Double Trouble | Program Yorumu ve Bölüm Çevirisi

 

Adı : Double Trouble

Türü : Eğlence, Müzik Programı

Bölüm Sayısı : 10+1 (özel bölüm)

Bölüm Süresi : 1 Saat

Yayın Yılı : 2021-2022

Ülke Dil : Güney Kore, Korece


KONUSU:

5'i kadın, 5'i erkek olan 10 sanatçının bir araya gelmesiyle oluşturulan programda sanatçılar kadın-erkek olacak şekilde eşleştirmeler gerçekleştirerek 20'li, 30'lu ve 40'lı yaşlardaki herkes tarafından beğenilen performans sergileyerek Double  Trouble (Çifte Bela) olmaya çalışacaklar.

****

Herkese merhabalar, normalde şubat ayında yayınlamayı planladığım yazım bu aya sarktı ne yazık ki.. Her ay buraya yazı yazacağım diye kendime hedef koymuşken işler pek düşündüğüm gibi gitmiyor. Şu sıralar epey bir yoğunum bunu başka bir yazımda sizlerle paylaşacağım inşallah. O yüzden program hakkında konuşmaya başlasam iyi olacak :)

Double Trouble'ın ilk kadrosu yayınlandığında o kadar heyecanlanmıştım ki. Hayranı olduğum iki sanatçı yer alıyordu ve birbirleriyle düet yapmalarını beklerken abartısız heyecandan ölecek gibiydim. Programın formatı başta bana çok tuhaf gelmişti.Tam olarak ne ne anlamadan böyle boş boş izliyordum. Daha önce başka müzik şovları izlemiştim ama bu gerçekten kendine has bir program. Her hafta yeni eşleşme demek harika yeni performanslar demekti. Her hafta cuma günleri benim için eğlence günü oldu adeta. İlk haftalar gerçekten bölümleri bulmak tam bir işkenceydi benim için. Çünkü program ücretli bir platformda yayınlanıyordu ve yurtdışı üyelik kabul etmiyordu. Derkeen sonunda birkaç kişi bölümleri yüklemeye ve çeviri gelmeye başladı. Nasıl mutluyum bir görseniz. Çünkü benim için altyazısız bulmak bir lütufken bir de ingilizce altyazı gelmeye başladı. Bir heyecanla izliyorum ama böyle içimde çığlıklar biriyle konuşmam programı anlatmam lazım derken birden kendimi Double Trouble'ın çeviri ekibi içinde buldum. Ahh çeviri süreci gerçekten yorucu ve başlangıcında komik bir süreçti. Biraz bu zorluklardan bahsetmek biraz da bölüm çevirilerini yayınlamak için aslında yazıyorum bu yazıyı. Bu kısımdan sonrası çeviri hakkında konuştuğum kısım. Eğer direkt bölümlere bakmak isterseniz yazının en altında bölümlere ulaşabilirsiniz. Gelelim çeviri sürecine nasıl dahil oldum neler oldu. Yorumun başında bahsettiğim sevdiğim iki sanatçı biri KARD'dan Jeon Jiwoo diğeri de SF9'dan Inseong'du. KARD sayesinde tanıştığım Beyza (kendisini instagramdan kardphotostr olarak bulabilirsiniz.) çeviriye başladığına dair bir şey yayınlamıştı ben de o sıralar zaten bol bol vlive çevirisi yapıyorum dedim ki niye bunu bir ileriye taşımayayım. Hemen yazdım Beyza'ya gel birlikte çevirelim. Sonra bölümü paylaştık çeviriyi yaptık ama gelin görün ikimiz de gömme işinden gram anlamıyoruz. Benim bilgisayarım eski bir yandan KPSS çalışıyorum. Beyza'da yurtta interneti çekmiyor bir şeyler ama nasıl tedirginiz elimizde patlayacak çeviriyi yaptık ama gömemiyoruz şaka gibi :( Sonra Beyza sağ olsun bir yolunu buldu ama her seferinde bu şekilde olmaz bir de iki kişi çeviri yapmak aşırı zor. Bir saatlik programa göre cümle sayısı az ama ikimiz yoğunuz ve kişi başına düşen cümle sayısı çok fazla. Gömme desen sorun birini daha bulalım derken aramıza KARD TURKEY admini katıldı. Üçümüz ikinci bölümü çeviriyoruz derken severek dizi izlediğim sitelerden biri Web Drama Turkey ekibi ile yollarımız kesişti ve ikinci bölümden itibaren onlarla çeviri işine girdik. Şuan iki bölümünü çevirisini yaptık. Program bitti fakat kaynak altyazı aldığımız ekip diğer bölümlerin çevirisini yayınlamadığı için bekliyoruz. Bölümler geldikçe biz de güncellemeleri yapacağız. Şimdi her şeyden konuştuk tamam da kim bu programa katılanlar değil mi? onlardan bahsetmedik. Hemen ufak ufak değiniyorum.




JEON JIWOO

Karma grup olan KARD'ın vokal,rap, dans ve sayamadığım diğer alanlarında göze çarpan ismi. Programda yer aldığını duyunca bir çığlığı bastım sıfır şaka. KARD grubu benim kırmızı çizgimdir. Çıkış yapmalarından öncesinden takip ediyordum. Resmen gözümün önünde büyüdüler :) Jiwoo'da gruptaki biasım olunca akan sular duruyor haliye.




KIM DONG HAN

WEi adlı erkek grubunun üyesi. Grup henüz daha yeni bu yüzden ben kendisini bu programla birlikte tanımaya başladım. Oldukça yetenekli birisi. Tam bir dans makinesi.. Şarkıcı kimliğinin yanında oyuncuymuş da. Bir ara dizilerine de bakacağım mutlaka. Ayrıca Double Trouble'ın en geç üyesi.




MONDAY

Weekly adlı kız grubunun üyesi. Aaaa bütün yaz boyunca şarkılarını deli gibi dinleyip evde coştuğum bir grup Weekly tek tahihsizlikleri covid zamanında çıktıkları için yeteri kadar fark edilemediler. Bu yüzden Monday'i programda görünce gerçekten sevindim. Grubu da kendisi de çok yetenekli. Umarım bundan sonra sıkça görürüz her yerde.




IM SEULONG

2AM adlı erkek grubunun üyesi. Sesi oldukça etkileyici. Harika bir vokalist. Hakkında söyleyeceğim şey sanatçı kişiliğini sevdim ama normal kişilik olarak pek beğenebileceğim biri değil ne yazık ki.





CHOA

AOA adlı kız grubunun eski üyesidir. Bir süre şarkıcılığa ara verdiğini açıkladı. Daha sonra 2020 yılında geri dönüş yaptı. Bu geri dönüşünü de Double Trouble ile taçlandırdı. Şimdi kendisi hakkında çok fazla bir şey söylemek istemiyorum Double Trouble sürecinde asla samimi bulamadım kendisini ve ses olarak da benim zevkime hitap eden bir kişi değildi ama kendince bir karizması var.




MINZY

Kpop'ın efsane grubu 2NE1 grubunun efsane maknaesi. Tam bir yetenek abidesi. Her perfomansında grupça ve bireysel olarak neden efsane olduğunu anladığım kişi. Gerçekten kişilik olarak da ekrana samimiyetini yansıttı kendisini daha bir sevdim program sayesinde.




TAEIL

Block-B adlı erkek grubunun vokalisti. Voaa bir insan gerçekten nasıl bu kadar harika bir vokal sesine sahip olabilir şoklar içerisindeyim. Program öncesinde kendisini tanımıyordum ama programla birlikte sanatçı yönüne vuruldum!




JANG HYUN SEUNG

İlk olarak BEAST grubuyla çıkış yapan Hyunseung daha sonra HyunA ile birlikte TroubleMaker adlı bir grup kurdu. Daha sonra çeşitli nedenlerden dolayı iki gruptan da ayrılarak solo çıkışını duyurdu. Solo çıkışıyla birlikte Double Trouble yer aldığı ilk program. Aşırı çekingen bir kişiliği olduğu için programda çok yönlülüğünü gösteremediğini düşünüyorum ama bizim kız Jiwoo ile olan etkileşimleri ve uyumları şaka değildi. Bundan sonra peşindeyim bebeğim!




INSEONG

SF9'nın harika ana vokali Inseong! He bir de kalbimin sahibi :D Jiwoo gibi Inseong'un programda yer aldığını öğrenince zaten ikinci bir çığlığı bastım :D Inseong'un reality şovlardaki ve müzik şovlarındaki yeteneğini biliyordum ama burada ayrı bir parlıyordu. Şova böyle mutluluk getirdi. Ayrıca askere gitmeden bize harika bir hediye de vermiş oldu. Teşekkürler Inseong'um :)




HYOLYN

Eski SISTAR ve SISTAR19 üyesidir. Şu anda solo sanatçı olarak kariyerine devam ediyor. Arkadaşlar kendisi için queen desem az bile söylemiş olurum. Sesi, yetenekleri, kişiliği tam bir idol gerçekten. Bayılıyorum bu kadınaa!



Tüm ekibi de tanıdığımıza göre çeviri ekibimizi de şuraya yazıp bölümleri bırakıyorum.

DOUBLE TROUBLE ÇEVİRİ EKİBİ:

-jiwooswag /Bendeniz 

-Kardphotostr / Beyza

-Kardturkey_ / Arya

-Web Drama Turkey Çeviri Ekibi / oyydidem, littlegooreum ve querencia



BÖLÜMLER:


1. Bölüm Türkçe Altyazılı İzlemek ve İndirmek İçin:


2. Bölüm Türkçe Altyazılı İzlemek ve İndirmek için: 


4 yorum:

  1. telif sıkıntısı olmuş sanırım, eğlenceli programa benziyor baktım biraz :) çevirmen bulmak çok zor herkes çok meşgul ya da eskisi gibi ilgilenmiyorlar artık :) site için birkaç haberi takip edecek çevirecek kimse bulamıyorum mesela hepsi bana kalıyo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan, ikinci bölümü okru uzantısyla çektim site desteklemediği için telif yemiş gibi görünüyor ama üzerine tıklarsanız açılıyor. Ya da Web Drama Turkey sitesinden izleyebilirsiniz. Çeviri işi zor gerçekten. Dikkat istiyor özen istiyor..

      Sil
  2. Programı ilk kez duyuyorum. JiWoo yu ben de severim. Good Girl programında ortalığı kasıp kavurmuştu. Katılımcıların neredeyse hepsini tanıyorum. Block B ve 2ne1 sağlam gruplardı. Hyolyn ise kpop sekteründe kanım ısınmayan nadir kişilerden biri. Bir türlü sevemiyorum nedense. Size kolay gelsin diyorum. İlk bölüme hemen göz atmaya gidiyorum. '. bölüm videosu hata veriyor sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix, Jiwoo burada da Good Girldeki gibi efsane şeyler yaptı. Onu sevdiysen buna da bayılırsın. İkinci bölüm okru uzantısını sitem desteklemediği için telif yemiş gibi görünüyor üzerine tıklayınca açılıyor açılmazsa Web drama turkey sitesinden izleyebilir veya instagramdan bana ulaşabilirsin link gönderimi yapabilirim. Şimdiden keyifli izlemeler diliyorum.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.