Doğum gününüz kutlu olsun.Nice güzel ve sağlıklı yaşlarınız olması dileğiyle.

    YanıtlaSil
  5. Nice başarılara😊 Kitap olarak bu aralar psikoloji kitapları ilgimi çekiyor dizi olarak da gülsereden budayıcıoğlunun kitaplarını konu alan diziler dilebilirim kırmızı oda ve masumlar apartmanı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibella, teşekkür ederim. Lütfen çekilişe katıldıysan kazanacağın takdirde sana ulaşabileceğim bir mail adresi ekler misin?

      Sil
  6. Nice güzel ve sağlıklı yaşlara:) kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  7. Kuyucaklı Yusuf
    Sherlock
    duygusf48@gmail.com
    :) ❤

    YanıtlaSil
  8. Jane Eyre
    Freud
    dilaraterzi112@gmail.com
    🥳💜

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler :)

    En sevdiğim dizi: Unorthodox
    En sevdiğim kitap: 1984
    Mail adresim: iamnazangenc@gmail.com

    💜💃

    YanıtlaSil
  10. Nice güzel senelere bol başırı ve sağlıkla!
    En sevdiğim kitap "Peyami Safa-Yalnızız"
    Dizi ise "When They See Us/Ava DuVernay" bu aralar sanırım, epey etkilendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, lütfen kazandığın takdirde sana ulaşabileceğim bir mail adresi yazar mısın :)

      Sil
    2. sulukirem@gmail.com :)

      Sil
  11. Ay çok güzel. Nice güzel senelere. Benim de sekiz sene olacak bir kaç ay içinde. Ben de bir çekiliş yapmayı düşünüyorum.
    En sevdiğim kitap için Harry Potter serisi diyebilirim. Dizi olarak son zamanlarda izlediğim Once Again çok güzeldi. 😊
    okurixx@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. Nice nice senelereeee kalpkalpkal(tekrar kutlamış olayım ehehe)
    The 100 favori dizim
    Bana dokunma favori kitabım :)

    YanıtlaSil
  13. Ya çekilişe katılıp unutmuşum, ilk defa bi tane çekiliş kazandim onu da başkası aldı. Neyse artık iyi günlerde kullansın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygublog mail attım kazandığınıza dair fakat iki gün boyunca dönüş olmayınca mecbur yedek talihliye geçti. Başka bir sefere :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.