Okula Dönüş & Kırtasiye Alışverişi


Malumunuz okullar açıldı açılacak. Kırtasiye ürünlerinin fiyatları da almış başını gidiyor. Nereden uyguna alırım acaba ben bunları diye düşünüyoruz. İşte ben bundandır tüm marketlerin aktüellerini takip ettim. Şunu şuradan bunu buradan alırım diye. Sonunda da baktım yine bayağı bir şeyler almışım. Belki sizler için de fikir olur, fark etmediğiniz şeyleri görürsünüz diye de sizlerle paylaşmak üzere bu yazıyı yazıyorum.  Umarım faydalı olur :)


İlk olarak Şok Marketten aldıklarımla başlayalım. 
Bu yıl benim için yoğun olacağından birkaç tane küçük defter aldım. Büyük boy defterleri taşıma, çantaya sığdırmak oldukça zor oluyor. Defterlerin bazıları çizgili bazıları çizgisiz. 


Ani not almam gerekiyor ya da unutmamam gereken bir şeyler olunca kullanmak içinde kare post-it aldım.Birkaç yıldır ajanda süsleme işine bulaştığım için kurtarıcılarım ; yapıştırıcı ve bantlar. 




Yok ders planı yok ödev yok şu derken ortalık da karışıyor bu ıvır zıvırı doldurmak için çıtçıtlı bir dosya şarttı. Böyle tatlı bir şey görünce de kaçıramazdım.  Yine minnoşluklarına kandım aldım. Mezun olunca öğrencilerimden defter-kalem görüp alacağım diye ufaktan bir tırsmıyor değilim... Kırtasiye bağımlılığı zor aa-dostlar. 

Fiyatları ise :
Defter (60 sayfa) : 1.50 tl
Defter (40 sayfa) : 0.99 tl
Yapıştırıcı set : 2.99 tl
Çıtçıtlı dosya : 1.99 tl



İkinci durak A101,
Geçen yıl kullanıp çok memnun kaldığım 4'lü simli kalemleri aldım. Ayrı ayrı olarak da satılıyordu ama bu şekilde daha uyguna geliyordu. Kullanmadıysanız oldukça güzel renge sahipler. 
Bir de kitap okurken şu uzun post-itleri aşırı kullanıyorum o yüzden stoklamak önemli benim için. hazır uygunken sepete eklendi. 
Yazıların altını çizmek için Mor fosforlu kalemi aldım. Bende pembe, sarı, yeşil falan vardı ama mor yoktu tamamlayayım dedim.
Şok'tan sıvı yapıştırıcı ve bant almıştım ama gözüm açlamış olacak herhalde buradan da bir tane yapıştırıcı alıp çıkmışımm.. -_-
Bunları fiyatları ise :
Yapıştırıcı : 1.65 tl
Mor kalem : 2.45 tl
Not kağıdı seti : 2.75 tl
4lü Simli Tükenmez Kalem : 3.75 tl


Son durak ise BİM,
Bim'de aşırı uygun defterler ve kalemler vardı fakat ben gözüme tam olarak aktüeller yayınlandığında şu ajandaları kestirmiştim. Ajanda kullananlar bilir uygun ajanda bulmak çok çok zor. Sayfa sayısı biraz az ( bakınız 80 sayfa) ama yine de diğer ajandalara göre oldukça uygun. Ayrıca başka tasarımlı ajandalarda vardı ama emin olun en güzelleri bu ikisiydi. Son olarak bunu alarak alışverişimi bitirdim.
Fiyatı ise : 6.50 tl.

Vee Gonca ile okula hazırlanıyorumun sonuna geldiniz :D Alışveriş yazısı yazmak çok eğlenceli oluyormuş yazıyı bitirirken bunu fark ettim :) Bundan sonra bloga bunu da ekleyeyim :) Umarım işinize yarayan bir yazı olmuştur. Yeni yazılarda görüşmek üzere. 

instagram : @daisyandbook

45 yorum:

  1. Kırtasiye ürünleri aşktır ♥️ güle güle kullannn :) okulda başarılar bu sene

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bolca iyi dileğe ihtiyacım olacak :)

      Sil
  2. Ben de tam okula dönüş alışverişi yapmakk için marketlere gidiyordum. İyi oldu bu yazıyı gördüğüm, bana baya yardımcı olacak. Umarım yeni okul senesi hepimiz için çok güzel geçer ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşinize yaradıysa ne mutlu banaa :) İnşallah harika bir yıl geçiririz :)

      Sil
  3. Evet, alışveriş yazılarını okumak da eğlenceli oluyor :D, her şey çok tatlı gözüküyor ☆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumak da eğlenceliyse ben bu işe devam edeyim yahuu :) Teşekkür ederim daha tatlışları sizin olsun :)

      Sil
  4. Bim de bugün kasa sırasını görünce dayanamadım artık yarın gelirim dedim, çıktım😊 bu eğitim döneminde başarılar dilerim güzel bir yıl seninle olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa gerçekten ben gittiğimde de kalabalıktı offf... Ucuz olunca herkesler gelmiş. Haklılar yahu ne diyeyim :) Vee güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Sanki aldıklarını bilmiyormuş gibi merakla okudum yazıyı 😆😆

    YanıtlaSil
  6. Ah hepsi birbirinden güzel valla kırtasiye ürünlerini ben de çok severim ❤️ Keyifle kullan hepsini ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Fulden ben de hastasıyım kırtasiye ürünlerinin. Sanırım okulu bitirsem de bu illetten kurtulamam :)

      Sil
  7. Güle güle kullanın, hepsi birbirinden güzel görünüyor :)

    YanıtlaSil
  8. Tam alışveriş yaptıktan sonra bu yazıyla karşılaşmam ^_^ ben her şeyi a101 den aldım. Kaktüslü defterler çok güzeldi 🌵 he bir de yiğenlere Elsa'lı setler (çok seviyorlar) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa deme Elsa demee o kalemlerde gözüm kaldı şu ponponlu olanlarda yaşım büyük olunca utandım da almadım :D Yoksa ohoo nelerle doldururdum buraları da iştee yaşıma saygıdan heppp (gören de 60 yaşındayım sanacak :D )

      Sil
  9. Farkında değilim pür dikkat okudum yaa :)

    Rengarenkler cezbediyor demek ki :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne mutlu oldum ilgi çekmesine 😊 Biraz tereddüt ediyordum okunmaz falan diye ama yorumlar beni mutlu etti 😊

      Sil
  10. Okul öncesi alışverişi iyi moral oluyor. Hepsini güle güle kullan. Yeni eğitim döneminde de başarılar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen deşarj oluyor insan. Teşekkür ederim 😊

      Sil
  11. 0kula başlamanın en güzel tarafı kırtasiye alışverişi bence... Emekli olunca kırtasiye açma hayalim vardı bir zamanlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye alışverişi deşarj ediyor insanı ne zaman olursa olsun. Ne güzel bir hayal öyle. Şu şartlarda biraz da zor aslında

      Sil
  12. KDV oranları arttığı için ne yazık ki pahalı ama kırtasiyelere göre yine uygun. Tasarım konusunda evet geçen yıl bimdeki ajandalar düz ve çirkindiler 🤭 Okuduğum bölüm sınıf öğretmenliği bitirirsem öğretmen olacağım inşallah 🙏🏻

    YanıtlaSil
  13. hepsi çok tatlıııııı, ben de a101 şok bim çok seviyom dün baktım hatta defterlereee renkli şeylereee :) kolay gelsiin okulda daaaaa çok çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim inşallah kolay kolay gelirr banaa :)

      Sil
  14. Yaa ne güzel ürünler kırtasiyeler pahalı gerçekten. İnternetten alsam da o zevki hissedemiyorum ben de bimden aldım birkaç bir şey. 😂 Defter almayacaktım üstünde geyik filan vardı hoşuma gitti aldım. 😂 Renkli kağıtları çok ucuz 7.50 tl ben renkli kağıda not çıkartıyorum her derse ayrı ayrı. Ders konusu olunca ne çok konuştum ama. 😂 Güzel bir yazı olmuş teşekkürleer. ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet gerçekten o zevki vermiyor böyle dokunup karıştırmak lazım :) Renkli kağıtlar gözümden kaçmış sanırım ben de bakayım bitmemişse :)

      Sil
  15. Biz de ufaklığa alacaktık ve sizin gibi bu 3 marketten de bakıp kalitesine göre alacaktık ancak öğrendik ki anasınıfında illâki aldığımız ürün eline gelmeyebilirmiş. O zaman okul topluca alıyormuş ona girelim dedik ve 300,00₺ gönderdik hesaba. Ben hesapladım 300,00₺'den çok daha fazla tutuyordu A101'de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırtasiye ürünleri gerçekten çok pahalı.Sadece marketlere bakmamak gerek tabi başka yerler de araştırılmalı. Benim yaşadığım yerde çok fazla yer gezmek gibi imkanım olmuyor ne yazık ki bu yüzden marketleri böyle derledim topladım. Ana sınıfında da kullanılan ürünler genel olarak da pahalı olabilir. O yüzden okulda toplu alım yapmışlardır. :)

      Sil
  16. Ne kadar renkli şey varsa almışsın :).Ajandalar fiyatına göre çok güzel gözüküyor kalmışsa bende alacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle tatlış renkli şeyler beni kendine çekiyor dayanamıyorum :) Ajandalar gerçekten çok güzel umarım kalmıştır :)

      Sil
    2. Bulamadım hayırrr... ):

      Sil
    3. yaa ama çok az getirmişlerdi ve herkes pusuda bekliyorduuu... keşke bulabilseydiniz üzüldüm.

      Sil
  17. Yaa çok güzeller, güle güle kullan... Ben de acayip seviyorum kırtasiye ürünlerini. Hatta kullanmayacağım tarzda şeyleri bile alıyorum bazen, duruyor odamda süs gibi (genelde boyalar)... Başarılar dilerim okul hayatında...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bazen bana da oluyor diyorum ki kızım Gonca bu sana lazım değil paranı da boşa harcama böylece engelliyorum kullanmayacağım şeyleri almayı 🙈

      Sil
  18. Yaa kırtasiye ürünlerine aşığım ben de❤ Bu sene artık dönecek bir okulum olmasa da ben de uğradım a101 ve bime ama çoktan sömürülmüşlerdi :D O ajandaları göremedim mesela bimde. Ben de klasik deri kaplı defterlerden aldım a101den o kadar :/
    Güle güle kullan aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ajandalar aşırı az gelmişti zaten ben gittiğimde de oldukça az vardı. Gerçekten herkes pusuda falan bekledi galiba... Teşekkür ediyorum. Sen de güle güle kullan aldıklarını :)

      Sil
  19. Kırtasiye alışverişleri yapacak olanlar için ne güzel tavsiyelerde bulunmuşsunuz. Kırtasiye ürünlerini ben de çok severim. Ama kullanacak bir ortam yok almıyorum artık. Malum her şeyi bilgisayarda, akıllı telefonlarda yazıyoruz, not defteri ve kaleme bile gerek duyulmuyor artık. Yani en azından ben öyle yapıyorum diyeyim.:) Güle güle kullanın aldığınız ürünleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben epey meraklıyım yahu lazım olmasa bile seviyorum almayı 🤭

      Sil
  20. Bloğunuzu keşfettim, takibe aldım. Kırtasiye'ye olan ilgim benimde fazladır ama kendimi frenliyorum, eldekileri değerlendiriyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinizz :) Ahhh şu kırtasiye sevdası cidden iflah olamıyorum ben yaa frenleyemiyorum... :)

      Sil
  21. kırtasiye kokusunu seviyorum hele şimdi her şey rengarenk pek minnoş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler çok dikkat çekiyor gerçekten hep bundan al benisi de :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.