18 Ocak 2018 Perşembe

Lucky Romance | Dizi Yorumu


Dizinin adı : Lucky Romance
Bölüm Sayısı : 16
Türü : Romantik, Komedi
Orijinal Dili : Korece
Ülke : Güney Kore 
Yayınlanma Tarihi : 2016
Bölüm Süresi : 1 Saat
Senarist : Kim Dal-nim


KONUSU :
Sim Bo Nui kötü şansa sahip olduğunu düşündüğü için falcılara inanmakta ve onlar ne derse yapan bir karakterdir. Falcı bir gün kaplan yılında doğmuş birisi ile birlikte olmazsa kardeşinin onun kötü şansı yüzünden öleceğini söyler. Bu kaplan yılında doğmuş birini ararken Soo Ho ile karşılaşır. Soo Ho, Bo Nui 'nin aradığı kriterlere uyan tek erkektir. Fakat Soo Ho aşırı zeki, titiz ve tutucudur. Bo Nui için zor bir hedeftir. Peki Bo Nui, Soo Ho'yu ikna edebilecek midir dersiniz?


Dizi tam olarak batıl inançlar üzerinden yürüyor aslında. Başroldeki kızımız aşırı derece batıl inançlı ve falcılara bağımlı yaşadığı için ilk başlarda ben bi ne oluyoruz yaa bu kadarı da abartılı diye düşündüm. Sonra acı gerçekler maalesef günümüzde bu tip insanlar epey çoklar. Dizi sırasında fark ettim ki benim bile kültürümüzde bolca bulunan batıl inançlarımızdan uyguladıklarım var. Elbetteki çok çok değil bunlar birkaç tane. İlla sizlerinde aileden ötürü inandığı birkaç tane vardır.


Erkek karakterimiz ise alabildiğince bu falcı işlerini falan fistan saçma bulan asla inanmayan biri. Zaten çoçukta IQ gani olunca çoğu şeyi saçma buluyor :D Eğlence için 19'un katlarını ezbere söyleyen bir kafadan bahsediyorum sayın okuyucum. Yani çok da kafa yormamak gerek buna :D 
Açıkçası ben *yukarıdaki gifte görüyorsunuz * başta erkek karakteri çok itici bulmuştum. Biraz ruhsuz gelmişti dedim bu bir insan değil robot. Senaristin yazdığı karakter tam olarak robot bir karakterdi çünkü. Böyle bizim Türklerin tabiri ile oduuuun, kalasss falan filan yani :D Sonra bakınız şöyle ponçik bir şeye dönüştü ve blogger şok *_*


 Sonra tabi ben bir seeeen nasıl bir tatlışsın mooduna girdim gözlerden bir kalp atmaya başlamalar falan filan unuttum o robot çocuğu :D 


Dizi oldukça eğlenceliydi. Birkaç tane sıkıcı bölümü vardı fakat diğer eğlenceli bölümleri bunları örtecek derecedendi. Abartısız şunu söyleyebilirim ki izlerken off çok tatlı off öleceğim sanırım bu tatlılık bana fazla diyeceğiniz bölümler bir hayli çok. Dizide biraz farklı olarak entrika namına hiçbir şey yok. Böyle minnoş minnoş romantik komedi. Ben bol bol gülmek ve aşka boğulmak istiyorum diyorsanız tam sizlik bir dizi :) Entrikalar yüzünden kafa bulanması, sonracıma sinsi karaktere küfürler falan yok. 
Diziye dair söylemek istediğim diğer bir şey ise OST'ları. Son zamanlarda izlediğim dizilerin ostları pek dikkatimi çekmez olmuştu ki bu diziyi izleyene kadar. Oldukça etkili ostları var bunu söylemeden geçemeyeceğim. 
Birkaç tane OSTu bırakıp gif şölenine geçiyorum. Böylece bir yorumun daha burada sonuna geldik :) Yeni yorumlarda görüşmek dileğiyle! 



*özellikle bu favorim*

GİFLER ;


*beklediğim mesaj gelince ben(sen - hepimiz)*


*yok canım ne güneş açması sadece gülümsüyor*


*çok istediğim bir şey olunca attığım dünya yansım umrumda mı gülüşü*

*yorum yazarken tıkanınca ben*


*evde saçma sapan fotoğraf çekilirken böyle gözüküyor olabiliriz sayın okur aman dikkat :D *


*spoiler mı o sus sus*


Bana ulaşabileceğiniz diğer adreslerim :
İnstagram : daisyandbook
Facebook : Gonca'nın Dünyasından
Mail : gncarazz@gmail.com

3 yorum:

  1. Bu diziyi inan senin yazın sayesinde hatırladım.Çok silik bir dizi kanımca izlediğimde de sırf bitirmek için izlemiştim maalesef ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yahu! Kötü olmuş. Benim de sıkıldığım bölümler oldu fakat epey eğlenmiştim izlerken. Başrol (kadın) oldukça sevdiğim için sanırım gözüme pek batan yerler olmadı ama cidden beklenti ile başlanacak bir dizi değil :) Batıl inanç meselesi bir süre sonra küfürlük bir hale geliyor :D

      Sil
    2. Aynn aynn beklenti ile baslanacak dizi degil 😃

      Sil