Nisan Ay Sonu Raporu! | 2020 (Dizi-Film, Kitap ve Müzik)

Herkese bir ay sonu raporuyla daha merhabalar :) Bu ayki rapordaki liste epey kabarık hadi bakalım neler okumuşum, izlemişim ve dinlemişim? Başlığı renkli olanlara tıklayarak detaylı yorumlarını okuyabilirsiniz.


Okuduklarım :
Bu ay webtoon, ingilizce kitap okumak istediğim kitaplar derken listem epey bir karışık.

1- So I Married an Antifan (Webtoon) 
Bu webtoonu Mutluluk için... blogunda görmüştüm. Hemen okudum aşırı tatlış tek üzüldüğüm nokta bitmemiş olması. :(

2-It's My First Love (Webtoon)
Tabi webtoon alemine dadanınca bir tane webtoon okuyarak kurtulamayacağım belliydi. Bu webtoona da başladım. İlk aşk konulu. Bu da sona ermemiş henüz. Şu anlık güzel gidiyor.

3- What's Wrong Secretary Kim (Webtoon)
İsim tanıdık geliyor olabilir. Çoğumuzun  izlediği WWSK? dizisinin webtoonu. Daha yeni çevrilmeye başlamışlar.

4- Brown Eyes - Paul Stewart  
 A1 seviye İngilizce kitabı. Neden okudum diye ufak bir sorguladım kendimi. Aşırı gereksizdi.

5-The Adventures of Tom Sawyer - Mark 
Twain
Hepimizin tanıdığı Tom Sawyer'ın hikayesinin başlangıcı. A1 seviyesinde. Çabucak bitti. 

6-Bir İdam Mahkumunun Son Günü - Victor Hugo
Kısa olmasına rağmen oldukça etkileyici bir kitaptı.

Eee buna dair söyleyeceğim tek şey bu kadar geç okuduğum için pişman olduğum. 

Aşırı tatlı çıtır çerez bir kitaptı. Bu tarz bir kitap arıyorsanız bir bakın bence.





İzlediklerim :
İzlediklerim listesi epey kabarık olunca açıklama yapmadan direkt liste vereceğim :)

1-Küçük Cadı Kiki/ Anime 4/5


3-Two Cops / Kdrama 4/5

4-Minyonlar / Film 5/5

5- Malefiz / Film 4/5




9- So I Married an Antifan / Film 2/5

10- Yüreğinin Sesi / Anime 3/5

11- Biz Size Döneriz / Film 3/5

12 - BTS Bon Voyage / Reality Show 5/5

Ayrıca henüz bitirmediklerim veya güncel izlediklerim ;
Terrace House
Find Me in Your Memory : Bu dizi böyle devam ederse favorilerim arasındaki yerini alacak.
The King : Enternal Monach / Çok bekledik nihayet başladı.
 Run BTS
The Good Place, son bölüm kaldı bitmesin diye izlemiyorum :(
Leyla ile Mecnun, bu hızla gidersem 2022 de bitiririm inşallah.
When The Weather is Fine ; yarım bıraktım. Sanırım biraz daha izlersem pelteleşebilirdim.
How I Met Your Mother, tam 9. sezona geçtim bitirecektim derken ramazan gelince ara verdim.

Dinlediklerim :

1- Mavi Gri - O Ben Olamam
Bu güzel şarkıyı Hayalleri Yaşamak blogunun playlistinden keşfettim. O zamandan beri dönüp dolaşıp dinliyorum.

2- Hwa Sa - Orbit (The King Enternal Monarch OST)
Diziden önce OSTlarına vuruldum.

3- Lee Dae Hwi - ROSE, SCENT, KİSS

4- GOT7 - Not By The Moon 
Hala beynimde dönüyor. Yeter!

5- ONEUS -A Song Written Easily
Tamamen playlistimin arasına sıkıştığı için defalarca dinledim.

6- (G)I-DLE - Oh My Good


7- Woody - Fire Up
Keşfedilmemiş cevher resmen. Natural şarkısı da efsane.
8- New Hope Club - Know Me Too Well 
Webtoondan bile şarkı keşfetmeyen de ne bileyim :D

Yeni yazılarda görüşmek dileğiyle.

instagram : @daisyandbook

34 yorum:

  1. Bahsettiğiniz 3 webtoona ben de başladım, çok da sevdim! Çook güzel gözüküyor, dolu dolu :) Animelerden de ortak noktalarımız var, sevindim çok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysu, tatlış webtoonlar gerçekten. Ah keşke bir de güncel olmasalar. O zaman tadından yenmeyecek ama işteee :( Ortak noktalarımızın olması güzel. Şu sıra yeni bir animeye başladım. Sen izlemişsindir diye düşünüyorum ama :)

      Sil
    2. Yaa, ben animelerde o kadar deneyimli değilim, geçtiğimiz yaz 7-8 tane izledim, bu sene içinde de birkaç tane izledim yani izlememiş olmam olası :D Adı ne animenin izlemediysem de izleyeyim :)

      Sil
    3. Toradora adı :) Bitirmeme iki bölüm kaldı. Bitirince vakit bulursam yorumunu paylaşırım burada da :)

      Sil
    4. Hayıır izlemedim, adını çok duydum ama konusu hakkında hiçbir fikrim yok. Umarım yorumunu paylaşırsınnn! :)

      Sil
  2. Yaa ben mi geçiyorum orda.. Teşekkür ederim 😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleri Yaşamak, ben teşekkür ederim. Şarkı gerçekten çok güzel :)

      Sil
  3. şarkılar tenk yuuuuu. antifanı not aldım bakalıım. dünkü çizgi filmler yazıma da bak. ay özlettin kendiniiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, o kadar ödevim var ki kaç gündür mahvoldum. Hala var ama bunalınca kaçtım geldim :) Kısa bir süre ama yine yok olacağım birkaç gün kadar :(

      Sil
    2. kolaylıklar sanaaaaaa :)

      Sil
    3. teşekkür ederimmmm :)

      Sil
  4. holeey aynı anda yorum dapmışız biliyon muu. antifan'ın filmi de güzel muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. antifan'ın filmi pek iyi değil yaa ama izlemek sana kalmış. Ben Chanyeol var diye izlemiştim :)

      Sil
  5. Webtoon. Bende okumak istiyorum nasıl okunur nerden okunur bu işin yolu yordamı nedir gonca anlat bana.tototro candır çok tatlıymış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeyma Nil, hayalistic diye bir site var oradan okuyorum ben şimdilik. Siteye girdiğinde kategori şeklinde hazırlamışlar çevirisi olan webtoonları birine tıkladığında bölümleri görebilirsin :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim hemen bakıyorum:)

      Sil
    3. Rica ederim, fakat şu sıralar hayalistic sitesinde bir sorun var açılmıyor. Düzeltmeye çalışıyorlarmış. Birkaç haftaya düzelir diye düşünüyorum ben de :)

      Sil
  6. İlkay, benim için şu anlık epey dolu dolu başladı okul sağolsun :)

    YanıtlaSil
  7. Rose, Scent, Kiss her çaldığında bunun adı ne diye sormam, 1 ay sonunda öğrendim nihayet 😆😆
    Listeniz güzelmiş hanfendi, teşekkürler 😙❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah sonunda sana da bulaştırdım şarkıyı :D

      Sil
  8. Blog fotoğrafın o kadar ilgimi çekti ki yorumundan sonra hemen bloguna koştum, çünkü Amelie en sevdiğim filmlerden biridir ve başrolünü de çok çok severim. :) mavigri ile beni kalbimden vurdun, en son Odamda Hayalin Saklı'yı çok dinliyordum, buna sararım şimdi. Emeğine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çeyrek Piyanist, Amelie ile biraz geç tanıştık ama güzel bir tanışma oldu :) Mavi Gri grubunu ben de yeni keşfettim :) Güzel şarkıları var gerçekten :)

      Sil
  9. Koreyi çok seviyorsun sanırım:). Çizimlerin dikkatimi çekti çok başarılı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ztk2, evet seviyorum. Çizim konusunda aslında pek başarılı değilim :)

      Sil
  10. ay bi deee totoro çizmişsin en sevdiğiiim heyooo :)

    YanıtlaSil
  11. Webtoon'u da seviyorum. Program heyecan verici ve eğlence dolu.
    İyi günler.

    Endonezya selamlar

    YanıtlaSil
  12. Ne güzell! Bol bol dizi/film izlemişsin. :) Bu aralar ben de dizilerle içli dışlıyım ^-^
    Totoro da çok şirin olmuş. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi film izlemeden gerçekten vakit geçmiyor :( Totoro boyamadan önce pek bir şeye benzemiyordu itiraf edeyim. Boyayınca tatlı oldu :)

      Sil
  13. Dopdolu bir ay olmuş, hem kitap film açısından çok verimli :)) Darısı bu aya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ay böyle olur mu bilemiyorum ama inşallah güzel bir ay olur :)

      Sil
  14. Minyonlar gerçekten çok güzel bir animasoyon.Filmler için sayfama sizi de beklerim :)

    YanıtlaSil
  15. Dolu dolu bir ay olmuş, ne güzel. Baya arşivlik yalnız ben seçer dinler, izlerim ara ara :) Webtoon'ların bitmemiş olması kalbimi kırsa da bakacağım bende :)
    Emeğine sağlık. Mayıs ayı senin için daha güzel ve keyifli geçsin❤

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.