Her Private Life | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı : Her Private Life
Tür : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 Saat
Ülke ve Dil : Güney Kore / Korece
Yayın yılı : 2019
ImDB Puanı : 8.2
Benim Puanım : 7

KONUSU :
Sung Deok Mi bir sanat galerisinde sergi düzenleyicisi olarak çalışmaktadır. İşinde oldukça başarılıdır ve aynı zamanda fangirldür. Ama ne fangirllük. İşten kalan tüm zamanını neredeyse hayranı olduğu idol için harcar. Bu yönünü gizli tutmakta daha doğrusu tuttuğunu sanmaktadır. Fakat işe yeni gelen müdür olan Ryan Gold bu çifte yaşamın çoktan farkına varmıştır bir kere. Gündüzleri bir sergi düzenleyicisi geceleri fangirl olan Sung Deok Mi'nin yaşamı ne yöne gidecektir?


****
Heyooo romantik komedi severler ve fangirl olanlar bir adım ileriii!
Bu diziye başlamamın ilk ve tek sebebi fangirllük içermesiydi. Çünkü ben de iflah olmaz bir fangirl olduğum için eğlenirim dedim ve eğlendim de.
Dizinin ana karakteri olan Sung Deok Mi oldukça tatlı, tüm yönleriyle sevimli bir karakter olarak karşımıza çıkıyor. Otuz yaşına gelse bile hayranlık huyu onu bırakmıyor. Kolayca seveceğiniz bir karakter. Yaklaşık 10 yıl sonraki halimin böyle olmasından ufak bir tırsmıyor değilim :D Neyse...




Dizinin ilk bölümlerinde çokça Sung Deok Mi'nin fangirllüğünü görüyoruz. Burada ek bilgi olarak şunu söylemek istiyorum Kore'deki hayranların yaşamından ufak ufak kesitler sunulmuş. Hayran buluşmaları olsun, konserler vs.  Bizim ülkemizde örnek veriyorum tutup da odama RM'ın (BTS grubunun lideri ) maketini koysam annem onu askılık olarak kullanır babam da elin gavurunun ne işi var burada der atmaya kalkar :D Neyse bunları bir yana bırakalım..  Dediğim gibi başta fangirl yaşamını görüyoruz ta kii Ryan Gold beyefendi sahalara girene kadar. İşler biraz karışıyor :)


İtiraf edeyim bu adamı Park Min-Young'un partneri olarak açıkladıklarında hiç beğenmemiştim. Olmamış bu ya falan filan kafasındaydım. Sonra işte büyük laf söylemiş olmalıyım yaklaşık 3 bölüm sonra ne yakışıklı yarabbim diyerek diziyi izlemeye devam ettim. Acayip bir adam gerçekten. Fotoğraflardaki gibi asla değil dizide. -Hani olur ya bir film izlersiniz oyuncu mükemmeldir çok etkilenmişsinizdir, film bittikten sonra fotoğraflarına bakarsınız hüsran... İşte bu beyefendi de öyle.. -
Dizideki oyunculuğu ve kıyafetleriiiii çok etkileyiciydi. Sung Deok Mi'nin hayatına girmesiyle birlikte dizi de boyut değiştirdi ve fangirl olan kızımızı değil de Ryan Gold'un yaşamını görmeye başladık. Dizinin adı Deok Mi'nin gizli yaşamı olunca dizinin böyle yön değiştirmesi beni biraz üzdü diyebilirim. Bir de unutmadan bir ikinci adamımızz var ama size çok bir ikinci adam sendromu yaşatacak biri değil. 


İştee bu! Ne bileyim ben çok düşemedim kendisine. Böyle bir kötü adam tipi yok mu? Neyse bu adamı da bir kenara bırakıp son toparlamaları yapayım. Dizi genel itibariyle tatlı romantik komediydi. Kolaylıkla 3 gün içinde bitirebileceğiniz bir dizi. Bana biraz da baş roldeki kızımızın bundan önce What's Wrong Secretary Kim? diye bir dizisi vardı. Bazı yönleriyle onu çağrıştırdı. Düşününce bunun dizinin klişe olmasına bağlıyorum. Dizi klişe olmasına öyle dama eğlenceli. Klişesi sıkmıyor yani. Yer yer naif de. Şöyle tatlı romantik komedi isterim diyorsanız listeye ekleyinizzz! 

Son olarak dizinin fragmanını ve diziden çok sevdiğim bir şarkıyı buraya bırakıyorumm :)



5 yorum:

  1. Ayayayayaya! Keyifli izlemeler :)

    YanıtlaSil
  2. GÜZEL TANITIM OLMUŞ GONCA HANIM. TEBRİKLER.

    YanıtlaSil
  3. izliycem saaaol :) ay senin blog hazine gibiiii yaaa :) diziler müzik filan yaniii :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.