Senin Adın | Manga Yorumu


Yazar: Makoto Shinkai

Tür : Manga, Çizgi Film

Baskı Türü : Karton Kapak 

Yayınevi : Gerekli Şeyler

Çevirmen : Ayşenur Sayıt

Sayfa Sayısı : 500


KONUSU :

Mitsuha kırsal bir kasabada yaşayan bir kızdır. Bir gün kendisini Tokyo'da yaşayan Taki'nin bedeninde bulur. İlk başlarda ikili bunun rüya olduğunu düşünseler de bir müddet sonra aslında gerçekten beden değiştirdiklerini fark ederler. Peki bunun anlamı nedir? Bu iki genç neden birbiriyle yer değiştiriyordur?

Herkese merhabalar! Buralara kitap yorumu girmeyeli öyle uzun zaman olmuş ki artık ertelemeden kısa bir kitap yorumu bırakıp kaçacağım.

Senin Adın mangasını okumadan önce animesini izlediğim bir kitaptı ki animeye olan hayranlığımı anlatmak biraz zor. Çizimleri ve hikayesi oldukça etkileyici olan bu animenin kitap haline getirileceğini görünce aşırı mutlu oldum ki arkadaşım benden önce davranıp doğum günümde bana bu güzel kitabı hediye etti.

Manga da hikaye olarak bire bir aynı. Çizimlerin ise animeden altta kalır yanı yok tek fark biliyorsunuz mangalar genelde renksiz oluyor. Renksiz olması. Buna rağmen oldukça etkileyici ve okuması da eğlenceliydi. Okurken animeyi tekrar izliyor gibi hissettim. Zaten manga olduğu için kısa bir sürede bitecek bir kitap. Manga seviyorsanız kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. 

Ayrıca daha önce Senin Adın anime yorumumunu girmiştim  şuradan bulabilirsiniz tık tık. 


instagram : @daisyandbook

14 yorum:

  1. Daha önce hiç manga okumadım. Güzel bir deneyim olsa gerek. Konusu bakımından epey farklı bir kitaba benziyor. Çizimlerde güzel görünüyor. Emeğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meczup Yazar, manga okumak oldukça keyifli fakat bir çırpıda bittiği için insan biraz üzülüyor :(

      Sil
    2. İyi bir kitapta bittiğinde bizleri üzüyor fakat her güzel şey bir gün bitiyor. Her şeyin ömrü kısıtlı. Belki de bitmeseydi o kadar güzel olmazdı...

      Sil
  2. Animesini izlemiştim ben de. Gerçektwn görsel olarak da içerik olarak da harikaydı.
    Ne güzel bir hediye almışsınız. Düşünceli arkadaşınız varmış. Benim ne sevdiğimi bilen arkadaşım bile yok çevremde. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygu emanet, mangası da animesi gibiydi. Çizimler görsel şölen. Arkadaşlık konusunda umarım sizin karşınıza da sizi önemseyen birileri çıkar. Önemli olan hediyeler değil birlikte güzel zamanlar paylaşabileceğimiz insanlar olması :)

      Sil
    2. Tabi ki önemli olan hediyeler değil, seni anlayabilen birinin olması. Kastettiğim buydu. :)

      Sil
    3. Umarım hayatında öyle biriyle karşılaşırsın. Sevdiğin şeylerden konuşmak istersen mesaj kutum her zaman açık 😊

      Sil
    4. Teşekkür ederim. Çok düşüncelisiniz. 🙂

      Sil
  3. İlkay, teşekkür ederim daha güzel hediyeler senin olsun. Vee kutlaman için de teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. ben de hiç manga okumadım, neden ilgimi çekmiyor bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu, manga değişik bir okuma kültürü. Bence bir şans verin :)

      Sil
  5. filmine bayılmıştım. alıcam bunu oleeeey :) heeey kaç lira yaa pahalı mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 küsür liraydı ilk çıktığından şu an belki daha uygundur :)

      Sil
    2. iyi fena değilmiş. nasıl yaaa güzel mi, bu kitabı eline bile almak insanı heyecanlandırır ki yaaa :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.