Rüyamsın - Mira Yelkenci | Kitap Yorumu


Yazar : Mira Yelkenci
Tür : Roman
Baskı Türü : Karton Kapak
Yayınevi : Epsilon Yayınları
Sayfa Sayısı : 440

KONUSU :
Rüya, hayatında büyük acılar yaşamıştır ve tek dayanağı kardeşi ile en yakın arkadaşı Banu'dur. Yaşadığı şeylerden ötürü de erkeklerden nefret etmektedir. Günün birinde Ali Tekin ile karşılaşır ve ona ilk görüşte aşık olur. Ali Tekin de Rüya'ya aşık olur. Fakat aralarında bir sürü yanlış anlaşılma ve engeller vardır. Her şeye rağmen kavuşabilecekler midir?


Ay başlangıcında ilk olarak Boyalı Peçe'yi okuyunca biraz ağır geldi ve okuma hızımı yavaşlatınca şöyle hızlandıracak çabuk okunan bir kitap arıyordum. Ablam sağ olsun bu kitabı önerdi. Kitap gerçekten aşırı hızlı okunuyor fakat klişeler topağı desem az söylemiş olurum. İlk görüşte aşk, masum kız, yakışıklı ve burnu havada bir erkek klişe bir kitap için gerekenler bulundu. Klişe okumak benim için sorun değil aksine severim de klişe okumayı fakat kitapta beni sinir eden şey erkek karakterin egosu, her şeyi yanlış anlaması ve burnunun dikine gitmesi. Kitabın ilk 200 sayfasını gerçekten aşırı hızlı okudum fakat kalan sayfalarını erkek karaktere sinirlendiğim için söve söve okudum desem az bile söylemiş olurum. Yazarın kalemi akıcı böyle okumakta güçlük yaşadığınız anlarda kurtarıcınız olacak türden fakat oluşturduğu erkek karakter benim için cinnetlikti. Belki birkaç özelliği değiştirilebilirdi diye düşünüyorum. Kitabın tasarımından da bahsedeyim.Kapak ve ayraç tasarımı oldukça hoş bence. Yorumun başlarında da söylediğim gibi okumakta zorlandığınız, yavaşladığınız anlarda okunacak bir kitap. Bunu düşünerek okumanızı tavsiye ederim.

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle. 
instagram : @daisyandbook


10 yorum:

  1. son yazıma baksan yaaaaa booooooo :)

    YanıtlaSil
  2. Arada böyle çerezlere ihtiyaç duyuyoruz gerçekten :)) Tasarımını beğendim ben de :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ağır romanlardan sonra iyi geliyor. Tasarımı cici 🥰

      Sil
  3. Yazarın anlatım tarzı biraz değişik sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında değişik değil. Bilindik anlatımı var. Sadece karakter biraz gıcık.

      Sil
  4. aman cinnet geçirmeyelim o zamaaaan :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.