Yaz Mimi



Sevgili İçimdeki Yaz beni Yaz Mimi'ne davet etmiş. Kendisine çok teşekkür ederim. Onun cevaplarını okumak isterseniz tık tık.


1- Dondurma mı? Meybuz sorbe mi?
-Dondurma olmasa yazım geçmez gerçekten. 

2-Kavun mu? Karpuz mu?
-Karpuz. Kavunu yiyince böyle boğazımda bir ağrı oluyor. Biri tırnaklıyor gibi hissediyorum.

3-Köy tatili mi ? Deniz tatili mi?
-İkisi de değil. Deniz tatilinden çok hoşlanmıyorum. Yanık tenli halim hoşuma gitmiyor. Başka birine bakıyor gibi hissediyorum. :) Köy insanı da pek değilim açıkçası.

4- Mayo mu? Bikini mi? Haşema mı?
-Haşema. 

5- Yüzmek mi ? Güneşlenmek mi?
-Yüzmek.

6- Sandalet mi? Terlik mi?
-Sandalet :)

7- Elbise mi? Etek mi?
-Elbise. 

8- Yaz mı ? Kış mı?
-Çok uç şeyleri sevmiyorum. Bu yüzden ilkbahar ve sonbahar her zaman tercihimdir. 


Katılmak isteyen herkes mimlendiii! 


14 yorum:

  1. çok tatlı bir etkinlik. yapabilir miyim bilmiyorum. ama okuması keyifli olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar, yazması da çok keyifli :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş ellerine sağlık sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty&Life Türkiye, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yaz dondurmasız olmaz tabi ki. Bence de ilkbahar, sonbahar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve Gölgem, gerçekten yaz aylarında kurtarıcım dondurma başka türlü dayanamıyorum sıcağa her gün bir tane yeniyor :) İlkbahar ve Sonbahar gerçekten denge kuruyor yahu böyle ne aşırı sıcak ne aşırı soğuk değil mi miss :)

      Sil
  4. Ne güzel bir yaz mimi. :)
    Karpuzu çok seviyorum aynen :) kavuna daha mesafeliyim..
    Havuz da ne, ben her zaman doğal olan denizciyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert, kavun seven çok az kişiye denk geldim. Oldum olası sevmem. Bir de boğazıma öyle yapınca iyice uzağım kendisine :) Deniz her zaman çok iyi de keşke insanlarımız bir de temiz tutsa. Geçen yıl öğleden sonra girememiştik pislikten :(

      Sil
  5. Bence ilkbahar :) Sonbahar hüznü çağrıştırıyor. Dondurmaya bayılırımm. 😊 Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel, sonbahar konusunda haklısın. Havadaki kasvet bayağı etkiliyor insanı ama sıcaklık bakımından gerçekten ideal bir zaman dilimi :)

      Sil
  6. heey o zaman sana dağ orman tatili olsuuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, şöyle güzel bir doğa yürüyüşü, dağ evi falan ahh harika olurdu :)

      Sil
  7. İlkay, tumblrda dolaşırken ilişti gözüme, bu sevimliliği geçemedim :)

    YanıtlaSil
  8. Dondurmasız bir yaz düşünülemez :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.