Never Have I Ever | Dizi Yorumu

Adı : Never I Have Ever
Tür : Gençlik, Komedi
Bölüm Sayısı : 10 bölüm
Bölüm Süresi : 30 Dakika
Yayın yılı : 2020
Sezon sayısı : 1 *2. sezon onayını aldı*
Ülke - dil : ABD - İngilizce

KONUSU :
Devi, Hint kökenli olup Amerika'da yaşayan bir kızdır. Babasının ölümüyle birlikte hayatında zor günler başlamıştır. Fakat bir noktadan sonra da hayatına devam etmelidir. İşte tam bunu düşündüğü anda artık lisede eskisi gibi davranmak istemediğini inek bir öğrenci yerine havalı biri olarak yer almak ister ve arkadaşlarıyla bunun planını kurar. Peki işler planladığı gibi gidecek midir? Yoksa ergen hali başına bela mı olacaktır?


Herkese merhabalar, kısa bir süre ara verdim ama geri döndüm nihayet. Bu görüşmediğimiz sürede umarım hepinizi iyisinizdir ve her şey yolundadır. Geri dönüşümü bir diziyle yapayım dedim. Çünkü yazmak konusunda biraz paslanmışım ve kitap yorumuna oranla dizi yorumu yazarken daha rahat oluyorum.  Diziyi izleyeli aslında epey oluyor. Fakat bu ara verdiğim döneme denk gelince bu günlere geldik.

Never I Have Ever, kısacası Devi'nin ergenlik yaşantısını anlatan bir dizi aslında. Dizide bir hikaye anlatıcısı var. Onun yaşantısını anlatıcının ağzından dinliyoruz bazı noktalarda. Olaylara hakim olamadığımız kısımlarda o müdahale edip bir şeyler söylüyor ve eksikler gideriliyor. Zaman zaman bu anlatıcı izleyicilerden biri gibi yorumlar da yapıyor tabi. Bu anlatıcı durumunda en sevdiğim şeylerden biri hangi bölüm olduğunu hatırlamıyorum ama Brooklyn Nine Nine dizisinde severek izlediğim Andy Samberg anlatıcı olarak yer almasıydı. Hem çok şaşırdım hem de ses tonunu duymak bile beni aşırı mutlu etti. Benim gibi sevenler varsa diye eklemek istedim.
Dizi oldukça klişe aslında ama aşırı da eğlenceli. Devi tam ama tam anlamıyla ergen. Böyle izlerken aşırı derecede kendisine kızıp söylendiğim şeyler oldu. Bu tutarsızlık düşman başına yani :D 

Diziye dair pek çok sevdiğim şey var. 
İlki dizinin aslında düşünüldüğü kadar yüzeysel olmaması ve psikolojik bir yanının olmasıydı.
 Devi her ne kadar babasının ölümünden sonra bunu dillendirmek istemese de onun üzerindeki etkileri çok güzel bir şekilde işlenmişti.  Sadece bu değil ergen problemleri ve benlik algısının ergen gözünden nasıl göründüğünü kendini bulma sürecine de tanık oluyoruz. Bunları göze alınca aslında basit bir ergen dizisi olmaktan çıkıyor :).
Ayrıca dizi içinde diğer dizilere ufak ufak göndermeler vardı ki eleştiri niteliğinde bu göndermeler aşırı hoşuma gitti.
Peki Gonca sevmediğin şeyler var mıydı? diye sorarsanız, ben Devi karakterini pek sevmedim :D Ergenlik döneminde tam tersi bir kişiliğe sahip olduğumdan olsa gerek davranışları beni biraz da rahatsız etti ama eğlendiğim için bu arka planda kaldı. Eğlenceli, çıtır çerez bir diziydi. Severek izledim. Şans vermenizi isterim. 
Son olarak diziyi İngilizce altyazılı olarak izledim. Sizler de izlemek için basit bir İngilizceye sahip dizi arıyorsanız aklınızda bulundurabilirsiniz. 



instagram : @daisyandbook

18 yorum:

  1. Hoşgeldin:)

    Araya zaman girince paslanılıyor sahiden,dizi-filmler can simidi oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem, hoşbuldumm :) Gerçekten araya zaman girince insan kendini nasıl ifade ettiğini bile unutuyor :(

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. DespotHayrat teşekkür ederim hoşbuldum :)

      Sil
  3. Hoşgeldin 😊 fragmanı yayınlandığında bir baksam mi demiştim güzel bir inceleme olmuş 😊 kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler, aşırı hızlı biten bir dizi gerçekten eğlenceli de ben sevdim yani yorumda da bahsettiğim gibi. Böyle çıtır çerez bir şeyler aradığında bakabilirsin :)

      Sil
  4. Dediğiniz gibi ergenliği iyi yansıtmışlar eğlenceli bir diziydi (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Dünya,değil mi? İkinci sezonu da geliyormuş :) Umarım işler yokuşa gitmez

      Sil
  5. oooo sayende duydum en kısa zamanda izlerim bunuuu çok severim belli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, keyifli okumalar deep bence de seversin :)

      Sil
    2. Amaan deep aklım beş karış havada izle yazacağıma oku demişim 😂

      Sil
  6. İlkay, bak bak yorumunu da bekliyorum. Keyifli izlemeler :)

    YanıtlaSil
  7. Bölümleri kısaymış. Birde Türkçe dublaj olsa iyiymiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşamdan Yazılar, dublaj var mıydı hatırlamıyorum ama çabuk gidiyor gerçekten

      Sil
  8. hiç bilmediğim bir dizi. merak ettim. arada böyle beni mutlu edecek çerez dizilere ihtiyacım oluyor o sıralar izleyebilirim belki :) ingilizce altyazılı hiçç izlemedim önce kitaplar okuyup pratik yapmalıyım ama o zamanı oluşturamadım bir türlü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar, ben de ilk önce kitap okuyarak başladım. Sonra böyle basit ingilizceye sahip şeyler izlemeye çalışıyorum. Başlayınca devamı geliyor :) Dizi de o dediğin dönemlerde ilaç gibi gelir bak mutlaka :)

      Sil
  9. Gördüm ama sonra unutmuştum üstte çıkmayınca :D Almanca dizilere başladım 😂 Biohacker izliyorum ben de deep önerdi :D buna da bakarım ama :))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.