365 : Repeat The Year | Dizi Yorumu

Adı : 365 : Repeat The Year | 365 One Year Against Destiny
Türü : Gerilim, Fantastik, Bilim Kurgu
Bölüm Sayısı : 24
Bölüm Süresi : 30
imDb puanı : 7.7
Yayın Yılı : 2019 - 2020

KONUSU :
10 kişilik bir grup hayatlarını değiştirmek için zamanda 1 yıl geri giderler. Fakat hayatları öncekinden beter bir hale gelir. Art arda cinayetler de patlak verince içinde bulundukları durum iyice gizemli bir hal kalır. Peki bu olayların arkasındaki katil kimdir?





Bu ara dizi listemi güncellediğim için izleyeceğim bir sürü dizim var. YA-ŞA-SIN! Onlardan biri 365 : Repeat The Year'dı. Tamamıyla başrol oyuncularını sevdiğim için başlamak istedim. Çünkü az çok bu tarz dizi izlemeyi çok tercih etmediğimi biliyorsunuzdur. İtiraf etmem gerekirse ben diziye başlamadan önce hiç böyle bir diziyle karşılaşacağımı düşünmemiştim. Her bölüm gizemli olaylar, cinayetler..  Benim açımdan karakterlere üzülme, sinir olma, cinnet ve kriz derken hoop son bölüme gelmişiz. Yahu bir dizide herkes mi kötü herkes mi saykooo olur! Rabbim sabırr..



 Bazı bölümleri izlerken sanki normal bölüm süresinden daha uzunmuş gibi hissettim. Bunun nedeni de bazı bölümlerde çok fazla olay olmasıydı. Olaylar fazla olunca bunu kim yaptı, o kimdi, bu nereden çıktı, babam böyle pasta yapmayı nereden öğrendi derken bölüm uzadı benim için. 
Diğer yorumlarımdan farklı olarak neleri beğendim neleri beğenmedim başlıkları altında devam etmek istiyorum. Önceki gibi yazarsam sanki spoiler verecek gibi hissettim o yüzden sıfır spoiler olması adına bu şekilde devam edelim.



Neleri Sevdim?
-Dizide işlenen konu gerçekten ilgi çekici. Zaman yolculuğu yapıp yaşamlarını değiştirmeye çalışmaları. 
-Başrollerin arasındaki ilişki aşırı hoşu gitti.
-Olayların fazla olması direkt diğer bölüme yönlendiriyordu. Bu noktada izleyiciyi tutmayı bilen bir dizi.
-Ters köşe dolu bir diziydi. Gerçekten bu noktada daha bir dikkatli izlemeye yönlendiğim için odaklanmamı arttırdığını düşünüyorum.

Neleri Sevmedim?
-Dizide mantık hataları vardı. Bitirdiğimde aklımda bir sürü soru işareti kaldı. Kendimce onlara kılıf uydurmaya çalıştım. Tabi bir müddet sonra olmuyor zorlasam da :D
-Diziye her şeyi sığdırmışlar bir romantizm sığdıramamışlar bu noktada biraz kızgınım senariste.



Genel bir toplama yapmam gerekirse diziyi izlerken kafamı epey bir çalıştırıp herkese katil gözüyle baktım :D Hiçbir tahminim de doğru çıkmadı tabi :D En son bu tarz dizi izleyişim Sherlock'la son bulmuştu. Şaşırmamak lazım tabi :D
Diziyi izlerken keyif aldım. Gerçekten içine çekiyor. Bahsettiğim o mantık hataları da olmasa gerçekten ortaya harika bir dizi çıkabilirmiş. Güzel bir diziydi izlemek aklınızda varsa izleyin bence zaten kısa da 12 bölümcük. 12 bölümde nasıl kafamı yakarım challange için uygun bir aday yani :D Bu diziyle birlikte ben de dizi listemi genişletip macera aksiyon dizileri izlemeye geri dönüyorum. Hadi bakalım. Yeni dizi yorumlarıyla görüşmek dileğiyle.. :)




19 yorum:

  1. Bu diziyi ilk kez duyuyorum ve oyuncuları tanımıyorum desem :(( Konusu aşırı ilginç.. bu aralar gerilim ve korku dizi/filmlerine takmış durumdayım, listeye ekledim. Dizi keşke Netflix'te de olsaymış oradan seyretmesi aşırı kolay oluyor... Ben de şuan Strangers from Hell adlı diziye bakıyorum Im Siwan oynuyor, yavaş ilerlese de güzel dizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahu tesadüfün bu kadarı. Ben aslında Stragers From Hell'e başlayacaktım son dakika vazgeçip bunu izlemeye karar verdim. Dizi belki netflix'e gelir ama kesin bir yorum yapamayacağım. Dizi güzel gerçekten farklı yani. Bence bir bak hele ki bu sıralar bu tarz şeyler arıyorsan :)

      Sil
  2. Lee Joon Hyuk'u tanıyormuşum aslında oynadığı dizilere bakınca hatırladım Secret Garden'dan :D Hoş bir oyunculuğu var, listenin başına taşındı dizi bir anda benim için ihihih :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa bak A Poem A Day dizisinde da iyiydi. Kız da Suspicius Partner'da ve Shopping King Louie dizilerinde oynuyordu belki bilirsin. Listenin başına geçmesine sevindim. Yorumunu da bekliyoruummm *-*

      Sil
  3. Çook ilgi çekici geldi banaa! Daha önce hiç Kore dizisi izlemedim, sen bu konuda biraz daha deneyimli olduğundan önerilerini hemen not alıyorum :D Teşekkür ederim, yaza saklıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysu, yüzümde kocaman tebessümle okudum yorumunu. Umarım not alıp izlediğin tüm dizileri çok ama çok seversin. *-*

      Sil
  4. Gerçekten güzel bir diziydi, okudukça bölümleri hatırladım (bitireli bir hafta olmadı ama olsun :D) şu cevapları bulunmayan soruları da halletselermiş on numara beş yıldız olurmuş, bu yüzden puanım on numara üç yıldız.. Biri cevap arayışında devreleri yaktığımızdan bir diğeri ise cidden romantizmi araya köşeye sığdıramamış olmalarından. Diğer dizi yorumunu merakla bekliyorum iyi seyirler ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On numara üç yıldız :D :D Gerçekten onlar olmasa harika bir dizi izlemiş olacaktık *-* Romantizmden bahsetmiyorum bileeee -_- Diğer dizi yorumum da böyle giderse iki güne gelir. Yine dizikolik moodum aktif zira şu sıralar :)

      Sil
  5. Konusu gerçekten ilginç ama soru işaretleri bırakılmasını sevmiyorum, bir de dozunda romantizm de dizilere yakışıyor bence özellikle Kore dizilerine, bunu katmamaları kötü olmuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak, maalesef soru işaretleri bırakan dizileri ben de sevmiyorum ama bu dizi için bir istisna yapabilirim sanırım. Aşk aramamın sebebi de sürekli romantik dizi izlemem de olabilir. :)

      Sil
  6. ben de diziyi güncel izledim. yorumumu bugün yazacaktım tam, senin yazında dizinin adını görünce hemen yorumuna girdim okudum. aynı şeyleri sevmişiz ya da sevmemişiz seninle :)
    dizi cidden harikaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ne hoş tesadüf olmuş o zaman. Yorumunu okumak için sabırsızlanıyorum. Hatta bloguna koştum bilee :)

      Sil
  7. Çok heyecanlı ilerleyen ve merakta bırakan bir dizi bu. Listemde de yer alıyordu. Şu aralar biraz yoğunum, yoğunluk geçsin muhakkak izleyeceğim. :)

    YanıtlaSil
  8. hıms bu da olabileeer, mantık hatalarına hiç bakmam ben yaa kaptırır gideriim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten öyle aşırı göze batan şeyler olduğunu düşünmüyorum ama onların cevabını da koysalar iyi olurmuş diyorsun izlerken :)

      Sil
  9. Hepimiz her zaman kocaman gülelim. O bitmek bilmeyen listeden bende de :D Dizi güzel ama listenin başına yakın kısmına eklee :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.