Gratis Alışverişim | Makyaj, Kozmetik


Herkese merhabalar! Blogumu açtığımda yazamayacağım şeylerden biri makyaj yazılarıydı. Hala da öyle aslında. Aldığım şeyleri epey uyguna alınca sizlerle de paylaşmak istedim. Belki aranızda indirimden yaralanmak isteyenler olur. Gratis'in sitesinde %50-60 oranında indirim. Hala da devam ediyor. Gelelim benim neler aldığıma.



İlk alışverişi yapma sebebim olan fardan başlayayım. Açıkçası pek makyaj yapan biri değilim bu yüzden farı seçerken de bu işin ehli olan bir arkadaşıma sorarak yüzüme en uygun giden renklerin olduğu bu paleti seçtik. Marka olarak da arkadaşım memnun kaldığını söyleyince ve %50 indirim olunca 25tl gibi bir fiyata aldım.  Tabi söz konusu far olunca onu sürmek için bir de fırça gerekiyordu. Sitede gezinirken Eklisp far fırçasının uygun olduğunu gördüm. Bu da %50 indirimliydi 5.50tlye aldım. Fırçanın kılları da oldukça yumuşak gelince daha bir sevindim.
Hazır göz makyajından başlamışken bir de kendime göz kalemi alayım dedim. Aklımda aslında siyah kalem almak vardı. Fakat bu kahverengi göz kalemi dikkatimi çekince onu aldım. Markası far paletininkiyle aynı marka. Fiyatı 6 tlydi. Bu da %50 indirimdeydi.

Soldan sağa doğru anlatayım. Tırnaklarım son zamanlarda vitaminsizliğim nedeniyle aşırı derecede kırılıyor. Malum korona olunca doktora gidemedim bu yüzden tırnak serumu aldım.  Bunda da %50 indirim vardı. 4.75 gibi bir fiyata aldım. Ortadaki roll-onda çiçeksi koku olunca dikkatimi çekti. Normalde çok fazla ağır kokulu parfüm ve kolonya kullanamıyorum maalesef bu yüzden seçerken dikkat ediyorum. Bu da çiçeksi koku olunca hafiftir diye düşünerek aldığım ama beni bütünüyle hayal kırıklığına uğratan bir ürün oldu. Asla çiçeksi bir kokusu yok. Aşırı derece ağır bir kokusu var. Sanırım aileden başka birine vereceğim. Bu da %50 indirimdeydi. 6.25 tlye aldım. Diğer ürün ise oje. Aslında çok fazla oje sürmeyi sevmiyorum. Hatta işin tuhafı oje sürünce böyle tırnaklarımda ağırlık var gibi geliyor ve onu böyle kazımak istiyorum :D Bu ojeyi de rengi hoşuma gitti diye aldım. Ben kullanamasam bile ablam kullanır. Aynı şekilde %50 indirimliydi yani 2.75 tl.


Saçlarım ince telli ve kuru olduğu için tararken bile kırılıyorlar. Bu yüzden sık dişli tarak yerine daha geniş dişli bir tarak istiyordum. Bu tarağı görünce fiyatı da uygun olunca ekledim sepete. %50 indirimli 8 tlye geldi. Fiyatına göre oldukça da kaliteli. Ahşap kısmı oldukça sağlam ve dişleri sert değil. 


Son zamanlarda yüzümdeki yağ dengesini normal seviyeye indirdim. Durum hazır bu hale gelmişken kontrol altında kalsın diyerek maske de aldım. Üçlü şekilde satılıyordu. Set hali 7.50 tlydi. Kendime almışken ablama da bir tane aldım. Umarım vaat ettiklerini gerçekleştirir :)

Eee bu kadar eşya aldık bunları bir yere taşırken koyacak bir şey lazım. Makyaj çantaları da indirimde olunca eklendii. %50 indirimle 9.75 tlye aldım. Açıkçası beklediğimden boyut olarak daha büyük geldi. Bunun için sevindim. Her şey sığdı içine. 

O kadar aldım ama şu kargo barajını geçemedim bir türlü. Önerilerde de bu üçlü setin 12.75 tl olduğunu görünce hemen ekledim. Gerçekten alışverişte en karlı çıktığım kısım kesinlikle burasıydı. Gelince annemle en çok bunun için sevindik :D 

18 yorum:

  1. heeey teşekkürleeer faydalı bilgi oldu buuuu :) tırnağın kırılıyoooo, saçın kırılıyoooo, çok kırılgan oldun seeeen :) geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, aşırı hassas bir insanım ne yapacaksın :)

      Sil
  2. Güle güle kullan kuzum benim ❤️❤️

    YanıtlaSil
  3. Gratis indirimleri güzel olur. Pek makyaj yapmıyorum ama bakım ürünlerini severim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve Gölgem, açıkçası ben de bu yaşıma kadar yapan biri değildim. Gerçi hala öyle hunharca yapmam. Öyle arada canım isteyince yapıyorum bir şeyler :) İndirimler her zaman harikadır! Hele böyle maske falan indirime girince aşırı seviniyorum ben de :D

      Sil
  4. inşallah problemlerin geçer hemen. aldıklarını güzel günlerde kullanman dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar, teşekkür ederim. Umarım geçer :)

      Sil
  5. Maskeler dikkatimi çektii. Belki alırım ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, aydınlatıcı olanı kullandım dün. Gerçekten işe yarıyor fakat yüzümü biraz kuruttu :(

      Sil
  6. Teşekkürleer :) ben de bakayım alacak bir şeyler bulurum belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel, umarım bulursun. Epey uygun şeyler var :)

      Sil
  7. ben mağara çamurunu yüzüme sürüyorum :) cidden harikalar yaratıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu, kulağa biraz tuhaf geliyor ama sen söyleyince baktım epey iyi yorumlar var :) Belki ben de denerim :)

      Sil
  8. Far paleti iyiymiş:) şu maskeler güzel oluyor gerçi bee beauty maskeleri indirime girince 1.50 tlye kadar düşüyor ama ben daha denk gelip alamadım hiç anında bitiyor :/
    Güle güle kullan, iyi bayramlarrr:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kare mavi, far paleti güzel gerçekten. Kullanmaya başladım biraz da simli. Maskeler de güzeldi. Hiç o kadar uyguna denk gelmedim. Yaşadığım yere biraz uzak gratis ve diğer kozmetik mağazaları :( Teşekkür ederim, ben de geçmiş bayramını kutlarım :)

      Sil
  9. Maskelere bayılıyorum çok güzel oluyor. Aldığın ürünlerden en çok far paletini sevdim ve merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklitirtil, maskeler çok da güzeldi. İyi geldi yüzüme. Far paletini de sevdim sadece bana göre fazla simli ama çok kullanışlı :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.