Clean With Passion For Now | Dizi Yorumu

Adı : Clean With Passion For Now
Türü : Romantik, Komedi, Gençlik
Bölüm Sayısı :16
Bölüm Süresi : 1 Saat
Yayın Yılı : 2019 
IMDB Puanı : 6.4
Benim Puanım : 6

KONUSU:
Jang Sun Gyeol 'ün temizlik hastalığı - mikrop korkusu vardır. Fakat öyle böyle değil. Hiçbir yere eldivensiz dokunamaz kendi öz annesine bile, yanında dezenfektan bulundurmadan dışarı çıkmaz bu derece temizlik hastası. Fakat günün birinde hiç beklemediği bir şey olur ve Gil O Sol ile tanışır hayatı tepetaklak olur. Ona eldivensiz dokunabilir ve yapamadığı birçok şeyi yapar. Sun Gyeol için bir umut doğmuştur. Bu mikrop korkusunu bir kız sayesinde yenebilecek midir?
****
Dikkat bu dizi izleyenlerde pis bir insanım hissiyatı oluşturabilir :D
İtiraf edeyim Clean With Passion For Now hiç aklımda yokken bir arkadaşımın izlesene bak güzel dizi deyip işlemesiyle başladığım bir diziydi. Şöyle bir bakınca dizide ne kadar eğlendiğimi görüyorum. 
Aslında olayların gidişatı yönüyle aşırı klişe bir dizi ama komediyle birleşince bir tık daha güzel bir hal alıyor. 
İlk bölümleri alışma süreci olduğundan birkaç bölüm arka arka izledim fakat sonra baktım yayınlanmamış bölümlere geldim eyvah! nasıl bekleyeceğim şimdi diye düşündüm. Uzun zamandır böyle tatlı romantik komedi izlemiyorum derken son bölümlerinde bizi Yaprak Dökümü'ndeki gibi dram entrika kumkuması olunca bir bana gelenler geldi. Çok şükür son bölümde bu tuhaf atmosferden kurtulduk ve tam diziye yaraşır bir sonla veda ettik fakat o bölümlerle benden epey bir puan kaybettiğini söyleyeyim.
Açıkçası dizi öyle muhteşem harika diyebileceğiniz türde bir dizi asla değil. Ben de öyle ayılıp pek de bayılmadım ama eğlenmek için ise biçilmiş kaftan diyebileceğimiz türde bir dizi olduğundan eğlenerek izledim. 
Karakterlerin hepsi birbirinden tatlı, izleyiciye kendini sevdirecek nitelikte ve dizide hepsine bir bir değinilmiş o yüzden ben uzun uzadıya size karakterleri tanıtmadım. Dizide her bir karakterin yaşamlarından ufak ufak kesitler izleyiciye yansıtılmış. Fakat bu bunu biraz az buldum keşke biraz daha detaylı görseydik diyorum ama detaylı gösterseler dizi bir 20-25 bölüm falan olurdu ki bir müddet sonra izleyiciyi sıkabilirdi. 
Dizide bir de hepimizi çıldırtan benimse bir o kadar hoşuma giden ikinci erkek durumu var. Niye böyle bir şey hoşuna gidiyor Gonca diyenleriniz için Kdramalarda genellikle ikinci erkek esas erkeğe göre daha naif oluyor. Salak ve vurdumduymaz karakterler yerine naifi her zaman tercih ediyorum.. Gelelim dizideki ikinci erkeğe; İlk başlarda ikinci erkek olan Choi Gun epey bir gizemli sonra bir açılıyor kiii off! Epey gel git yaşadım bu yüzden. Bu da başta belirttiğim gibi karakterlerin hepsinin birbirinden tatlı olup izleyiciyi içine çekmesiydi. Yani ikinci erkeğinden dizinin en en köşede kalmış karakterine kadar hepsini sevdim. Diziye dair sevmediğim şey son 4 bölümde aşırı derece saçmalayıp bunu son bölümde toparlamaya çalışmalarıydı. Bunun dışında söyleyebileceğim çok fazla bir şey yok.
Eğlenmek için dizi arıyorsanız listenize ekleyin derim.
Son olarak fragmanlarını bırakıp size vedaa ediyorummm! :)


2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.