Sierra Burgess is a Loser | Film Yorumu (Netflix)

Adı : Sierra Burgess  is a Loser
Yayın yılı : 2018
Yönetmen : Ian Samuels
Tür : Romantik, Gençlik
Süresi : 1 saat 45 dakika
ImDB Puanı : 5.9/10
Benim Puanım : 7/10

KONUSU :
Sierra Burgess okulda ezik bir tiptir. Fakat oldukça akıllı bir kızdır. Günün birinde telefonuna bir mesaj gelir fakat atan kişi başka birine attığın düşünmektedir. Sierra bu kişiye aşık olur ama oymuş gibi davrandığı kişi de devreye girince olaylar yön değiştirecektir.



Yehuu! Beni hüsrana uğratmayan bir filmin sevincini yaşarken bunu sizinle paylaşayım istedim. Film konu itibariyle her zaman izlediğim diğerleri gibi klişe. Hep klişe şeyler izler oldum. Klişe sever mi oldum ne?  
ImDB oylayanlar benden farklı düşünüyor olsalar gerek klişe diye yukarıda da gördüğünüz gibi vermişler düşük puanı. Buna biraz üzülmedim değil şimdi 😒
Film şöyle yorgunluğu alıp eğlendiren türde bir filmdi. Zaten Noah olunca ben bir erime mooduna giriyorum. Enerjim fulleniyor.
Şöyle genel olarak filmi değerlendirmem gerekirse her kesime hitap edip beğeneceğini düşünmüyorum açıkçası. Benim gibi romantik şeyler izlemeyi seven, çok prodüksiyonlu şeyler beklemeyen kişilerin zevk alacağını düşünüyorum.
 Günün yorgunluğunu atmak ve hafta sonu ne izlesem telaşı için bir seçenek olabilir.Bu tarz filmleri severseniz listenize ekleyinizzzz :)

İzlemek isterseniz de fragman : 

8 yorum:

  1. Bu filmi bende izledim. Bende romantik filmler izlemeyi seviyorum fakat art arda böyle filmleri çok izleyince sıkılıyorum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arka arkaya izleyince gerçekten sıkıyor. Şu sıralar ben de hep aynı tür dizi izliyorum sıkılıyorum. Ondan filmlere geçeyim dedim. Bu minnoş hoşuma gider diye düşündüm isabet bir tercih oldu

      Sil
  2. Selam. Katılıyorum size. Her ne kadar düşğk puan alsa da o kadar keyifle izledim ki filmi. 😊

    YanıtlaSil
  3. heey saool izliyceeem sevdiim :)

    YanıtlaSil
  4. O zaman çok sevindim. Umarım seversin 😚

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.