Bir Çırpıda Okuyacağınız Webtoonlar | Webtoon Önerileri #1







 Herkese merhabalar, uzun zamandır yazmak istiyorum fakat ne zaman blogun başına otursam asla yazamıyorum hep yarım kalıyor. İnanın taslaklar kısmında birçok yazı var ve hepsi yarım yarım bekliyor. :( Neyse bu sefer gerçekten bir hevesle yazının sonuna ulaşabileceğimi düşünerek size webtoon önerileri ile geldim. Son zamanlarda kitap okurken dikkatimi ona vermekte çok zorlanıyorum. Bu yüzden webtoonun görselliği, çok fazla yazı bulundurmaması ve daha uzun süreli dikkat gerektirmemesi benim için şu evrede epey iyi oldu. Sizlerde bu durumda iseniz veya webtoon seviyorsanız hadi başlayalım!




1- Daytime Star 

Tür: Romantik Komedi 

Konusu : Hwang Yura uzun süredir oyunculuk sektöründe olmasına rağmen ne yazık ki bir türlü ünlü olamamış bir oyuncudur. Ünlü bir filmde küçük bir rol almasıyla birlikte hayatı her yönden beklemediği bir değişime girer. 

**

Ne ara başlayıp bitirdiğimi anlamadığım webtoonlardan ilki Daytime Star. Beni webtoon batağına çeken canım arkadaşımın önerisiydi bu. Bitirdiğinde off keşke dizi olsa da izlesek deyince ben de durur muyum, hemen gönder okuyayım, dedim. Çizimleri ve konun ilerleyişi hemen içine çekiyor. İlerleyiş biraz klişe olsa da böyle klişelere can kurban!  Karakterler miss, aralarındaki ilişkiler herkesi kıskandıracak cinsten. Yahu bir webtoon karakterine de aşık olmazsın dedim dedim durdum kendime. Gerçekten erkek karakterimiz öyle kusursuz ki bir süre sonra sinir bozcu oluyor. Kızlar böyle karakterler gerçekten kurgularda var. Standartlarınız yükselmesin hahaha. Erkek karakter bir yana kızımız da öyle kusursuz tatlı bir şey. Erkeği kenara bırakalım kızla bile kendimizi kıyaslamayalım vallahi bunalım sebebi hahah. Neyse uzatmadana bir uyarıda bulunmalıyım webtoon +16 yaş sınırı ile yayınlanmakta okumadan önce bu uyarıyı dikkate alarak okumanızı tavsiye ederim.

Okumak isterseniz buyurunuz : tık tık.




2- Positively Yours 

Tür: Dram, Romantik, Komedi

Konusu : Hee-won'nun yıllardır aşık olduğu arkadaşı en yakın arkadaşı ile çıkmaya başlayınca Hee-won hiç yapmayacağı bir şey yaptı. Kendisini teselli için bir yabancının kollarına attı ve tüm hayatı hiç beklemediği bir yöne doğru gitmeye başladı.Çünkü Hee-Won hamileydi! Bundan sonra nasıl bir yol izleyecek hayatı nasıl olacaktı?

**

Bizdeki No309'un webtoon şubesi ile merhabalar hahaha :D  Şaka değil,gerçekten okurken bana o diziyi hatırlatsa da onun kadar klişe ve saçma ilerlemedi çok şükür ki! Karakterleri oldukça tatlı olmasının yanı sıra çizimler öyle güzel öyle harika ki... Her okuduğumda çizim yeteneğim olmadığı için ağlamama ramak kalıyor :') İlk webtoon gibi bu webtoonumuz da +16 kategorisinde yayınlanmakta.

Okumak isterseniz tık tık.


3- A Good Day to be a Dog

Tür : Fantastik, Romantik

Konusu : Hana'nın ailesinin bir laneti vardır. Bir erkeği öptüklerinde köpeğe dönüşmektedirler. Bu lanet kaldırmanın tek yolu köpek halindeyken öptüğü kişinin onu öpmesidir. Bu laneti kaldırmak yeterince zorken Hana bu laneti kaldırması için köpeklerden korkan birini seçince işler daha da karmaşık bir hale gelir. Peki ya lanet kalkmaz Hana sonsuza dek köpek olarak kalırsa?

**

Bu webtoonumuzun çizimleri ilk iki webtoon kadar iyi olmasa da konu olarak diğerlerinden daha eğlenceli. Aaa ne oldu, ne olacak derken akıp gidiyor. Zaman zaman ufak entrikalarla kendine sövdürse de oldukça tatlı bir webtoondu. Ayrıca bu webtoon dizi de olacakmış. Webtoonunda bu kadar eğlendiysem dizisinde daha da eğleneceğimi düşünüyorum. Şu sıralar oyunculuk anlamında yükselişte olan Eunwoo'nun başrol olduğunu öğrenince daha da bir heyecanla bekler oldum. Eğlenecek bir  şeyler arıyorsanız bu webtoon listenizde 1. sırada olmalı.

Okumak isterseniz tık tık.



4-Spring's Espresso

Tür: Romantik

Konusu : Cafe Spring'in sahibi Bom Sol tam bir kahve aşığıdır. Fakat çeşitli sebeplerden ötürü kafesini kapatmak zorunda kalır ve iş aramaya başlar. Tam o sırada ülkeye ünlü barista olan Jake K. gelir ve şansını deneyerek asistanlık seçmelerine girer ve işe alınır. İşin yanında aslında fark etmeden aşkını da bulmuştur.

***

Bir diğer webtoonumuz da ilk defa bir webtoonda ikinci erkek sendromu yaşatan Spring's Espresso. Erkek başrolümüz ne kadar iyi, harika ve mükemmel olsa da yok yok ikinci erkek kesinlikle gözümde bir numaraydı aa dostlar. Çizerden onun için ayrı bir seri yapmasınız bekliyorum :')  Çizer demişken webtoonun çizimleri çok ama çok etkileyici. Yazarın kahve ile ilgili çizimleri detaylı ve etkileyiciydi. Sağ olsun her okuduğumda kahve içesim geldi. Bu yüzden sizlere de tavsiyem okurken yanınızda kahve bulundurun.

Okumak isterseniz tık tık.



5- A Bittersweet Couple

Tür : Romantik, Dram

Konusu : Lisedeyken hiç anlaşamayan bir ikili.. Yıllar sonra bir araya gelir ve bir anlaşma yaparlar. Sahte bir evlilik!

***

Rabbimm bütün klişeleri tek bir yazıda toplamış gibi hissediyorum şu an. Bu yazıdan sonra gidip Murat Soner izleyip kendime gelmem lazım hahaha. Şaka bir yana düşmandan aşığa dediğimiz konu türünde ilerleyen bir webtoon. Çizimler kusursuz. Renk seçimleri olay geçişleri voaa! Sadece arada çizer hanım biraz üşenip burun çizmemiş hahaha o sahnelerde zaten çevirmen ve editörler çok güzel notlar düşüyorlar. Gülerek geçiyorsunuz. Bir gecede bitirip uykusuz kalmıştım sonunda ne olacak diye. O derece. Klişe seviyorsanız hemencik bitiyor.

Okumak isterseniz tık tık.


*Her okuduğum webtoonda benim sıfat. *


Çok şükür bu yazıyı yarım bırakmadan sonuna ulaştık. Umarım önerilerimi severek okursunuz. Merak ettiğiniz veya sormak istediğiniz şeyler olursa yorum kısmına yazabilir veya instagramda daisysofmemories olarak beni bularak sorabilirsiniz.. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle!


Dipnot: Yazı içinde kullanılan görseller webtoon orijinal sitesinden alınmıştır. Sonda bulunan erkan yakalama görsel ve çeviri hayalistic sitesine aittir. Tüm haklar kendilerine aittir.

12 yorum:

  1. Bu yazıda bana yardımcı olan canım arkadaşım Nurşah'a teşekkür ederim! Sen olmasan yine yarım bir yazı olacaktı. :)

    YanıtlaSil
  2. Webtoon sevmiş biri olarak hepsini not aldım 🙈🤠🫰🫶

    YanıtlaSil
  3. Çizimler bile okumaya başlamak için iyi bir sebep. :D
    Sizin peşinizden ben de başlayacağım webtoonlara ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook güzel yaa çizimleri. Bekliyoruz geeelll ^^

      Sil
  4. Daha önce hiç webtoon okumadım fakat webtoondan uyarlanan diziler izlemiştim. Bu öneriler aklımda olsun, teşekkür ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, bence okumalısın inanılmaz bir zevk veriyor :)

      Sil
  5. teşekkür ederiiiz ciciş :)

    YanıtlaSil
  6. çok tatlıymış ilkinin ilk bölümünü okudum molamda :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.