Şubat Ayı Raporu!



Herkese merhabalar! Ay sonu raporu yazmayalı epey oldu. Şubat ayı benim için verimli bir ay olunca hepsini böyle derlemek istedim. Çoğunun detaylı yorum hallerini paylaştım ya da paylaşacağım fakat paylaşmak istemediğim beğenmediğim dizi-film ya da kitap olduğundan böyle yazılarda değinmek çok daha rahatıma geliyor.
Öncelikle bu ay neler izlediğimden bahsetmek istiyorum sizlere.

Şubat ayından neler izledim?

1-Clean With Passion For Now (Dizi)
İlk olarak ay başında bitirmiş olduğum Clean With Passion For Now dizi var. Dizi hakkında detaylı yorum yaptığım için uzun uzun anlatmayacağım. Dizide mikrop korkusu olan bir adamın aşık olması anlatılıyor. Çıtır çerezlik bir diziydi. Rahatlıkla 3 gün içinde bitirilecek bir dizi. Eksikleri elbette yok değil. Detaylı yorum okumak isterseniz :

2- Enigma / İmitation Game (Film)
Ayın ilk filmi de Enigma’ydı. Filmi aşırı severek izledim. Bu film için sizi direkt olarak detaylı yoruma yönlendirmek istiyorum.

3-Secret Queen Markes (Mini Dizi)
Daha önce First Seven Kisses diye bir mini dizi izlemiştim. Onun tadında biz mini diziydi. Dizide kendine özgüvensiz bir kızın Kore’de ünlü olan erkekler eşliğinde özgüveni geri kazanması anlatılıyor. Bölümleri ortalama 10 dakika ve 6 bölümden oluşuyor. Aşırı canınız sıkılırsa izlerin derim onun dışında hiçbir numarası yok :D

4-GOT7 Working Eat Holiday in Jeju (Program)
Kpop grubu olan GOT7’nın yer aldığı kendilerine ait Show. Açıkçası hayranları değilseniz izlediğiniz ilk dakikadan itibaren bunlar ne yapıyor ya diye düşünebilirsiniz o yüzden izleyip izlememek size kalmış. Ama yeni tanımaya başlıyorsanız ve kpopa ilginiz varsa izleyin derim. 4 bölümden oluşuyor ve 45’er dakika.

5-Forest Gump (Film)
İzlemeyen bir tek benim kaldığım bir film olduğunu düşünüyorum. O yüzden detaylı açıklamaya gerek yok. Henüz izlemeyen varsa da listesinde muhakkak başlara alsın.

6- Memories Of The Alhambra ( Dizi)
İlk 8-9 bölümü çok severek izlediğimi söylemeliyim ama diğer bölümleri izlerken sürekli söylenerek ve sinirli bir şekilde izledim. Dizideki aşk gerçekten çok havada kalmıştı. Dizinin gidişatı daha farklı olabilirdi diye düşünüyorum. İkinci sezonu varmış gibi bittiği için diziye olan sevgim de haliyle gölgede kaldı. Ama dizinin yapım ve çekim kalitesi gerçekten çok iyiydi. Hyun Bin’in oyunculuğu da tek başına diziyi götürecek nitelikteydi. Dizi hakkında ben her ne kadar çok daha iyi olabilir diye düşünsem de diziyi bu haliyle sevenler de yok değil bir göz atın derim.

7- SUITS KR (Dizi)
Sanırım şu zamana kadar izlediğim 80 küsür kdrama arasında en fazla süründürdüğüm ve birkaç sahne dışında hoşuma gitmeyen tek diziydi. Diziye dair hoşuma giden şey Jang Dong-Gun’un oyunculuğu ve Park Hyun Sik ile olan uyumuydu. Bunu izlemek yerine dizinin orijinal yapımını tercih etmenizi isterim.

8- Age Of Youth (Dizi – 1. Sezon)
Bu dizi hakkında detaylı yorum gireceğim için pek fazla bir şey söylemeyeceğim. Dizi başlarda güzel olsa da sonunda beklentimi kaldıramayacak derece saçma yerlere gitti ve 2. Sezona mecbur bıraktı.

9- Black Mirror Bandersnach (Film)
Filmin konusu hakkında voaa! Harika! Diyebileceğimiz nitelikte bir şeyler yokken filme dair hoşuma giden tek şey izleyiciye seçimler yaptırmasıydı. Her izleyicide farklı sonuçlar elde edildiğinden şöyle ya da böyle diyemeyeceğim. Beni sıkan tek şey sürekli başa sarması oldu. Bunun dışında severek izledim.

10- Kış Uykusu (Film)
Filmi izlerken sürekli olarak bir şeyler olmasını bekledim. Uzun uzun konuşmalar bakışmalar. Beni biraz sıksa da bittiğinde sevdiğimi fark ettiğim bir filmdi ama genel itibariyle bu tarz filmleri pek tercih etmemem gerektiğini anladım.
**
Bu izlediklerim bitirmiş olduklarımdı. Bir de birkaç bölüm izlemiş olduğum diziler var. Onları da liste olarak ekleyeyim buraya;
Rick And Morty – 2. Sezon / 6-7-8. Bölümler
Touch Your Heart – 6. Bölüme kadar.
You – 1 bölümünü izledim ve devamını izlemeyi asla düşünmüyorum.
Leyla ile Mecnun – 1. Sezon / 19-20. Bölümler
Encounter – 6. Bölüme kadar.
We Got Married (Joy ve Soungjae ) – 7. Bölüme kadar
Çok Güzel Hareketler Bunlar 2 – Yayınlanan 3 bölümü
Run BTS ‘in ay boyunca yayınlanan bölümleri.

Peki Şubat ayı boyunca neler okudum?
Okuduklarımdan uzun uzadıya bahsetmek istemiyorum çünkü çoğunun yorumunu girdim ya da gireceğim.
1-Benim Olağanüstü Akıllı Arkadaşım. (Yorumunu okumak isterseniz tık tık.)
2-Bir Adam Girdi Şehre Koşarak (Yorumu için tık tık. )
3-Kahve Prensi ( Yorumu için tık tık.)
4-Yakıcı Sır ( Yorumu için tık tık.)
5-Yabancı ( Yorumu için tık tık.)
6-Çikolataca Konuşur Musun?
7- İçimdeki Müzik
8- Sadako ( Yorumu için tık tık. )

Şubat ayı boyunca neler dinledim?

V (BTS) - Scenery

Hwasa (Mamamoo) - Twit

Itzy - Dalla Dalla

NTC Dream - Candle Light

BTOB - I'll Be Your Man

Chen - Make it Count ( Touch Your Heart OST)

JB (GOT7) - Be With You

Tove Lo - Thousand Miles

Benim Şubat ayım böyle dolu dolu geçti dilerim diğer aylar da böyle güzel ve dolu dolu olur. Sizin Şubat ayınız nasıldı? Neler yaptınız? Yorumlarınızı bekliyorum.

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle..

11 yorum:

  1. Ne kadar çok şey izleyen bir kız 😅😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de şaşkınım yazarken oha dedim 😂

      Sil
  2. Ne kadarda dolu bir ay geçirmişsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım geçen ayların acısını çıkarttım kendimce 😂

      Sil
  3. ne kadar verimli bir şubat olmuş
    nasıl güzel okumalar film izlemeler
    maşallah sana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mart ayı da harika verimli olsun hepimiz için 😊

      Sil
  4. Imitation Game / Enigma filmini ilk kez duyuyorum. Konusu hayli ilgimi çekti. Ne kadar da verimli bir ay olmuş :) Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Enigma gerçekten güzel 😊

      Sil
  5. Teşekkür ederim umarım Mart ayı verimli olur. Benim için pek öyle olacak gibi değil ama hepimiz için harika bir ay olsun 💖

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.