GKBT 13. Tur || İlham Perisi - Canan A. Düzgan || Kitap Yorumu

Yazar : Canan A. Düzgan
Sayfa Sayısı : 479
Yayınevi : Gitane Kitap
Basım Yılı : 2016


Kendimi bildim bileli yazdım... Uktelerimi, intikamlarımı, söylediklerimi, söyleyemediklerimi; ama en çok da hayallerimi... Bazen yazmak, yaşamaktan çok daha kolay! Ben de yaşayamadığım her ne varsa, onları kendi hikâyemde yazdım. Hikâyemde ne mi vardı? Bir esas kız (tabii ki güzel), bir esas oğlan (tabii ki mükemmel); eh, bir de olmazsa olmazımız playboy kötü adam! Buraya kadar her şey normal, kabul; ama peki ya sonrası? Bir sabah uyandığınızda kendinizi yazdığınız dünyanın, kitabınızın, içinde bulsanız ne hissederdiniz? Ben ne mi hissettim? O playboy Şeytan'ı karşımda gördüğümde mi? Sizce? Ah, bazen empati koca bir yalan! Zorlamayın, beni yaşamadan anlayamazsınız! Ya da okumadan... Hadi, bakalım sayfaları çevirin ve okumaya başlayın! Ben Helen... Pijamalı Helen! Kendimi bildim bileli yazdım... Ya da yazdığımı sandım...
(Tanıtım Bülteninden)





Herkese merhabalar! 13. Turumuzda Canan A. Düzgan'ın İlham Perisi kitabını konuk edeceğiz. Biz her zamanki gibi heyecanlı ve kıpır kıpırız. Eee hazırsanız ve merak ediyorsanız;
Turu takip etmek ve yarışmaya katılmak için : Geveze Kalemler & @gevezekalemler



Öncelikle belirtmeliyim ki kitabın kurgusunu çok sevdim. Helen okulun ezik, aşağılanan ve sürekli dalga konusu olan bir kızdır. Bu nedenle hikayeler yazar ve olmak istediği kızı oluşturur. Ve bir gün bir şey olur ve kendini hikayesinin içinde bulur. 'Üstelik Şeytan' diye adlandırdığı karakteri olan Ramon'un evinde belirir.  İşte bütün her şey burada başlar.

*** 


Kitap gayet akıcı ve kurgusu açısından merak uyandırıcıydı. Bir oturuşta rahatlıkla yarısına gelebilirsiniz. Karakterler biraz tuhaflardı. İkisini de sevip sevmeme konusunda kararsızım. Yeri geldiğinde sevip yeri geldiğinde çok sinir oldum. 

Didişmelerinde kullandıkları kelimeler beni rahatsız etti ki kitapta bence gereğinden fazla argo kelime vardı :( 

Yazarın dili akıcıydı fakat birkaç eksiklik vardı. Sanırım bu biraz Amerikan vari tarzda olmasından dolayıydı. 
Kitabın tasarımına gelirsem. Kapak resminde gördüğümüz şahıs Ramon'un ta kendisi bence :) İlham Perisi fontunun altındaki kitap ise tam içeriği yansıtmış ve çok hoş. İlham Perisi fontunu ise çok sevdim. 
Kitabın iç tasarımında ise bölüm başlarında gotik periler var. Çok tatlış bir tasarım olmuş :) 
Vee yeniden söylemek istiyorum kurgusunu çok sevdim. Özellikle sonlara doğru epey şaşırtıcı bir şeyler vardı ki .. Neyse spoiler vermeden yorumu sonlandırsam iyi olacak :D 

Kitaba Puanım : 3.5 /5



Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.