Şemsiye | #Gonca'dan




Bazen kendimi yağmurun altında şemsiyesiz saatlerce yürürken düşünürüm. Uzun uzun yürür, bir sürü şey düşünürüm. Bunlar genelde hayatım için önemli denilecek şeyler olur. Hayatımı değiştirecek şeyler. Sihirli değnek misali yağmur damlaları beni ıslattıkça hayatımda beni üzen şeyleri çekip çıkartırım kafamın içinden. Düşüncelerim birer birer çıktıkça yürüdüğüm yerin sonundaki o yerde yağmur diner. Sonra yürüdüğüm o uzun yoldan geri dönmek için hazırlanırım. Bu sefer güneş açar. Her adım atışımda bu düşünceler bir bir güneşin ışıklarıyla  kafama geri yerleşir. Bütün düşüncelerim geri döndüğünde çoktan başlangıç noktasına geldiğimi görürüm. Bu düşüncelerden kurtulmak için tekrar yağmur yağdığında o yolu yürümeyi ve bir daha geri dönmemeyi yürekten isterim. Fakat bir dahaki sefere o yol için oradan ayrıldığımda birinin şemsiye uzatıp bu yolculuğu mahvedeceğini ve bu mahvedenin ben olduğunu bilirim. Bu yüzden düşüncelerimi bir rafa kaldırıp her zaman yaşadığım hayatıma dönerim. Ta ki cesaretimin o şemsiyeyi kırıp yoldan dönmemem için beni yakaladığı ana kadar.

Gonca'dan.
13.12.19

22 yorum:

  1. oy oy oy nefis vallası. mutluluk balonu vardı yaaa. onun gibi çokzel bu daaaa :) en sevdiğim iki yazın oldu bunlar hıhıms :) ay şemsiyeler fırtınada kırılıyoooo hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi içimizdeki fırtınalar kırar mı peki deep?

      Sil
    2. hımmmmm kırar gibi konuştuuun, kırmasın, kırmaaaaz :)

      Sil
  2. Umarım bir gün hayatımızda şemsiye olup bizi bizle yüzleştirmeyi bırakanlarda kurtuluruz 🙏🏻

    YanıtlaSil
  3. Fırtınalarımız birikince şemsiyelerimizi, güneşlerimizi, yağmurlarımızı yıkar geçer bence. Öncelikli olan içeridekini sakin tutabilmekte.. Yoksa düşünceler yakıp yıkıp geçiyor içimizden..
    Kalemine sağlık, ne güzel yazmışsın :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle tabi. Her zaman fırtınaları dizgileyemiyor insan. Bazen kırıyor şemsiyeyi kendimize geliyoruz.

      Sil
  4. Şemsiye benim ince çizgim :) Mesela şemsiyelerimi kimseyle paylaşmam. Asla birine vermem :) Böyle bir deliyim işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kararlarımızı almak konusunda bakarsak zaman zaman zorlayıcı olabilir ama gerçek anlamda düşünürsek doğru bir karar 🤭

      Sil
  5. Yağmur damlaları beni de düşünmeye ve kendimi dinlemeye sevk eder çoğu zaman.
    İşte o cesaret... Tüm mesele orada bitiyor bence.

    YanıtlaSil
  6. Bu arada son yazımda mimledim seni. ^-^

    YanıtlaSil
  7. Anlamlı, çok derin.Yağmurlar yağar, diner sonra yine yağar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım önemli olan bu süre zarflarında kendi benliğimizi koruyabilmek

      Sil
  8. Çisil çisil yağmur altında şemsiyesiz yürümek, yürürken düşünmek, hayaller kurmak güzeldir. Fırtınalı sağanak yağmurda ise mutlaka şemsiye bulundurmakta yarar var. Maceraya lüzum yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoğun düşünce altındayken kesinlikle gerekli bir şemsiye ☔

      Sil
  9. okuyunca hemen delice bir yağmur yağsın bende altında uzun uzun yürüyeyim istedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürüyüş noktasında belirli zamanlarda şemsiyeyi de kullanmayı unutmamak lazım. ^_^

      Sil
  10. merhabalar, kaleminize saglık, Deep'in blogunda linkininizi görünce geldim, sizi izliyorum, ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
  11. Çok anlamlı bir yazı. Deep te gördüm geldim. Takipteyim ☺️

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.