Blog Yazmaya Nasıl Başladım? | Mim


Sevgili Bir Pembe Sever ve İçimdeki Yaz beni bu güzel mime etiketlemiş teşekkür ederim ikinize de :)
Yazıma artık benimle bütünleşmiş olan fotoğrafı koyayım tam hikayem ortaya çıksın istedim. Peki ben blog yazmaya nasıl başladım?

- Lise dönemimde ablamla birlikte kitap tanıtımları yaptığımız bir sayfamız vardı. Orada kitapları tanıtırken bir gün neden blog açmayalım diye ani bir karar vererek blogu açtık. İlk başta ortak kullanacaktık sonra vazgeçtik. Bu hesabı ben aldım o da kendine çoğunuzun bildiği Mor Düşler Kitaplığı hesabını açtı. Blog yazmaya ilk kitap yorumlarıyla başladım yani. Şu an ki ismim dahil 3 isim değiştirdim bu sırada. KitapOku-Yorum du ilk ismim sonra Gonca'nın Kitaplığı oldu en son dizi film yorumları da yazmaya başlayınca Gonca'nın Dünyasından koydum. Bazen bu ismi koyduğum için pişmanlık duyduğum zamanlar oluyor ama değiştirmek için geç kaldığımı düşünüyorum. Son olarak da şu benimle bütünleşen bir türlü değiştiremediğim değiştirsem de ertesi gün tekrar koyduğum fotoğraftan bahsetmek istiyorum. Aslında fotoğrafın büyük bir öyküsü yok. Fotoğraftaki kişi aslında çoğumuzun BTS grubunun lideri olarak bildiği RM. Fanlar için yaptıkları bir videoda kız kılığına girince ve erkek olarak da ideal tipime aşırı yakın olunca kullanmaya karar verdim. Birkaç yıldır da benimle kendileri. Hiç yoksa bir 3 yılı vardır. Hatta moralim bozuk olunca falan da açar açar izlerim videoyu o derece bağımlıyım. Neyse bütün hikayemi ortaya döktüğüme göre bu yazıyı artık sonlandırabilirim.
Katılmak isteyen herkesi mimliyorummm! 

Instagram : @daisyandbook

20 yorum:

  1. Sen iyi ki yazıyorsun, ne güzel yazıyorsn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Aman efendim kimleri görüyorum böyle. Özledik yahu. 🙂

      Sil
  2. Bu fotoğraftaki gerçekte erkek miymiş? :) #BirYaşımaDahaGirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha evet gerçekten erkek. Keşke normaldeki halini de eklemek aklıma gelseydi 🤭

      Sil
  3. bende blog ismini çok değiştiriyorum ve pahalıya patlıyor

    YanıtlaSil
  4. RM benim de ideal tipim. Ama aşkım Suga. :D Nasil yapicaz bilmiyorum haha..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi orta bir yol buluruz bence. 🤭🤭

      Sil
  5. İsmimi direkt olarak açık ettiğim için bir tık üzülüyorum zaman zaman gizli kalması daha iyi olurdu gibime geliyor. Şimdi değiştirsem bile herkes bu haline o kadar alıştı ki ben bile. Tuhaf geliyor bilmiyorum 🤭❣️

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir blog yazmaya başlama hikayesi :) Ben de 10 yıldır aynı isim altında yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, sizin blogunuzu da çok seviyorum özellikle fotoğraflarınızı :)

      Sil
  7. çokoş hikaye, yani, bts hikayesi çok tatlı, videoyu izlerim unuttum şimdi hıhım.

    YanıtlaSil
  8. İsmini de profil fotoğrafını da o kadar benimsedim ki.. Lütfen değiştirme. Fotoğrafını her gördüğümde gülümsüyorum ben!❤ İyi ki yazıyorsun ayrıca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa çok teşekkür ederim. Beni mutlu ettin 😊

      Sil
  9. Mor Düşler Kitaplığı'nın ablan olduğunu bilmiyordum, bu ne kadar güzel :)) İyi ki blog yazıyorsunuuz :))

    YanıtlaSil
  10. Umarım uzun yıllar zevk alarak yazmaya devam edersin

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.