Son Zamanlarda İzlediklerim | Dizi, Film, Program

 


Herkese merhabalar, birkaç seferdir buraya gelip bir şeyler yazmayı deniyorum ama şu sıralar ilhamımı kaybetmiş gibiyim... Birkaç defa yazıp sildiğim çok yazı olunca en son akışına bıraktım. Hazır ilham gelmişken sizinle izlediklerimi paylaşmak istedim. Burada bulunan diziler buraya yorum yazmadığım süre içerisinde izlemiş olduğum dizi, film ve programları içeriyor. Ben anlatmak için hazırım siz de hazırsanız başlayalım. 




1- My Name 4/5

Son zamanlarda arka arkaya en fazla bölümünü izlediğim dizilerden biri. Ablamla birlikte izleyip hemen bitirdik. İzleyiciyi canlı tutmayı biliyor, hemen içine de çekiyor. Oyunculuklar da çok iyi. Tek sevmediğim kısmı çok fazla kanlı sahnesi olması.



2-Modern Love (İlk sezon 5/5)

Bölümlerin birbirinden bağımsız olduğu bir dizi.Bu yüzden sırayla izlemeye gerek yok. En sevdiğim kısım bu oldu. Bir bölümde olaylar oluyor ve bitiyor. Ayrıca ele alınan aşk hikayeleri de oldukça güzel bir şekilde ele alınmıştı.Tam izlediğim dönemde böyle bir şeye ihtiyacım varmış gibi hissettim. Ayrıca her bölümde birbirinde harika oyuncular da var. 



3- The King's Affection 

Henüz final olmadığı için puanlama yapmıyorum. Normalde çok fazla tarihi dizi izlemeyi sevmem ama gerçekten The King's Affection'nın başka bir büyüsü var. Severek izliyorum. Bitince vaktim olursa uzunca bir yorum yazmayı planlıyorum buraya.



4-SKZ CODE 5/5

İdollerin showlarını izlemeyi aşırı seviyorum. Bu da Stray Kids grubunun realty showu. Her hafta yeni bir bölüm geliyor. Şu an güncele yetiştim. Hem üyeleri tanımak için hem de güzel vakit geçirmek için güzel bir tercih oldu benim için. 



5- BTS In The Soop (2. Sezon 5/5)

In The Soop resmen benim için bir terapi aracı. İlk sezonunu da o kadar sevmiştim ki böyle bölüm beklerken zor dayanıyorum. İzlerken dünya duruyor sadece ben ve BTS kalıyor. Çok ama çok eğleniyorum. Bitirsem bile dönüp dönüp izleyeceğim sahneleri çok. Benim için bir programdan daha fazlasıı :)




6- All Night SKZ (4/5)

Bu aralar beni eğlendiren ve kısa bölüm sürelerine sahip şeyleri tercih ettiğim için idol showları benim için ilk tercih oluyor. Yine Stray Kids grubunun gece yarısı showunu 3 bölüm olunca izlemeden geçemedim. Eğlenceliydi fakat üyelerin biraz daha doğal bir şekilde akışına bıraktığı programları daha çok seviyorum. Bundan 1 puan kırmamın nedeni senaryoya bağlı olduklarını hissettiğim içindi.



7- SF9 SANGSA 5/5

Kingdom'dan sonra SF9 grubunun hayran kulübüne girme kararı alıp epey bir kafayı onlara takmıştım. Bu programı onları tanıdığım dönemde izledim sanıyordum ama izlememişim. Hemen izleyip bitirdim. Oldukça eğlenceliydi. Zaten işin içinde SF9 beyler varsa hem eğlenceli hem de güzeldir.



8- Yumi's Cells (3/5)

Sanırım izlediklerim arasında beni en büyük hayal kırıklığına uğratan diziydi. Webtoonunu çok severek okumuştum ama dizisini izlerken nedense Kim Go Eun'un mimileri ve oyunculuğu bana biraz abartı geldi. Bir ara hatta yarım bırakmayı düşünüp izleyecek bir şey bulamayınca devam edip bitirdim. Eğlenceli ama bir şeyler eksik gibi hissettirdi.



9- Hometown Cha-Cha-Cha (4/5)

Güncel izlediğim bir diziydi. O zamanlar başrolün skandalı çıkınca üzerine çok konuşamadım. Başrolün skandalını bir kenara bırakırsak dizi izlediğim en tatlı romantik komedilerden biriydi. Çiftin uyumu, dizideki o aile hissiyatı oldukça tatlıydı. Günlük hayatınıza mola verdiren dizilerden biri.

 


10- Dating In The Kitchen 

Henüz bitirmediğim için bu diziyi de puanlama yapamıyorum. Böyle arada beni yormayan tatlı diziler arıyorum. Bu da öyle diziler ararken karşıma çıktı. Tatlı ama klişe bir romantik komedi. Sadece başroller arasındaki yaş farkı beni biraz rahatsız ediyor. Onun dışında oldukça tatlı.



11- Love Hard 2/5 

Dünyanın en klişe, en saçma yılbaşı temalı filmi olabilir. İş yaptığım sırada dublajlı olarak açıp şöyle göz attığım bir filmdi. Nina Dobrev'in oyunculuğunu böyle bir filmde harcamış olmasını görmek beni biraz üzdü. Film tam bir zaman kaybı. Eğer iş yaparken değil de izlemek için açmış olsaydım kesinlikle yarım bırakıp izlediğim için pişman olurdum. 



12- Küçük Deniz Kızı Ponyo 5/5

Ghibli yapımı olan animaysonlarını yavaş yavaş izlemeye çalışıyorum. Ponyo'yu çok sık görüyordum. Tam bir aile filmi. Çok tatlıydı. Çok severek izledim. İzlenmeli :)



13- Sea Of Hope 5/5

Sea of Hope aslında hakkında uzun uzun yazmak istediğim bir program. Fakat dediğim gibi bu aralar yazma ilhamımı bulmak biraz zor oluyor. Sea of Hope sürdürülebilirlik üzerine oluşturulmuş bir program. Denizin, doğanın çevrenin bizler için ne kadar önemli olduğunu hatırlatan bir yandan da güzel bir müzik şöleni sağlayan harika bir program. Keşke bitmese dediklerimden umarım ikinci sezon düşünceleri vardır. Kesinlikle izlenmeliii! Hatta izlemeseniz bile performanslara şöyle bir göz atmalısınız. 




14- Upload 4/5 

Yakın arkadaşımın ve kuzenimin önerisiyle başladığım ve iyi ki de izlemişim dediğim bir diziydi. Oyunculuklar ve konusu beni hemen kendine çekti. 1 puanı da 2. sezon hala gelmediği için prime'dan kırdım :D İzleyin izlettirin. 


15- You Are My Spring 4/5 

Başrol oyuncularını çok sevdiğim için başladığım bir diziydi. Bitirdiğim dönemde düşüncelerimi hemen instagram hesabımda paylaşmıştım. Biraz reklamımı da yapayım :D Hala takip etmiyorsanız @daisyandbook olarak oralardayım. Neyse gelelim diziye. İyi ki de başlamışım dediğim dizilerden biri. Zaman zaman ağır ilerlese de geneline baktığımda her şeyiyle beni mutlu eden dizilerden biriydi. Tavsiye ediyorum.




16- Love in Black Hole 2/5 

Sadece SF9 Jaeyoon'a destek olmak amacıyla izlediğim mini dizi. Dizi saçmalıklar silsilesi olsa da Jaeyoon 'un aktör yanını görmek harikaydı. Mini dizi severseniz bakabilirsiniz zaten bölümleri 10 dakika.



17- ATEEZ Fever Road 5/5

ATEEZ'den Hongjoon beyin beni kendisine çekmesiyle birlikte ATEEZ'i tanıma seferberliği başlattım :D Bu seferberlik altında izlediğim bir programdı. Hem üyeleri tanıdım hem de çok eğlendim. 


***


İzlediklerim aslında bu kadarla fakat bazılarını hatırlayamadım bazılarını da bahsetmeye değer görmediğim için atladım. Umarım bahsettiğim dizi, film ve programlar izleyecek bir şeyler arayanların fikir sahibi olmasını sağlar. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. Sağlıkla kalın.. 



4 yorum:

  1. My name i görünce çok beğendiğim animasyon filmi zannetmiştim izlemediyseniz tavsiye ederim harika bir filmdi o da uzakdoğu yapımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Your Name, en sevdiğim animedir. Blogumda hem manga hem de animesinin yorumu bulunuyor. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Modern love iyitmis surekli olan sey izleyememe sorunum var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de bir dönem aynı sorun vardı. Bu yüzden bu dizş oldukça iyi bir alternatif 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.