Duymak İstediğim Sözler #1


Bazen duymak istediğimiz sözler olur. Onları o an duysak sanki dünya yörünge değiştirecek ve  ir el bize sarılıp sarmalayacakmış gibi hissedeceğimiz sözler. Bu seriyi geçen aralık ayında instagram hesabımda başlatmıştım. Üç yazıdan sonra devamını ne yazık ki getiremedim ama neden bloguma da aktarmıyorum ki diye düşündüm ve ilk yazıyla buradayım. Bu vesileyle belki devamını da paylaşırım. Duymak istediğim şeyler tam olarak ne Gonca derseniz; dizilerden kitaplardan, şarkılardan ya da bana ilham veren başka şeylerden tutup çektiğim sözleri sizlerle paylaşacağım. Belki bir anlığına da olsa hayatımızda bir şeyler değişir ne dersiniz?
 Peki nereden buldum bu fikri onu da paylaşayım sizlerle. Bu fikir aklıma Chicago Typewriter dizisinden geldi. İzleyenleriniz hatırlayacaktır, oradaki kızımız bir kitap okuyordu. Kitabın adı "Duymak İstediğim Sözler"di. Benim de izlerken aşırı kafama takıldı bizde çeviri falan var mıdır diye epey araştırdım ama ne yazık ki bulamadım. Ben de neden kendim böyle bir şey oluşturmuyorum ki diyerek işe koyuldum. İlk duymak istediğim söz ise bana ilham veren Chicago Typewriter'dan olsun istedim. O zaman ilk duymak istediğim söz ile başlayalım.


"Alnına elimi koydum. Sen gerçekten de cesur bir yaşam sürdün. Lütfen sen de benim alnıma elini koy. Bir insan başka bir insanın alnına dokunup onu teselli ettiği o anda önemsiz olan her şey yitip gider. Ve köpük gibi kaynar bir arzuyla sarsıldığımız için tadına doğru düzgün varamadığımız o sessizlik kucaklar bizi. Sen gerçekten çok çabaladın. Yaşamak için, hayatta kalmak için, buralara gelmek için çok çabaladın. En mutlu anlarını henüz yaşamamış olmanı iki elimi açıp diliyorum Tanrı'dan."



instagram : @daisyandbook 

16 yorum:

  1. çok guzel sözler yaaa. bu diziyi de izlemediydim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir diziydi. En kısa zamanda izlemelisin bence 🙏🏻

      Sil
  2. wayyy şahaneymiş bu sözler
    üniversite yıllarımdan beri sevdiğim sözleri yazdığım bir defterim vardır
    son zamanlarda yazamasam da
    onlar bana ilhan oldu ışık oldu
    harika bir konuya değinmişsin
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen insan destek almak istiyor birilerinden. Baktım bana destek veren yok ben de kendim için böyle bir şey yapayım dedim. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  3. Gerçekten bazen böyle sözleri duymaya ihtiyaç duyuyoruz. Bloggerlar olarak birbirimize mi söylesek acaba? Diziyi izlememiştim ama repliği çok güzelmiş. Umarım bu seriyi devam ettirirsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur birbirimize söylesek aslında 😊 Çok hoşuma gider 🙏🏻 Teşekkür ederim. Sıradaki 3 yazım hazır bile ama sonra ne yapacağım bilemiyorum şu sıralar pek bulamıyorum duymak istediğim şeyleri 😔

      Sil
  4. Güzel bir konu olmuş devamını bekliyoruz o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah yazabilirim 😊

      Sil
  5. Blogunuzu takipteyim bu da benim blogum https://bilgininpenceresi.blogspot.com/?m=0

    YanıtlaSil
  6. size bir mim attım, uğrarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. biraz geç yorumluyorum :) güzel sözler, devamı olsa okurduk... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahh! Şu sırlara pek bir şeye yetişemiyorum. Devamını yazmaya çalışacağım ama teşekkür ederim 😊

      Sil
  8. "Alnına elimi koydum. Sen gerçekten de cesur bir yaşam sürdün. Lütfen sen de benim alnıma elini koy. Bir insan başka bir insanın alnına dokunup onu teselli ettiği o anda önemsiz olan her şey yitip gider. Ve köpük gibi kaynar bir arzuyla sarsıldığımız için tadına doğru düzgün varamadığımız o sessizlik kucaklar bizi. Sen gerçekten çok çabaladın. Yaşamak için, hayatta kalmak için, buralara gelmek için çok çabaladın. En mutlu anlarını henüz yaşamamış olmanı iki elimi açıp diliyorum Tanrı'dan."

    iki üç defa okumak gerek bence sonra vavv

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkisi büyük yavaş yavaş anlaşılıyor. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.