Haziran Ayı Raporu! (Dizi, Müzik ve Kitap)


Bir ay daha geldi geçti. Yeni aya da ay sonu raporuyla başlamak istedim. İtiraf edeyim Haziran benim için istediğim yönde giden bir ay olmadı. Doğru dürüst kitap okuyamıyorum. Herkes sıcaklardan ötürüdür geçer falan diyor ama yıl başından beri okuma konusunda pek iyi gitmiyorum. An itibariyle 26 kitap okumuşum. 6 aylık süreyi göz önüne alırsak pek iyi bir sayı değil. Durum böyle olunca 100 kitaplık okuma hedefimi düşürmekle başladım haziran ayına. Bu yüzden biraz kötü bir başlangıç yapmış hissediyorum kendimi...  Temmuz için çok daha iyi planlarım var ama :) Hadi bakalım. Şimdi Haziranda neler yapmışım bakalım.



NELER OKUDUM?
-Bir Boşanma Hikayesi, Elif Yılmaz
-Momo, Michael Ende

Mecburiyet ve Bin Öpücük'ün yorumlarını üstlerine tıklayarak okuyabilirsiniz.

NELER İZLEDİM?
Bu ay yine yemeyip içmeyip izlediğim bir ay olmuş. Birazdan saydıklarımla siz de ne demek istediğimi çok iyi anlayacaksınız.
- Fringe'e başladım 2 bölüm izledim.
-Toradora diye bir animeye başlamıştım ara ara onu izledim. Henüz bitirmedim. Böyle sürekli yeni diziye başlamaya devam edersem de bitireceğimi sanmıyorum ama neyse :D
-İdol Room programından birkaç bölüm izledim. (Mamamoo, Twice ve Stray Kids bölümleri)
-BTS'in Bon Voyage programının 1. ve 3. sezonunu izledim.
-BTS Londra konseri için yayınlanan bir saatlik videoyu izledim. Konsere gidemiyorum konseri ayağıma getireyim değil mi? :D
-Çok Güzel Hareketler Bunlar'ın sezon finaline kadar olan bölümlerini izledim. 
-Pretty Little Liars'ın nihayet ilk sezonunu bitirip 2. ye geçtim. Yok mu alkış?
-Ablamla birlikte 100 Days My Prince dizisine başladık. Benim yüzümden pek izleyemedik. Tarihi diziler bana göre değil kesinlikle ama yeni dizilere başlamak isteyen gönlümü durduramadım.
-Yine ablamla My Absolute Boyfriend'e başladık. Bu güzel gidiyor sevdim en azında yıllandırmadan bitiririz diye düşünüyorum :D
-Leyla ile Mecnun'un 2 bölümünü izledim.
- Ay içinde yayınlanan Run BTS bölümlerini izledim.
-Ay sonunda Abssy dizisine başladım.
-My Little Princess'e başladım. Çin dizilerine geri döndüm Allah sonumu hayır etsin bakalım. Listem gittikçe uzuuyoooorrrr.
-Rick and Morty'nin nihayett son sezonuna geçtim.
-Veee son olarak milattan önce falan başlamış olduğum Ghost Wishperer dizisinden bir bölüm izledim.

NELER DİNLEDİM?





,





(diziden spoi barındırdığı için videoyu izlemeyiniz .)

Böylece bir ayı daha sonlandırmış bulunuyorum. Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle :)


15 yorum:

  1. Yazını okuyunca dolu dolu olmuş bu haziran ayı dedim 😊 ghost wishperer severek izlerdim 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi film konusunda evet dolu dolu ama kitap konusunda pek istediğim gibi bir ay değildi ne yazık ki 😔

      Sil
  2. TEBRİKLER, HAZİRAN AYINIZ ÇOK VERİMLİ GEÇMİŞ.

    YanıtlaSil
  3. müzikler saool :) my little prince yakınlarda izledim var blogumda. gelmiş geçmiş en sevdiklerimden olduuuu :) çgh de seviyom. fringe efsane. 100 days my prince de yakınlarda izledim. tarih sevmesem de iyiydi yaa. tarih olarak moon lovers çok iyiii :) heey çok güzel blogun yaa. dolaşıyom yorum yapıyoom. sen görmüyon galpağ yorumlarııı hihihi :) yorum denetlemesi yaparsan bak gözünden kaçmaz eski yazılarına gelen yorumlar kiii :) yorumlar direk yayınlanıncaa kaçıyo gözdeen :) ben de bugünlerde touch your heart, one spring night, he is a psychometric, her private life izlicem. iyi dizicisin sen deeee :) yaşasın diziler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. My little Princess'i sizin blogda görüp ben nasıl mike ın olduğu bir diziyi kaçırırım diyerek başladım 😂 Yorum konusunda dediğinizi yapmalıyım sanırım eski yorumlara pek bakamıyorum 🙈 Ve güzel sözleriniz için teşekkür ederim 🧡

      Sil
  4. Kitap konusunda bu ara bire bir hissediyoruz diyebilirim. Bu yıl benim için de pek iyi bir yıl değil geçen yıllarda bu aya kadar çoktan 50 kitabı devirmiş oluyordum. Şimdi dizikolik oldum çıktım. Ne yapacağım fikrim yok pekk... Zamanı vardır herhalde... Momo tatlışko bir kitaptı. Yorum yazmayı unutmuşum ona daa.. Gitti artık. Umarım Temmuz güzel bir ay olur :)

    YanıtlaSil
  5. Neler izlemişsin öyle :)) Bazen ben de dizi ve filmlere daha fazla ağırlık veriyorum, nedenini bilmiyorum ama izleme modunda oluyorum :D Momo okumuşsun, Momo okunan bir ay her koşulda güzeldir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ara dizi filmkolik oluyoruz herhalde. Momo cidden çok güzel bir kitaptı mesajı çok güzeldi 😍

      Sil
  6. Ne kadar dolu dolu verimli bir ay olmuş. Senin adına çok sevindim Gonca ablacığım. Dilerim bütün ayların böyle güzel, dolu dolu geçsin! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek istediğim gibi bir ay değildi ama umarım. Teşekkür ederim canım 😊

      Sil
  7. son yazıma bi baksan yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işık hızıyla gittim geldim. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  8. Momoyu okuyup blogda yazmıştım. Sevdiğim bir kitap.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok sevdim. Fakat yorumunu girmeyi unutmuşum. Sizin yorumunuza da bakacağım mutlaka 😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.