Aşk ve Dondurma - Jenna Evans | Kitap Yorumu


Yazar : Jenna Evans
Türü : Romantik, gençlik
Sayfa Sayısı : 296
Yayınevi : Yabancı Yayınları
Baskı Türü : Ciltli
Çevirmen : Lale Günseli Bayır
İlk Baskı :2017

KONUSU:
Lina'nın annesi ölmeden önce ondan son bir şey istemiştir. İtalya'ya babasının yanına gitmesini ve onunla tanışmasını ister. Lina bunu hiç istemese de yazı annesine verdiği sözü yerine getirmek için yaz tatilini geçirmek üzere İtaya'ya gitmeye karar verir. Gittiğinde geri dönmenin yollarını ararken annesinin yazmış olduğu günlüklerden biri eline geçer ve tüm hayatı günlükle birlikte tepetaklak olur.

Bu aralar okumak için çıtır çerez bir şeyler arıyordum. Sevgili Happy Ending grubumun kızları da birlikte bir şeyler okuyalım dediğinde okumak için bu kitabı seçtik.  İyi ki de seçmişiz. Hepimiz bitirdiğimizde doğru bir karar verdiğimizi düşündük. Kitap gerçekten akıcı bir kitap ama hiç beklediğim kadar basit bir kurguya sahip değildi. Açıkçası ben daha çok Lola ve Komşu Çocuk gibi daha basit bir şeyler bekliyordum. Bu yüzden hem şaşırdım hem de mutlu oldum. Normalde kitap elimde olmuş olsaydı kesinlikle bir günde bitireceğim derece akıcı ve tatlıydı. Özellikle İtalya'ya geçmesi daha bir ilgi çekici hala getirmiş kitabı. Yazar sadece İtalya'da geçiyor deyip bırakmamış bazı yapıları da anlatmış kitabında. İnsanın gidip göresi geliyor okuyunca. Bu güzelliklerini yanına kitapta ufak bir kurgu sıkıntıları vardı ama o kadar rahatsız edici boyutta değildi. Yani tatlılığı o eksikleri örtüyor diyebilirim. 
 Gerçekten akıcı ve insana okuma isteği getiriyor. Böyle elimden aksın gitsin, tatlı da bir kitap olsun diyorsanız tavsiye ederim.

İnstagram : @daisyandbook


19 yorum:

  1. Aşk ve Dondurma, ne güzelmiş kitabın ismi. :)

    YanıtlaSil
  2. Akıcı kitapları severim. Listeme ekledim. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Kapak isim tam bi yaz dizisi havası var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihihi biraz içerik de öyle ama bizim yaz dizilerinden kaliteli :)

      Sil
  4. Kitabın kapağını ben de çok beğendiim :)) Güzel çerezler insana iyi geliyor. Bir de kalemin de çok sevimli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten okumakta sıkıntı yaşadığım zamanlar hemencik koşarım böyle kitaplara. Yiaaa teşekkür ederim kalemim hediye *-*

      Sil
  5. Değil mi amaaa? Çok cici *-*

    YanıtlaSil
  6. bu sıralar okumak istediğim türde bir kitaba benziyor , listeme aldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dlkgzr,umarım okuduğunda keyif alırsın. :)

      Sil
  7. Çok merak ediyorum bu kitabı. Bazen insan çerezlik kitaplar okumak istiyor, tam o döneme gidecek bir kitap sanırım. :D Listeme ekledim, teşekkür ederimm *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra, gerçekten bazen bunalabiliyoruz böyle eğlenceli şeyler iyi geliyor. Umarım sen de keyifle okursun :)

      Sil
  8. tatliş kitap olduğu belli. okunurmuş hıhıms :)

    YanıtlaSil
  9. İlgimi çekti, ben de okurum bunu :))

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Gonca Hanım,

    Kitap paylaşımın için çok teşekkür ederim. Yine farklı ve dikkat çekici konulara değiniyorsun ki bu gözlerden kaçmıyor. Blogunu çok seviyorum! umarım daha nice yıllara paylaşım yaparsın.

    Seviliyorsun bye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ztk2, yüzümde tebessümle okudum yorumunuzu teşekkür ederim :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.