Son Zamanlarda Neler İzledim?


 

Merhabalar, biliyorsunuz geçen ayki yazımda okul ve kpss süreci yüzünden epey bir yoğun olduğumu paylaşmıştım sizlerle. Bu süreçte ara ara kaçamaklar yaparak bir şeyler izledim ve bunları sizlerle de paylaşmak istedim. Ayda bir tane bile olsa buraya yazı girmek istiyorum. Öbür türlü sanki burayla tamamen bağımı koparmışım gibi hissettiriyor ama öyle olsun istemiyorum. Umarım sizler bu yazı giremediğim süreçlerde iyisinizdir ve her şey yolundadır. Son zamanlarda ne yazık ki virüse ilişkin ülkemizdeki gelişmeler olumlu değil. Kendinizi mümkün olduğunca korumayı unutmayın. Hem kendi sağlığınız hem de başkalarının sağlığı için tedbirlere mutlaka uyun! Kamu spotu niteliğinde bir giriş oldu fakat artık bazı şeylerin farkına varmakta geç kalmayalım önlem almak için illa başımıza gelmesini beklemeyelim. Sizlerin bu konuda duyarlı ve tedbirli kişiler olduğunuzu düşünüyorum umarım bunu devam ettirir ve bir an önce bu durumdan kurtuluruz.

Şimdi gelelim benim neler izlediğime. İtiraf edeyim bu süreçte ne kadar laylaylom ve beni yormacak mutlu edecek diye düşündüğüm dizi film varsa onları izledim. Hadi bakalım listeye :

1- Emily in Paris  / Dizi

Bu diziyi çıktığı gün ilk bölümünü izleyip ya bu ne saçma bir dizi diye bırakmıştım. Ama gelin görün ki aynı dönem izleyecek bir şey bulamadığım için ertesi gün devam ederek bitirdim. Zaten kısa olduğu için bir oturuşta bile kolayca bitirilebilir. Açıkçası izlenmese de olabilir bir diziydi. Tamamen kafam dağılsın diye izledim. Bu tür şeyler arıyorsanız bir göz atabilirsiniz.


2-Ashley Garcia Dahi Aşık / Dizi

Netflix, Emily in Paris'i bitirdikten sonra sürekli olarak bana bu diziyi önerip durdu. Dedim artık bir izleyeyim de kurtulayım. Dizi Ashley adında dahi bir kızımızın işi sebebiyle dayısının yanına taşınmasıyla birlikte sosyal hayatındaki eksikliklerini gidermesini konu ediniyor. Aşık oluyor arkadaş ediniyor vs. vs. Sanırım şu sıralarda yeni ve son sezonu gelmek üzere. Dizi açıkçası böyle saçma bir dizi ama derinlerde bir yerlerde aslında ufak ufak mesajlar da barındırıyor. Yani tam olarak sevdim mi sevmedim mi bilmiyorum ama kafa dağıtmaya bire bir.


3- Dinner Mate / Dizi

İlk iki dizi Kore dışı diziler olunca ufak şaşırmış olabilirsiniz hemen toparlanın ee benim listede kdrama olmadan olur mu hiç asla! Dinner Mate bir arkadaşımın önerisiyle başladığım tatlı bir diziydi. Bitirdiğim zaman buraya detaylı yorum atmak istemiştim ama ne yazık ki o dönem pek müsait olamamıştım. Adından da anlayacağınız üzere Dinner Mate yemek arkadaşı olmak üzere anlaşan bir çiftin hikayesini konu alıyor. Tabi biz bu süreçte sadece yemek ve yemek görmek dışında başka şeyler de görüyoruz ama izlerken karnınızın tok olduğundan emin olmanızda fayda var. Dizi aslında düşünce olarak güzel ama bir noktadan sonra klişe şeylerle karşımıza çıkıyor. Buna rağmen izlediğim romantik diziler arasında sevdiklerime girdi. İzlemediyseniz bir göz atın. Oyuncuların uyumları gayet güzel.


4-Holidate / Film

Hani böyle olur ya yılbaşı temalı saçma filmler izlemek istediğiniz dönemler olur. Tam o dönemde karşıma çıkan gerçekten hiçbir anlamı olmayan çıtır çerezlik bir filmdi Holidate. Şu anda bunu yazarken neden izlediğimi sorguluyorum ama hep o boşluk anlarına denk geliyor işte.


5-BLACKPINK : Light Up The Sky / Belgesel 

Biliyorsunuz Blackpink son zamanlarda aşırı ünlü olan bir kpop kız grubu. Ben kendilerini bu kadar ünlü olmadan önce de tanıyordum. Şirketleri yüzünden biraz ön yargım olmasına rağmen şarkılarının güzelliğini ve kızların emeklerini asla görmezden gelemem. Onların bu döneme kadar yaşadıklarını konu alan bir belgesel olan light up the sky'ı da izleyerek onların emeğine bir kere daha saygı duydum. Hepsi birbirinden yetenekli dört kız! Dünya starı konumuna boşuna gelmemişler. Bu tarz şeyleri severseniz bir bakın :)


6-UNORTHODOX / Dizi

Sanırım bu listemde saçmalık barındırmayan tek dizi Unorthodox'tu. Dizi beni o kadar etkiledi ki bitirdikten sonra bile büyük etki yarattı üzerimde. Aslında hakkında çok fazla şey söylemek istiyorum ama konu aldığı şey öyle dikkatle anlatılması gereken bir şey ki sadece izlediğiniz zaman söylemek istediklerimi anlayacaksınız. İzlemediyseniz muhakkak izleyin zaten mini dizi olduğu için hemen bitireceğinize ve en az benim kadar etkileneceğinize inanıyorum.


7- IN THE SOOP BTS / Program

In the soop canım grubum BTS'in orman tatili yaptığı bir program. Online olarak takip ettiğim için bitiş zamanı bu zamana denk geldi. Epey eğlenceli bir programdı. Zaten onların içinde olduğu şeyin benim için kötü olma ihtimali yok. 


8- Kalp Atışı / Dizi

Doctors kdramasından ülkemize uyarlanan bir dizi aslında Kalp Atışı. Diziyi ben haziran ayından beri izliyorum aslında ama ancak bitirme fırsatım oldu. Sonlara doğru saçmalamasaydı gayet güzel bir uyarlama olabilirdi. Orijinal dizisini henüz izlemedim ama bu dizi sayesinde onu da not aldım.


9- Dash and Lily / Dizi

Netflix'de yeni çıkan dizilerden biri Dash and Lily. Aslında pegasus yayınlarından daha önce "Bize Çıkan Yollar" diye bir kitap çıkmıştı. Ondan uyarlamaymış. Böyle tatlı çıtır çerez bir dizi. Uyuyamadığım bir gece oturup bitirmiştim. Tatlıydıı gerçekten. Kitaplar ve ilişki hikayesi. Severim böyle şeyleri. Listeye ekleyin bir gün mutlaka izleme zamanı gelir.


10-Bir Ay Masalı / Animasyon

Bu animasyonu yakın bir arkadaşım önermişti. Ders verdiğim bir öğrencim var ona ödül olarak birlikte izleme sözü vermiştim. Çok severek izledik ikimiz de. Özellikle çizimlerine bayıldık!  Her yaşa hitap edecek bir animasyondu. Tavsiye ederim.


11- Bir Başkadır / Dizi

Bu dizi çıktığı andan itibaren epey bir viral oldu. Ben de çıktığı zaman izleyenlerden biriydim. Annemle birlikte vakit buldukça izledik. Annem başta 8 bölüme bile fazla derken ilk bölümü izledikten sonra hemen diğerine geçelim falan demeye başladı. Elbette eksikleri vardı ama bu zamana kadar yaptığımız Netflix dizileri arasında en fazla bizi yansıtan diziydi diyebilirim. Tebrikler tüm oyunculara.


12-Mismatched / Dizi

Acaba ben bunu neden izledim dediğim bir dizi daha. Yine uyumakta zorlandığım bir gece karşıma çıkan diziydi. Konusuna bakarsanız klişe olduğunu görürsünüz zaten ilk sezonda hiçbir yere bağlanmadı da. Böyle karma karışık şekilde bıraktılar. İkinci sezon onayı almazsa gerçekten işe yaramaz bir dizi olarak kalabilir. 


Şöyle baktığım zaman ne kadar çok şey izlediğimi gördüm aslında bunlar bir ay içinde izlenen şeyler değil uzun vadede izlenip biriktirilmiş şeyler. Aralarında izledikleriniz varsa benimle düşüncelerinizi paylaşmayı unutmayın. Bir sonraki yazımda görüşmek dileğiyle. O zamana kadar sağlıkla kalın! :)



11 yorum:

  1. Bir başkadır dizisini ben de çıktığı gibi izledim. Ben izlerken kimse konuşmuyordu o yüzden rahattım. Popüler olan her şey gibi bıktırıyor bunun konuşulması da ama güzel diziydi. Özellikle son zamanlardaki yerli işler düşünülürse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, ben de kimsenin konuşmadığı dönemde hemen çıkar çıkmaz izledim. Dediğin gibi bir müddet sonra bu yorumlar aşırı bunaltıcı olabiliyor ne yazık ki..

      Sil
  2. Gonca!!! Holidate'i ben de izledim evet o boşluk hissi bana da gelmişti :) christmas filmleri her zaman o boşluğu dolduruyor :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar, yılbaşı filmleri kesinlikle o boşluğu kapatıp depresyondan çekip çıkaran nitelikte garip :)

      Sil
  3. ahh goncaa :) spinnıng out ve ı land izle de azcık bu boş dızılerın yerı dolsun.. bilim kurgu tavsıyen varsa alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madam Kokoş, Spinning out'u izleyecektim aslında ama iptal kararını okuyunca ucu açık bitiyorsa sinir olurum diye izlemedim. Bakarım ama hem ona hem ı-land'a. Bilim kurgu tavsiyme fringe var ama izlemişsindir diye düşünüyorum eski çünkü.

      Sil
  4. Bir Başkadır'la ilgili o kadar çok yorum okudum ki izleyip izlememe konusunda çok kararsız kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s. o yorumlar gerçekten çok etkiliyor insanı bir bölüm şans ver belki hoşuna gider. Beğenmezsen de devam etmezsin. O gördüğümüz olumsuz yorumların bazılarını hak etmediğini düşünüyorum.

      Sil
  5. Blackpink'in belgeselini ben de izledim. Birkaç dakika izlemişim gibi hissettim zamanın nasıl geçtiğini anlamadım doğrusu. Rose ağladığında istemsizce ben de duygusallaşmıştım. :')
    Çok özletme yazılarını zaman buldukça bizleri unutma, şimdiden KPSS'de başarılar! :))
    Bu arada bloğumda bir çekiliş var katılmak istersen çok memnun olurum! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su, seni görmek ne kadar hoş :) Blackpink diğer gruplar gibi özel bir grup. İzledikçe insan daha bir bağlanıp onları anlıyor. Güzel dileklerin için teşekkür ederim. Arada uğramaya çalışacağım henüz hala bir düzen oluşturamadım bu yazı da öyle bir boşlukta çıktı. Bloguna uğrayıp katıldım bile. Katılımı bol olsun :)

      Sil
  6. Merhaba

    Bloggerlar olarak telegram grubunda buluştuk, yazılarımızı ordan paylaşıyoruz, daha fazla kişiye ulaşıyoruz. Telegramda kimseye numaranızı vermiyorsunuz zaten google plus grupları gibi düşünün. Grubun adı Blogger Türkiye. Eğer katılırsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.