Kanunsuzlar Meclisi | Kitap Yorumu

Yazar : Gerçek Ağyel
Türü : Polisiye
Yayınevi : Puslu Yayıncılık
Sayfa Sayısı : 248
Basım Tipi : Karton Kapak
Seri Durumu : -


Kanunsuzlar Meclisi, yazarın edebiyat dünyasına adımını attığı ilk kitabı. Polisiye olan kitapta yazar başta oldukça basit birer hırsız olan arkadaşların nasıl elit tabakasına yükseldiğini anlatıyor. 

Yazarın oldukça sade ve akıcı bir dili var. Kitabı elinize aldığınızda rahatlıkla bir oturuşta bitirecek kadar sizi içine çekiyor. Fakat bir sürü polisiye roman okumuş arkadaşları çok etkileyeceğini düşündüğüm bir kurguya sahip değil. Olayları merak ediyorsunuz fakat kurgu oldukça sade. Açıkcası ben okurken birkaç aksiyonlu olay daha beklerdim. Kurgusunun sade olması kötü değil fakat polisiye deyince okurken tansiyonun düşmesinden pek hoşlanmıyorum. Bunun dışında başta da bahsettiğim gibi yazarın kalemi oldukça akıcı olduğu için kitap akıp gidiyor. Karakterlerin bazıları biraz geri planda fakat arka kapakta anlatıldığı gibi Gökhan karakteri epeyce güzel işlenmiş. 

Kitap genel olarak benim için ortalama bir kitaptı fakat beni reading slumpın eşiğinden kurtardığı ve beni çok yormadığı için kalbimi kazandı diyebilirim yani *reading slump* da falansanız sizin için de aranan kurtarıcı bulunmuştur.! Bir şans vermenizi isterim :)

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.