Love, Death, Robots | Dizi Yorumu | Netflix

Dizinin Adı : Love, Death, Robots
Türü : Antoloji Serisi
Bölüm Sayısı : 18
Bölüm Süresi : Ortalama 10 dakika
Yayın Yılı : 2019
Ülke - Dil : Amerika - İngilizce
Diziye Puanım : 8/10

Şu sıralar sıkça tanıtımı dönen ve birçok kişinin izlediği bir dizi yorumuyla herkese merhaba.
Diziyi izleyenler Black Mirror tadı olduğunu söylüyor ben Black Mirror'u ilk bölümünden bırakan biri olduğum için bu karşılaştırmayı sizler için yapamayacağım. Sadece onu sevenler seviyormuş bunu buraya ekleyeyim. 



Dizi 18 bölüm ama aşırı kısa ve birbirinden bağımsız bölümlerden oluşuyor. İstediğiniz sırayla izlemekte özgürsünüz. Ayrıca tüm bölümler animasyon şeklinde. Sadece birkaç bölümünde gerçeğe yakın insan animasyonları bulunuyor insan bu inandırıcılık karşısında şaşıp kalıyor. 

Her bölümde izleyiciyi biraz daha afallatan konular ve anlamlar var. Bitirdiğinizde birkaç saniye boş boş bakıyorsunuz. Sonra anlamlar kafanızda şekillenmeye başlıyor. Bunu bu şekilde vermeleri ne kadar yaratıcı diye düşündüm her seferinde. Önce insana mavi ekran verdirip sonra film şeridi gibi tüm anlamları yüklüyorlar diyebilirim. 

Kendini izleten  bir yapıya sahip. Zaten bölümleri aşırı kısa olduğu için insan kendini diğer bölüme geçerken buluyor. Diziye dair sevmediğim tek şey +18 şeylerin fazlaca bulunuyor olmasıydı. 1. bölümden 18. bölüme kadar neredeyse her bölümde cinsel organ görmekten midem bulandı. Verilmek istenen olayları keşke bu tür şeyler üzerinden vermeseler diye düşündüm. Olay örgüsü güzel ama önceki cümlemde de dediğim gibi o sahneler yüzünden tiksindiğim çok sahne oldu.
Bunu göze alarak izlemenizi öneririm.  Son olarak en sevdiğim bölümlerin isimlerini bırakarak sizlere veda ediyorum. :) 
Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

Gonca'nın Enleri:
2. Bölüm / Üç Robot
7. Bölüm / Aquila Yarığı'nın Ötesi
8.Bölüm / İyi Avlar
13. Bölüm / Şanslı On Üç
16. Bölüm / Buzul Çağı

6 yorum:

  1. Black Mirror dizisini ben de yarım bıraktım, rastgele izlediğim birkaç bölümü güzeldi ama devam etme gereği duymadım :D
    Bölümleri kısa olduğu için bu dizi de aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mola gibi hissettirecek bir dizi ama izledikçe öyle olmadığını farkontrol ediyorsun. Black Mirror ilk bölüm olarak yanlış bir bölüm koymuş. İzleyeli bir seneden fazla oldu hala unutamıyorum o bölümü. Midem bulanıyor. Neyse Love Death Robots öyle değil yani en azından ilk bölümdeki gibi değil. İzlediğin zaman yorumunu beklerim

      Sil
  2. bir göz atayım ben de ilginçmiş

    YanıtlaSil
  3. Bölümleri kısa olan dizileri seviyorum fakattt cinsel organ içerikli olanları değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek başıma olsam benim de pes etmeme sebep olacak bir şart. Bitirme sebebim oda arkadaşlarımla izliyor olmamdı ama bu şart dışında cidden iyi diziydi ama başka dizi bulabilirsiniz tabiki 💙

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.