Bir Takım Mimler! ve Ufak Bir Duyuru(?)


Mim mim mim! 
Sevgili Edischar beni güzel bir mime etiketlemiş teşekkür ederim :) Onun keyifli cevaplarını okumak isteseniz de tık tık :) Ayrıca bu mimi yazarken sizlere ufak da bir duyuru yapmak istiyorum. Ağustos ayı benim için pek iyi gitmiyor. Hiçbir şey yapamadığım için bir süre blog alemine ara vermeyi düşünüyorum. En azından sizinle paylaşabileceğim bir şeyler biriktirene kadar buralarda olmayacağım. Bu ne kadar sürer bilmiyorum belki ay sonunda burada olurum belki birkaç ay sonra.
Ben normale dönene kadar size bu mimi bırakıyorum. En kısa sürede görüşmek dileğiyle.. :)

1- Boş vaktinde genelde ne yaparsın?
-Çoğunlukla dizi film izliyorum ya da bloglarda takılıyorum. 

2- Gününü nasıl planlıyorsun?
-Açıkçası günümü bir tek okul zamanı planlıyorum. Çünkü okulda zamanı daha verimli kullanmak gerekiyor bunun dışında tatillerde acil olan şeyleri ajandama direkt not alıyorum ki gün içinde ona öncelik verebileyim. Yıl başında kendime hedefler- yapılacaklar konusunda bir söz verdiğim için genelde gün bitince gün içinde neler yaptığımı yazıp günü değerlendirebilmiş miyim ona bakıyorum. Tamamıyla bir planım yok yani :)

3- Hedefin var mı? Varsa ne?
-Ben öyle kendime büyük hedefler koyan biri değilim. Yapamayınca büyük hayal kırıklığına uğruyorum o yüzden belli başlı küçük hedefler koymaya çalışıyorum. Mesela bu yıl 80 kitap okumak, gerçekten izlemek istediğim dizileri bitirmek. Güzel müzikler keşfetmek, yaptığım şeyleri layığıyla yapmak gibi.

4- İngilizce nasıl geliştirilir?
-İngilizcem voaa seviyede değil ama ingilizce hocam altyazılı (ingilizce) Friends dizisini izlersem epey bir yardımı dokunacağını söylemişti bir ara denedim ama dizi sürekli telif yediği için en sonunda pes ettim. Bulursam devam edeceğim bir ara bakalım.

Sorular bu kadarmış. Hemencik bitiverdi.. :'( Umarım okurken benim kadar keyifle okursunuz. 
Katılmak isteyen herkes mimlenmiştiiiirrr :) 
Kısa bir süre sonra görüşmek dileğiyle :)

instagram : @daisyandbook

35 yorum:

  1. Keyif solu bir olmuş.Bende büyük hedefler konusunda aynı şeyi düşünüyorum.
    Sevgilerimle❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük hedefler insanı yoruyor gerçekten. Bu yüzden minik minik ilerlemek En iyisi😊

      Sil
  2. Nereye gidiyorsun yahu :/ fazla özletme ve umarım çok daha güzel gelirsin :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Kısa bir mola benden kurtulamazsınız 😊

      Sil
  4. Gonca eline sağlık, keşke gitmesen ama bomba gibi döneceğinden eminim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa süre sonra döneceğim inşallah önce bir kendime gelmeliyim 😊

      Sil
  5. Umarım verdiğin ara uzun olmaz :)) Ben de okul zamanlarında günümü planlıyorum, tatilde her şeyi akışına bırakıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatilde İnsan bir şeyleri planlayınca sanki tatil değil gibi geliyor bana o yüzden senin dediğin gibi akışına bırakmak en güzeli. 😊 Ayrıca ben de aranın uzun sürememesi için şu an kendimi zorluyorum bir şeyler yapmak için bakalım başarılı olacak miyim?

      Sil
  6. Kalemine sağlık 😊 friends dizisinin İngilizce konusunda bende oldukça etkili olduğuna inanıyorum hatta dün arkadaşıma tavsiye ediyordum 😊Ross özellikle tane tane konuştuğu icin akılda kalıcı YouTube videolari var 😊 kelime konusunda ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ilk sezonu İngilizce altyazılı izlemiştim. Bayağı anlaşılırdı 😊

      Sil
  7. Ben mecburiyetten bir ay uzak kaldım ama yapamadım. Umarım kısa zamanda geri dönersin canım:)

    YanıtlaSil
  8. güzel mim miş
    güle güle git canım
    iyi tatiller

    YanıtlaSil
  9. Bu sefer burdan geldim :)) Mim kısa ama güzelmiş. Hedef belirlemek güzel bir şey ama genelde ya geniş plan yapmalıyım ya da ortada bir konu varsa ana hatlarına bağlı kalsam da detaylı plan yapmamalıyım ben. Mesela günlük bir plan yaptığımda o plana asla uymuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Detaylı planlara genelde uymak çok daha zor oluyor. Ne demişler evdeki hesap çarşıya uymaz. Bizim de öyle oluyor. Ben de pek uyanıyorum açıkçası.

      Sil
  10. ayyyy çok özlerim ki seniiii cicişlerdensin seeen hadi dinlen toparlan madeeem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aslında yine buralardayım sadece blogumda bir şeyler paylaşmayacağım 🤗

      Sil
    2. pikuu taam o zamaan sevindum :)

      Sil
  11. Ben de mimlenmiştim bu mimde. Ben de yazayım bu akşam vakit bulursam. :)

    YanıtlaSil
  12. Yarıda kalan dizilerle hüzünlü bir son olmuş ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayrıca 80 kitap baya iyi olur inşallah 👍😊

      Sil
    2. Şu sıralar pek okuyamıyorum ondan gerçekleşmesi konusunda ümidim yok

      Sil
  13. Elinize sağlık.Keyifle okudum :) .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaktinizi ayırdığınız için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. En kısa sürede ziyaret edeceğim blogunuzu 😊

      Sil
  15. Ayayay inşallah seversin minnoşlarımı bitirince yorun isterim 😊

    YanıtlaSil
  16. Bu hayatta en çok cevap vermek istediğim sorulardan birisidir bu: ingilizceni nasıl geliştirdin. Bu soruya muhatap olabilmeyi yani iyi seviyede ingilizcem olmasını isterdim ama sadece istemekte kalıyor ve herhangi bir faaliyet göstermiyorum gerçekleşmesi için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynıyım. İngilizcem kötü diye yakınıp asla bir şey yapasım da gelmiyor 😔

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.