The Princess Switch | Film Yorumu (Netflix)


Adı : The Princess Switch
Yayın Yılı : 2018
Yönetmen : Michael Rohl 
Tür : Romantik
Süresi : 1 saat 42 dakika
imDB puanı : 6
Benim Puanım : 8

KONUSU:
Chicago’da pastacılık yapan Stacy, Noel’den bir hafta önce kendisine tıpatıp benzeyen güzeller güzeli Montenaro Düşesi Margaret ile karşılaşır ve ikili birkaç günlüğüne birbirlerinin yerine geçmeye karar verir. Bu küçük değişim sırasında Margaret Stacy’nin yakışıklı iş arkadaşına, Stacy ise Margaret’ın nişanlısı olan Prens’e aşık olur.
(kaynak : beyazperde.com)

Merhabalar, bayram geldi çattı hazırlıklar şu bu derken açıkçası ağustos girdiğinden beri hiçbir şey yapmadım bu nedenle geçen ay yorumunu girmediğim şeylerin yorumlarını paylaşayım hem de bayramlaşma faslını aradan çıkartayım istedim. Umarım harika bir bayram ve tatil geçirirsiniz. :)
***
Filme gelirsek, ben böyle noel temalı şeyleri izlemeyi çok çok seviyorum. Yılın hangi zamanı olursa olsun bana ayrı bir zevk veriyor. Netflixde şöyle dolanırken bu film size uygun diye çıkınca durur muyum hemencik izlemeye başladım :)
Zaten aşırı tatlı olduğundan bana süresi daha bir kısa geldi. Klişe ama güzel vakit geçirmemi sağlayan tatlı bir filmdi. Hafta sonu kafamı dinlemek isterim dediğiniz anlarda izleyebileceğiniz bir film bence :) Çıtır çerez bir şey arıyorsanız tavsiyemdir.

instagram : @daisyandbook

14 yorum:

  1. Hemen not aldım 😊 şimdiden iyi bayramlar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğinde seversin umarım. Mutlu bayramlar ❤️

      Sil
  2. Noel filmlerini ben de aşırı severim, bunu gözümden kaçırmışım, izleyeceğim :D

    YanıtlaSil
  3. ay izlicem saaol. iyi bayramlaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone, umarım izlediğinde benim kadar seversin. İyi bayramlar :)

      Sil
    2. izliyoom şirin romantik komik tatlı film saoool :)

      Sil
    3. Beğenmene sevindim 🙏🏻

      Sil
  4. Filmden bahsedince hatırladım izlediğimi , çok hoş bir film :)

    YanıtlaSil
  5. Tanıtım için çok teşekkür ederim Gonca hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl vakit ayırıp okuduğunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Ay izledim izlemedim gibi oldu biran ne diyoruz kı buna :D.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zaman geçtiyse aradan unutmuş olmak normal 😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.