Find Me in Your Mermory | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı : Find Me in Your Memory
Türü : Dram , Romantik
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 30 dakika
ımDb puanı : 8
Yayın yılı : 2020

KONUSU :
Lee Jung Hoon, hipertimezi hastalığı yüzünden yaşadığı hiçbir olayı unutamamaktadır. Yeo Ha Jin ise savunma mekanizması olarak onu üzen olayları unutan bir yapıya sahiptir. Peki her şeyi hatırlayan ve bir şeyleri unutan bu iki insan bir araya geldiğinde nasıl bir aşk ortaya çıkacaktır?

Herkese merhabalar! Bloga en son Kore dizisi girmemin üzerinden bir ay geçmiş. Gerçekten görünce şaşırdım. Son zamanlarda hep online dizileri izleyince araya uzun bir zaman girmiş oldu. Bugün sizinle favoriler listeme yarısına gelmişken giren bir dizinin yorumunu paylaşacağım. 

Dizinin daha ilk bölümünde BTS şarkısı çaldı. Dedim izleyicilere nasıl yürünür biliyorsunuz hee. Diziye çekildim tabi sonuç olarak ; Şu çifte aşık oldum aşıkkk! Dizi boyunca uyumları o kadar güzeldi ki. Enerjileri iyi tutmuş olacak ki kamera arkasında bile muhteşemlerdi. Bu ikili en iyi çift ödülü almazsa ben de bir şey bilmiyorum... İlk olarak çifte olan aşkımı dile getirdiğime göre biraz yakından tanıtmak istiyorum size karakterleri. 


Yeo Ha Jin, kızımız oyuncu. Geçmişte yaşadığı bazı olaylardan dolayı hafızasında eksikler var. Aşırı tatlı ve güzel bir karakter. Özellikle dizi boyunca giymiş olduğu kıyafetlerden tutun taktığı takılara kadar her şeyi dikkatimi çekti. Gerçekten dizinin stilistleri bu noktada çok iyi iş çıkartmışlar.


Lee Jung Hoon, nam-ı diğer spiker bey. Dizi boyunca spiker bey de spiker bey :D Adamın adını gerçekten buraya yazarken öğrendim. Konusunda da söylediğim gibi hipertimezi hastalığı yüzünden hiçbir şeyi unutamıyor.  Gerçek anlamda çok üzüldüğüm sahneler oldu. Onun halini görünce dedim ki iyi ki unutabiliyoruz. Oyunculuğuna gelirsem gerçekten çok iyiydi. Ses tonu bile aşırı etkileyiciydi. Kullanılan kıyafetler konusunda da aşırı dikkatimi çeken ikinci karakterimizdi kendisi. 


Dizinin açık ara en iyilerinden biri Ha Jin ve kız kardeşinin ilişkisiydi. Onları izlemek beni ayrı bir mutlu etti. Gerçekten "gelmiş geçmiş en iyi kız kardeş" kalıbının karşılığı.
Dizide bir de Ha Jin'nin kız kardeşi sayesinde tatlı yan bir çift görüyoruz. Ana çiftimizin aksine cool değil şapşikler. Bakınız ;

Gonca anlık : 😍😍😍💚💙💖🧡🤎💜💛

Yorumun başında söylediğim gibi dizideki ana çiftin uyumu gerçekten o kadar iyi ki. Benim şu an favori çiflerim sıralamasında 1 numaralar. O derece sevdim. Hatta dizi sırasında sürekli keşke gerçek çift olsalar deyip durdum. Umarım olurlar da şöyle gözümüz mükemmel bir çift görür :) Çifte olan aşkımı bir yana bırakayım dizide bence olay örgüsünden tutun sonuna kadar her şey dozundaydı. Bitirdiğimde yüzümde kocaman bir tebessümle iyi ki de izlemişim dedim. Kesinlikle yıldızlı tavsiyemdirrr! İzleyin izlettirin.

Son olarak diziden aldığım ekran yakalamalarını bırakıyorum :

*benim en zavallınız yavrum bu kadar üzülme*

 *yok ya ne erimesi benim genel şeklim bu*

 *Ha Jin sana katılıyorum kanka best çift olurlar*

*şey yalnız öyle gülmezseniz düşeceğim kadar düştüm size*

*bize de veda etme sal bir dizi daha gözünü seveyim.*

 *bazı kızlar temsili değil*

 *bu sahneyi izlerken güneş gözlüğü şart çünkü çiftin parıltısı sonra kiraz çiçekleri gözler dayanamıyor* 

*ne demek Find Me in Your Memory'i izlemedim* 


*Şu ikinci fotoğraftaki köpek benim arkadaşlar*

Bu dizinin Gonca Modu :


instagram : @daisyandbook

21 yorum:

  1. İzledimmm. Çok da beğendim. *-*
    Başrollerin uyumu çok güzeldi bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birpembesever, çok harika değiller miydi? Ben uzun süre hatırlayacağım.

      Sil
  2. Yaaaaa izleyeceğim kore dizileri sırasında kaydırma yapmam lazııııım bu dizi tam benlik duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ölürsem Kitap Biter, çok güzeldi. Bence de öne çekk *-*

      Sil
  3. Kalemine sağlık 😊 bu dizinin erkek oyuncusu değil ama kadın oyuncusunun birkaç dizisini izlemiş ve çok beğenmiştim not aldım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler, ben de daha önce izlemişim ama hiç hatırlamıyorum. Bu kadar ön planda değilmiş herhalde :D

      Sil
  4. Tüm yorum boyunca otuz iki diş okudum çok güzel olmuş, hem ss'ler altına yazılmış düşünceler güzel olmuş (✿ ♡‿♡)

    YanıtlaSil
  5. Güncel izliyordum ama yarısına gelince nedense bıraktım sonrada vakit olmadı ve unuttum. İki kız kardeşe aşık biri olarak onlar için başlamıştım ama ben de sevdim diziyi. Bakalım bitiririm bir gün sonunu merak ediyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, bence de devam et gerçekten çok güzel bir diziydi :)

      Sil
  6. Bu diziyi bir kaç yerde daha gördüm. İnşallah izlerim bende. Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolâhenkli, listene eklemene sevindim. Umarım izlediğinde en az benim kadar seversin. Şimdiden keyifle izleee :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Ben yorumumda da anlattığım gibi diziye bayıldım :)

      Sil
  8. İlkay öyle oluyor anlıyorum seni. Dizi izle muhakkak bloguna yorum atmasan da bana yazzz :) Kendimi anlatan fotoğrafları uzun bir süre kullanacağım galiba :)

    YanıtlaSil
  9. minik notların çok hoş yaa :) bu dizi bana uyar, piki aldım listeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi değil mi *-* İzlee deep bence seversiiiin, sev :D *-*

      Sil
  10. İzlemedim ve kalp acısı yaşıyorum şu anda.. İzleyemediğim için aşırı üzüldüm ama geç olsun güç olmasın demişler. :)) Şu anda izleyeceğim iki dizim var. Bittiklerinde direk başlıyorum bu diziye. Bu kadar sevmişsen bende severim bencee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, oldukça güzeldi. Bence de kaçırma henüz izlemediysen :)

      Sil
  11. İzlediğim en güzel kore dizilerinden biriydi, hala etkisinden çıkamadım. Aynen anlattığınız gibi , yazınız ve resimler herşeyi çok güzel özetliyor. Kesinlikle izlenmesini tavsiye ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bence de izlenmelii *-* Çiftin mükemmel uyumunu herkes görmeli :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.