Hyori's Bed and Breakfast | Yorum

 

Adı : Hyori's Bed and Breakfast
Türü : Program
Bölüm Sayısı : 1. Sezon (14) 2. Sezon (16)
Süre : 1 saat 30 dakika
Yapım Yılı : 2017-2018
Ülke-Dil : Güney Kore - Korece

    KONUSU :
Güney Kore'nin tanınmış şarkıcısı olan Hyori evlendikten sonra eşiyle birlikte Jeju Adası'na yerleşir. Halk ikilinin yaşamını çok merak ettiği için çift evini pansiyona çevirerek misafirlere evlerinin ve yaşamlarının kapısını açar.

Son zamanlarda program izlemekten aşırı derecede zevk alıyorum. Hyori's Bed and Breakfast ise bu zevkimi ikiye katladı diyebilirim. Program künyede bahsettiğim gibi iki sezondan oluşuyor. Bu yüzünden ilk etapta size 1. sezondan bahsedeceğim.
İlk sezonda çiftimize yardımcı olarak IU geliyor. İtiraf etmem gerekirse benim izlemeye başlamamın nedeni IU'ydu. Tabi programı ilerledikçe Hyori ve eşini de çok sevdim. Üçlünün birlikte geçirdikleri zamanlar dertleşmeleri çok hoşuma gitti. Hyori tıpkı IU gibi erken yaşta çalışmaya başladığı için onun dertlerini dinledi ona çok güzel dönütler verdi. Bu sahneleri izlemek beni gerçekten çok mutlu etti çünkü bir müddet sonra sanki IU çiftimizin kızı gibi oldu ve birlikte geçirdikleri zamanlar daha bir anlamlı hale geldi. Bunun dışında pansiyona çok fazla insan geldi ve bu kişiler gerçekten birbirinden farklı özelliklere sahip kişilerdi. Onlarla çok güzel ilgilendiler. Gelen kişilerin bile dertleri varsa onlar hakkında konuşup ellerinden geldiğince yardım ettiler. Bu aşırı hoşuma gitti. Misafirleri sadece yemek yerken veya akşam yatacakları yerlerini gösterirken görmediler. Bu bir show olsa bile bence birilerine bu kadar yakın davranmak kolay değildir. Bu noktada gerçekten samimiyetlerini hissettim. Evin tamamını gelen misafirlere verip kendileri küçücük stüdyoda yattıklarında daha bir sevdim onları diyebilirim.
Program konusunda da söylediğim gibi Jeju Adası'nda çekiliyor ki program süresince pek çok güzel manzarayı ve Jeju'nun turistik yerlerini gösterdiler. Öyle ki izlerken keşke gidebilme şansım olsa diye düşündüm çoğu kez.  İnşallah ileride gidip görmek nasip olur.
İlk sezon hakkında söylemek istediklerim bu kadar biraz da ikinci sezondan bahsedeyim. Açıkçası ikinci sezonda biraz sıkılacağımı düşünmüştüm ama hiç öyle olmadı aksine daha bir eğlendim. 

Sezonları şu şekilde planlamışlar;
1. sezon, yaz sezonu.
2. sezonun yarısı kış, yarısı ilkbahar.
Jeju'nun kış manzarası yaz manzarasından daha güzeldi. 2. sezonda kullanılan çekim açıları çekim kalitesi daha da arttırmış adeta görsel şölen haline gelmişti. Ayrıca bu sezon ilk sezondan farklı olarak iki çalışan vardı. İlki tam zamanlı çalışan Yoona. Çoğumuz onu Girls Generation grubuyla veya en ünlü dizisi olan The K2 ile tanıdık. Kendisi tüm sezon boyunca IU gibi çiftimize yardımcı oldu. Oldukça yetenekli ve sevimli. İkinci çalışan ise sezon başında sıkça adı duyulan Park Bo Gum! Kendisi sezonun ortalarında yarı zamanlı çalışan olarak geliyor ve kalbimizi çalıp gidiyor. Kalbimi geri getir Bo Gum-ah!
Bunlar dışında 2. sezonda biraz daha Hyori'yi yakından tanıyoruz. Bir ünlü olarak yaşadığı sıkıntıları, aslında hiçbir şeyin göründüğü gibi olmadığında bahsederken gözlerim dolu dolu izledim kendisini ve  o zaman kendisinin hayranı olduğumu da fark ettim. Şu sıralar epey aktif olması da beni mutlu eden şeylerden biri oldu yaşadığı şeylerden sonra. Neyse konuyu fazla dağıtmadan devam edelim. Bu sezon yabancı uyruklu konuklar bile çağrılmış ve yaş skalası daha bir genişletilmişti. Bu daha bir hoşuma gitti izlerken. Küçük çocuklardan tutun anne babalara herkesi görmek güzeldi. Ayrıca bu sezon çiftimizin iletişim ve birbirlerine olan sevgileri yanında saygılarının ne kadar büyük olduğunu gördüm. Bizler sadece normal ilişkilerimizde bile başkalarının eksik yanlarını tamamlayamazken onlar evliliklerinde muhteşem bir denge yakalayıp ulusun en iyi çifti haline gelmiş resmen. Yapılan oylamalarda neden Hyori'nin eşinin en iyi eş seçildiğini daha iyi anladım bu sezon sonunda. 
Son olarak birkaç bir şey daha söyleyip yorumumu toparlayayım artık.
Hem Kore kültürü göreyim, hem de eğleneyim, biraz da görsellik hiç fena olmaz diyorsanız bence mutlaka göz atın sonunda pişman olmayacaksınız!

Yeni yazılarda görüşmek üzere! :)

Programda ortaya çıkan harika şarkılar :


Ayrıca Hyori'nin son zamanlarda yayınladığı birkaç şeyi bırakayım :

Şarkıyı söyleyen o değil ama klipte yer alıyor :)


Ayrıca SSAK3 grubuyla tekrar sahalara geri döndü!

18 yorum:

  1. litaretüre hakim değilim ama bir kaç tane kore dizisi bende seyrettim. farklı ve sempatik insanlar

    YanıtlaSil
  2. merhabaaa tanıtım için teşekkürler :)
    blogda da görüşelimm, sevgilerr<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren, hoşgeldin. Takibe aldım :)

      Sil
  3. Benim ilgimi çeken bir program olmamıştı. :) Sen anlatınca merak ettim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklitirtil, aşka geliyorum sevince :) Program seversen bir ara göz at derim :)

      Sil
  4. Pek tarzım bir program gibi durmuyorum ama aklımda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yankım ve Gölgem, başka şeyler de bulabilirsin tabi :)

      Sil
  5. O kadar güzel bir programdaki... İkinci defa tekrar izlemeyi düşünüyordum şu sıralar. Özellikle ikinci sezon daha neşeli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, gerçekten öyleydi. Ben böylesine etkinleneceğimi düşünmemiştim hiç :)

      Sil
  6. Bu programa başlamayı düşünüyordum,Jeju Adası falan görselliği çok çekici olabilir diye izlemek istedim evet sörf mekanı için :D, ama dizi zannediyordum ben bu programı ilk bölümü açıp program olduğunu görünce hayal kırıklığına uğradım.:D Sanırım bu yüzden daha çok bir de biraz sıkıldım sanirim biraktim ama bu yorumu gördükten sonra yeniden izlemek istedim, çok ilgimi çekti. :) Konuklarla etkileşimleri, farklı mevsimler yakaladı beni biraz. Bir de başta sevemediğim şeyleri sonradan da sevebiliyorum.:) Bknz:Anne with an E. Nedense 10 dj izleyip bırakmıştım zamanında... Şu sıralar ben de program izliyorum, yani kısa kısa kesitler, ya da rastgele bölümler, talk showlar vs. Knowing Brothers gibi. Youth Over Flowers ilgimi çekmişti, farklı ülkelere gidiyor her sezon yeni bir ekip. Çok gevezelik ettim... Sevgiler. :) (Ben de blog actim yakın zamanda yalnız salt Kore dizileri üzerine de değil adımın aksine, ilk yazilarım farklı konulardan oldu hep.:D nedense açıklama yapayım dedim, ama Kore üzerine olacak daha çok gibi hep Kore dizilerine bakiyorum çünkü... ) Sevgiler.🌿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kore dizileri yorumluyorum, bence biraz dişini sıkarsan seversin. İlk bölümlerde biraz tanımaya yönelik çünkü kişileri. Sonrası çok eğlenceli oluyor :) Anne With An E'yi şu anda izliyorum. İlk bölümü uzun olduğu için belki de itmiştir seni. Zamanında ben de o sebepten başlamamıştım çünkü. Şimdi ayıla bayıla izliyorum *-* Youth Over Flower'ı ilk senden duydum belki de duydum da şu an hatırlayamadım. Blogunu takibe aldım. Kdrama gıybeti yapmak güzel olur birlikte. Ayrıca hoşgeldin :)

      Sil
  7. merak ettim doğrusu sezonluk programları severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty&Lifet Türkiye, umarım izlediğinde de seversin :)

      Sil
  8. Yeni başladım ve o kadar güzel anlatmışsın ki sağ ol. Daha bir keyifle izleyeceğim :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.