Pinocchio| 피노키오 | Dizi Yorumu

Dizinin Adı : Pinocchio
Bölüm Sayısı : 20
Tür : Dram, Romantik,
Ülke : Güney Kore
Bölüm Süresi : 1 Saat
Yayın Yılı : 2014-2015
Diziye Puanım : 10/10

KONUSU : 
Ki Ha Myung'un ailesi yalan bir haber yüzünden yıkılmıştır ve babası suçlanmıştır. Ki Ha Myung ailesine bunları yapanlardan intikam alacak ve babasını aklayacaktır. Ayrıca bu süreçte yeni arkadaşlıklar edinecek ve hayatının aşkını bulacaktır.


Lee Jong Suk, belki de açık ara en sevdiğim koreli oyuncudur. Bir ara kore dizisi izlemeye ara vermiş daha sonra W Two Worlds dizisini izledikten sonra tekrar kore dizisi izlemeye başlamıştım. Bu nedenle de izlerken hiç tereddüt etmediğim bir oyuncu. En son yayınlanan Where You While Sleeping dizisini de izlemiş ve sevmiştim. Fakat bana sorarsanız Pinocchio ondan 3-4 yıl önce çekilmiş olmasına rağmen daha kaliteli bir diziydi. 20 bölüm olmasına rağmen oldukça etkili ve olaylar güzel yerleştirilmiş kurgu olarak eksik noktalar varsa da güzel gizlenmişti. Ayrıca dizide haber olarak sunulan haberlerin bile zekice olduğunu söylemeliyim. 
Daha derine inmeden önce karakterleri tanıtmak istiyorum.


* Ki Ha Myung - Choi Dal Po*
Zeki bir karakter olmasının yanında yakışıklı da. Sadece dizinin başlarında berbat bir saç stili ve giyim tarzına sahip olduğu için çirkin ördek yavrusu demek yerinde bir sıfat olacaktır. Ailesinin intikamını almak için YGN 'de muhabirlik yapmaya başlamıştır.


*Choi In Ha*
Pinokyo sendromu* olan bir kızdır. Choi Dal Po gibi muhabirdir. 
*Pinokyo sendromu: Gerçek bir hastalık değildir. Dizide her yalan söylediğinde hıçkırmak şeklinde izleyiciye sunulmuş bir hastalıktır.


*Seo Bum Jo*
Zengin bir ailenin oğludur. Ayrıca Choi In Ha'nın iş arkadaşıdır.

Aslında diziye dair değinmek istediğim birçok karakter var fakat onlardan değinirsem spoi kaçıracakmışım gibi hissettiğim için yüzeysel şeyler vermek istedim. Çünkü dizinin karakterlerine ne kadar değinirsem illa ki bir yerlerde spoil ile sonuçlanıyor. Dizinin olay olgusu itibariyle bunu normal karşılıyorum fakat bir yanım biraz daha bahsetmek istemiyor değil. Spoilersız yorum taraftarı olarak merak etmeyin yorumun hiçbir yeri spoiler barındırmıyor. :)
***

Dizi hakkında birkaç bir şey daha söylemem gerekirse, dizi sadece aşk ya da sadece şu konuya sahip diyeceğim türe sahip değil. Aksiyon, aşk, dram ve arkadaşlık. Hepsinden biraz biraz alıyoruz izlerken. Dizinin başları biraz sonraki bölümler için zemin olduğundan asıl kilit noktası 10. bölüm falandı. 10. bölümden sonra zaten kendimi hiç durduramadım. Olay örgüleri başta da belirttiğim gibi bence oldukça güzel işlenmişti.  Oyuncuların ne kadar iyi rol yaptığını bu dizide açıkça gördüm. Özellikle Le Jong Suk'un mimikleri ve duyguyu yansıtışı oldukça yüksekti. Park Shin Hye'yi normalde pek sevmiyorum. Oyunculuk olarak kendisine gram lafım yok ama kendisi bana hiç samimi gelmiyor. Bu dizide Le Jong Suk ile uyumlarını sevdim. Bu ikili dışındaki oyuncular da oldukça başarılıydı. Kurgunun içine sizi kolayca çekebilirler yani.
Son olarak birkaç bir şey daha söyleyip yorumu sonlandırıyorum.
 Yeni kore dizilerine baktığımda eski dizilerden daha bir zevk alıyorum izlerken. O nedenle sizlere gözüm kapalı önereceğim diziler arasına giren bir dizi oldu Pinocchio. Henüz izlemeye fırsatınız olmadıysa muhakkak bakın derim!
Yeni dizi yorumlarına görüşmek üzere.. :)


6 yorum:

  1. İzlemiştimm. Çok tatlı bir diziydi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Lee Jong Suk özellikle çok tatlıydı :)

      Sil
  2. Goblin seyrettim sadece. Ama o günden beri kızım Kore Fanı oldu. Duvarlar Kore posteri. Korece çalışıyor. Oraya uçak bileti bakıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızınız = ben olabilir :D Sanırım kore hayallerimiz hep bu diziler ya da hayranı olduğumuz insanlar sayesinde :) Bunlar olmasa bile gidip görmek isterdim sanırım. Çok ilginç kültürleri var :) Bu arada Goblin benim en sevdiğim kore dizilerinden. Ondan sonra izlediğim hiçbir dizide onun zevkini yaşayamadım. Ama izlenmesi gereken başka güzel dizile de var muhakkak bir bakmalısınız derim :) Üşenmezsem eğer ilerleyen günlerde bir tanesinin yorumunu yazacağım :) Mutlu günler dilerim! :)

      Sil
  3. Park Shin Hye'yi ben de sevmiyorum ya, cidden itici geliyor kız. Yine de kaliteli dizi arayışında olduğumdan Pinnochio listeme girecek. 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi kaliteli ama Park Shin Hye asla sevilesi değil. Şimdiden keyifli izlemeler dilerim canım ❤

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.