Dr. Romantic 2 | Dizi Yorumu (Romantic Doctor Teacher Kim 2)


Adı : Dr. Romantic 2 / Romantic Doctor, Teacher Kim 2
Tür : Medikal, Romantik, Dram
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Bölüm Sayısı : 32
Sezon : 2 sezon
Ülke - Dil : Güney Kore / Korece
imDb Puanı : 8.1 
Yayın Yılı : 2020

KONUSU :
Sıradışı bir doktor olan Kim Sabu, birbirinden yetenekli ama farklı özelliklere sahip iki doktoru yanına alarak onları eğitir.




Merhabalar, uzun zamandır aklımda olan bir dizinin yorumuyla geldim. Bu diziyi izlemek istememin nedeni (Still 17 yorumumu okuyanlarınız orada Hyo Seop'a epey bir vurulduğumu hatırlayacaktır) Hyo Seop'tu. Fakat ikinci sezonda olunca bir tereddüt içine girmiştim. Direkt ikinci sezondan başlarsam anlamama konusunda. Öğrendim ki sezonlar aşırı bağlantılı değilmiş, başlayabilirmişim. Durum böyle olunca ben pata küte diziye ikinci sezondan başladım. Amaaaa ne başlamak dakika bir gol bir şöyle bir tip ile karşılaştım ;


Rabbim her gördüğümde sinir bastı, keyfim kaçtı. Dizinin sonunda da sevmedim kendisini. Bilemiyorum aşırı itici bir tip yani.. 
Neyse sizin de keyfinizi kaçırmayayım güzel karakterlerle devam edelim.

Bakınız her çıktığında gözlerimin kalp attığı bebeğim Hyo Seop ile devam edeyim. Seo Woo Jin genel cerrah karakteri olarak dizide yer alıyor. Ne kadar dert, keder, dram varsa hepsini yüklemişler çocuğun omzuna. Senaristler sağ olsunlar her bölüm birlikte ağladık. Oyunculuğu ise gerçekten Still 17'den bu yana gelişmiş. Çünkü bir izleyiciyi ağlatmak her yiğidin harcı değildir. Anlayacağınız keyif aldım izlerken. Umarım bundan sonra da tıpkı bu dizide olduğu gibi başarılı yapımlarda yer alır. Çünkü hak ediyor. 


Konusunda bahsettiğim kalp cerrahi doktoru  olarak yer alan kişi ise hepimizin Kim Bok Joo olarak bildiğimiz Lee Sung Kyung. Cha Eun Jae ismiyle dizide yer alıyor. Akıllı bir kız ama doktorlukla ilgili bazı zorlandığı şeyler var. Bu zorlandığı şeylerin üstesinden gelişini izliyoruz. Başta biraz pasifti ama sonra daha baskın bir hale gelince sevdim kendisini.


Dizideki tatlışlıklar asla saymakla bitmiyor ama benim için son tatlış şey bu gördüğünüz çift. Dizi bittikten sonra soluğu ikisinin instagram hesabında aldım ama nasıl tatlılar challange videolarını kaç kere izledim bilmiyorum. Bu ikilinin sahneleri de bence izleyicileri yumuş yumuş yapan şeylerden biriydi. Çocuğu bir yerden gözüm ısırıyor diyenler için Goblin'de Azrail'in gençlik halini oynamış. Görünce voaa oldum. Çünkü diziyi izlerken arayıp bulamamıştım kim olduğunu. Bu vesile ile 3 yıl sonra bulmuş oldum. 


Vee şimdilik son olarak Kim Sabu! Normalde ben bu yaş grubundaki oyuncularla çok ilgilenmem izlerken ama o nasıl bir tatlılık, o nasıl bir oyunculuk. Her şeyiyle kendine çekti beni. Ne söylesem az. İlk sezonunu izleyenler karakterine aşina olduklarından benim kadar onu anlarken zorlanmamıştır diye düşünüyorum ama gerçekten onu anladıktan sonra bütün dizi daha anlamlı bir hale geldi benim için.  Karakterler hakkında içimdekileri döktüğüme göre neleri sevdiğimi neleri sevmediğimi anlatayım.

Dizideki ameliyat sahneleri aşırı derecede açık yapılmıştı ki bu izlerken beni aşırı derecede rahatsız etti ve çoğu ameliyat sahnesini atlamak zorunda kaldım. Bunun dışında hiçbir karakterin Seo Woo Jin'e iyi misin kardeşim yardım lazım mı ? dememesine sinir oldum. Çok şükür bir tekme de onlar vurmadılar bu konuda rahattım. 
Dizide en çok hoşuma giden şey bütün karakterler arkadaştan ziyade aile gibiydiler. Seo Woo Jin'e iyi misin diye sormadılar diye kızdığıma bakmayın gizliden gizliye kovladılar. Sadece Seo Woo Jin'i değil her karakter birbirini kovladı. Kim Sabu'nun birleştirici gücü gerçekten etkileyiciydi bu anlamda. Ayrıca doktorların da insan olabileceğini çok güzel sahnelerle vurgulamışlardı. Bizler bazen unutuyoruz ne yazık ki bunu. Bölüm içinde yer alan hastaların hikayeleri çok etkileyiciydi. Özellikle ilk bölümlerde bir sahne vardı ki... Gözyaşları sel. İzleyenler az çok ne dediğimi anlayacaklardır. Son bölümlere doğru ilk bölümden bir oyuncu da ziyarete geliyor ilk sezonu izlemiş olsaydım aşırı hoşuma giderdi bu detay diye yorumuma da eklemek istedim. Son olarak diziye dair söylemek istediğim şey, elimi hangi diziye atsam yarım bıraktığım dönemde gerçekten ilaç gibi olan bir diziydi. Aşırı sevdim ve duygulandım kendisiyle ilişkimi şu şekilde özetlemek istiyorum :



Hoşuma giden sahneler :

-Ben de diziyi izlerken bayıldım ama sana-

-Bu gülüşü hatırlayın dizide bol bol ağlıyor garibim.-

 -Konuş be Woo Jin-ah!-

 



-Bu sahnede ben de Eun Jae gibi olmuştum komik :D-



-Bu kız gerçekten dizideki bendi-

Beğendiğim OST'lar :


Zaten dizi çıkmadan müptelası olmuştum. Dizide her sahneye yapıştırmışlar güzel olunca :D :D


Bu da geri planda kalan ama gayet iyi bir OST'tu.

Dizi kesinlikle tavsiyemdir. Bu güzel aileyi özlediğim zaman da ilk sezonu izleyeceğim. Ayrıca dizi boyunca nazımı çeken ve her dedikodusunu döndürmek istediğim anda yazdığıma bu kız ne diyor ya demeyip bana uyan sevgili Akela'ya teşekkür ederim :)

Ayrıca bana dizi önermek ve izlerken de beni darlamak isterseniz ;
instagram : @daisyandbook

19 yorum:

  1. Lee sung kyun dizilerini seviyorum 😊 farklı bir güzelliği var gerçekten. Bu diziyi izlememiştim listeme aldım 😊 kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler, Lee Sung Kyung tatlı bir kız gerçekten. Bu dizide de seversin bence :)

      Sil
  2. En son ilişkini özetleyen sahneye bayıldım🤗Teşekkürler paylaşım için 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair, hihihi öyleydik dizi boyunca bitişinde :)

      Sil
  3. blogunu takibe aldım. instanı da takibe aldım. bana da beklerim insta hesabım @farkli_diyarlar ayrıca dizi önerisi yapılan etkinliklerde hep kimi etiketlesem diye düşünürdüm çünkü çevremde yok fazla dizi müptelası. ama benim gibi kore dizilerini de seven birini bulduğuma göre içim rahat :)
    yazına bayıldım ben de diziyi izliyorum ama hemen bitirmek istemediğimden ara vererek izliyorum. ilk sezona da bak müthişti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar, etkinliklerde etiketlerini bekliyorum. İlk sezona biraz özleyince bakmayı düşünüyorum :)

      Sil
  4. ha haa çok neşelendim okurken :) evet tam sevceğim bir diziye benziyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, yine gırgırı bol bir yorum olmuş değil mi :D Çok sevince ayarı kaçıyor :D Neler yazacaktım daha neler :D

      Sil
  5. Oyuncu kadrosu çok iyii. Hemen izlemeliyim. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, gerçekten dizi de müthiş :) Keyifli izlemeler :)

      Sil
  6. Yaay, canım canım❤ Ne güzel yorumlamışsın. Kim Sa Bu'muz ile tanıştığın için çok mutlu oldum öncelikle bunu söyleyeyim. Ve tabi ki diziyi beğendiğin için de. Ayrıca ilişkini özetleyen fotoğraf kalp ben demek istiyorum :D Bildiğin üzere bu konuda bol bol konuşabilirim ama spoilere girmemek adına çok uzatmayayım. İstediğin her an yanındayım biliyorsun. Gece gündüz yazabilirsin, ben her anından çok keyif aldım. Yeni dizilerde buluşmayı iple çekiyorum! :D Ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, hahahahah ilişki fotoğrafı çok hoş oldu değil mi her diziye yapmaya çalışacağım bundan sonra ruh halimi net bir şekilde anlatıyor :) Asıl ben sana teşekkür ederim milyon tane soruyu başlamadan milyon tane soruyu da izlerken sordum :D Dediğin gibi yeni dizilerde buluşmak dileğiyle :)

      Sil
  7. İlkay Özgür, Hyo Seop'un insan üzerinde öyle etkileri var gözler kalp atar ağız hafiften sırıtmaya başlar :D Tatlı çocuk :)

    YanıtlaSil
  8. Başrolleri ne kadar sevsem de konusu ilgimi çekmiyor ne yazık ki.. Lee Sung Kyung'u biraz daha yırtıcı rollerde seviyorum. Cheese In The Trap'teki karakteri gibi ya da Bok Joo gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Çelik, güzel dizi ama dediğin gibi konu çekmiyorsa izlemek epey zor oluyor :( Umarım güzel diziler bulursun :)

      Sil
  9. Harika çok beğendim anlatım tarzını ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikle Parla, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. yaaa çok merak ettim kii ne güzel anlatmışsın izlemeliyiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi, teşekkür ederim umarım izlediğinde benim kadar seversin :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.