2020'de Okuduklarım ve İzlediklerim (Ufak bir değerlendirme yazısı)




Bitmeyen bir yıl olan 2020'nin nihayet sonuna geldik. Umarım 2021 yılı 2020 yılından çok ama çok daha iyi bir yıl olur ve hastalıktan kurtulabiliriz. Geçen yıl burada hedeflerim diye bir yazı paylaşmıştım bakınız. ( tık tık.) Ama hepimizde olduğunu gibi ne yazık ki bu hedeflerimin birçoğunu gerçekleştiremedim. İçinde bulunduğumuz süreç her açıdan yıpratıcı bir süreçti ne yazık ki. Umarım 2021 için koyduğum hedefleri başarılı bir şekilde gerçekleştirebilirim. Hepimiz için başta sağlık olmak üzere harika bir yıl olmasını diliyorum. Gelelim bu yıl neler okuyup neler izlediğime. Yanına kalp koyduklarım favorilerim, renkli olarak gördükleriniz ise blogumda yazısı olanlar. Hadi hazırsak ilk olarak neler okumuşum onlarla başlayalım :

2020'de Okuduklarım :
Hedefim 50 kitap okumaktı ne yazık ki bunu gerçekleştiremedim ve 38 kitapta kaldı. 
3- Kızıl / Stefan Zweig
5- Harry Potter ve Azkaban Tutsağı / J.K. Rowling ❤️
7- Mystery in London / Helen Brooke
9- Karışık / Shron M. Draper 
10- Give Us The Money / Maeve Clarke
11- One Way Ticket / Jennifer Basset
12- Çat Kapı / Laviniapiaf
14- The Adventures Of Tom Sawyer / Mark Twain
15- Bir İdam Mahkumunun Son Günü / Victor Hugo
16- Brown Eyes / Paul Stewart 
20- Love or Money / Rowena Akinyemi
21- Yine Öyle Hissettiğinde / Cem Güventürk
24- Sevdalı Bulut / Nazım Hikmet ❤️
25- Harry Potter ve Melez Prens / J. K. Rowling
26- Yaz Geçer / Murathan Mungan
27- İşte Van Gogh / George Roddam ❤️
29- Beyaz Geceler / Dostoyevski ❤️
31- İşte Leonardo Da Vinci / Joost Keizer
32- Harry Potter ve Ölüm Yadigarları / J. K. Rowling ❤️
33- Fangirl / Rainbow Rowell 
34- Gece Yarısı Güneşi / Stephenie Meyer
35- Çünkü Bir Anlamı Vardır / Cem Güventürk
36- Sanki Sen Aynı Ben / Cem Güventürk
37- Senin Suçun Değil / Beyhan Budak

2020'de İzlediklerim :

4- Tune in For Love (Film)
6- Aşkta İki Hafta (Film)
8- The Liar and His Lover (Dizi)
10- Be Melodramic (Dizi) ❤️
12- I Am Not Okay With This(Dizi)
13- Bon Voyage BTS (Program)❤️
15- Locke and Key (Dizi)❤️
16- Sugar Rush (Program)
17- Atiye (Dizi)
19-Cebimdeki Yabancı (Film)
20-Küçük Cadı Kiki (Anime)❤️
25- So I Married An Antifan (Film)
27- Yes Man (Film)
31- Malefiz (Film)
32- Yüreğinin Sesi (Anime)
33- The Good Place (Son Sezon)
36- How I Met Your Mother (Dizi)
37- Unutursam Fısılda (Film)
38- Toradora! (Anime)
39- Biz Böyleyiz (Film)
41- Yarına Tek Bilet (Film)
45- Aşk 101 (Dizi)
49- Klaus Sihirli Plan (Film)
50- Loving Vincent (Film)❤️
51- Hi! Bye Mama (Dizi)
52- Good Girl (Program) ❤️
53- Acı, Tatlı, Ekşi (Film)
54- Work It (Film) ❤️
57- Lion (Film)*
58- Aşırıcılar (Anime)*
59- Alive (Film)
60- Julie and The Phontoms (Dizi)
62- Anne With An E (Dizi)
63- Angel's Last Mission Love (Dizi)
65- Emily in Paris (Dizi)
66- Ashley Garcia (Dizi)
67- Dinner Mate (Dizi)❤️
68- Holidate (Film)
69- BLACKPINK : Light Up The Sky (Belgesel)
70- Unorthodox (Dizi)❤️
71- In The Soop (Program)❤️
72- Kalp Aıtışı (Dizi)
72- Dash and Lily (Dizi)
73- Bir Ay Masalı (Film)
74- Bir Başkadır (Dizi)
75- Mismatched (Dizi)
76- Do Do Sol Sol La La Sol (Dizi)
77- Doctor John (Dizi)❤️
78- Iteawon Class (Dizi)❤️

2020 yılında okuduklarım ve izlediklerim bu şekilde. Bu yıl bloga yazdığım yazılar ise bu yazıyla birlikte 65 tane. Ayrıca 2020 yılında sizlerin de desteğiyle blogum büyümeye devam etti. Son zamanlarda ihmal etmeme rağmen desteğinizi esirgemeyip önceki yazılarımı okuduğunuz ve takipte olduğunuz için teşekkür ederim. 2021 yılında blogumda pek çok yeni yazıyla görüşmek üzere. O zamana  dek kendinize çok iyi bakın. 
Sevgiler,
Gonca.

13 yorum:

  1. Hedeflerinizi gerçekleştirebileceğiniz harika bir yıl sizi bekliyor olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, teşekkür ederim. Hepimiz için güzel bir yıl olsun :)

      Sil
  2. Her şeye rağmen yine de dolu dolu bir liste olmuş. Dilerim 2021 de hedeflerini istediğin şekilde hatta kat kat fazlasıyla gerçekleştirebilirsin. Liste tutamayan birisi olarak 2021 hedeflerimden birisi bu kesinlikle. Daha planlı olmayı öğrenmeliyim. :) Yeni yazılarını okumayı dört gözle bekliyorum. Seni okumak her zaman çok keyifli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, teşekkür ederim. Umarım yeni yılda sen de istediğin gibi planlı biri olabilirsin. :)

      Sil
  3. Tekrar yazmana çok sevindim Sevgili Gonca. :) Hoş geldin!
    Dilerim bu yıl hepimiz için güzel şeyler olur.
    Seni son yazımda mimledim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, arada böyle uğramaya çalışacağım. Tümüyle ders çalışmak insanı psikolojik olarak çok yoruyor :( Böyle ufak molalara ihtiyacım oluyor. Mimede bakıp cevap vereceğm en kısa sürede :)

      Sil
  4. Olsun yine de dolu dolu geçmiş. Kalplerden anladığım kadarıyla da sevdiğiniz çok şey okuyup izlemişsiniz. İnşallah 2021 daha sakin ve güzel bir yıl olur ve hedeflerinizi gerçekleştirirsiniz. Hedef koyan ve bunları gerçekleştirmeye çalışan kişilere hayranım. Benim asla yapamadığım bir şey. İlla aradan başka bir şey çıkıp planımın önüne geçiyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, aslında yazana kadar ben de bilmiyordum bu kadar sevdiğim şey olduğunu. Ben de hedef koyup gerçekleştirmeye çalışanlara hayranım iki yıl üst üste denedim ama sonu hüsran oldu o yüzden bu yıl tek ve büyük bir hedef koydum :)

      Sil
  5. İlkay, umarım hepimizi için güzel bir yıl olur :)

    YanıtlaSil
  6. Çok sevdiğim kitaplar, filmler gördüm Gonca 😋 mutlaka inceleyeceğim detaylı favorilendi 😊 minik bir çekiliş düzenledimm haber vermeye geldim 🙆‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel, ne güzel ortak beğenilerimizin olması beni mutlu etti. Çekilişine baktım bende var kitap umarım gerçekten isteyen birine gider. Katılanı bol olsun :)

      Sil
  7. Kendime baya fikir aldım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi, ne mutlu bana umarım seversin fikir olarak aldıklarını :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.