Kore Dizisi Önerileri | #4



Merhabalar, Kore Dizi Önerileri serimin 4.süyle karşınızdayım. İlk 3ünü okumak isterseniz :




1- Fight For My Way

Türü : Romantik, Komedi, Gençlik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 Saat
IMDb puanı : 8.2
Yayın yılı : 2017



KONUSU :
Çocukluktan bu yana birlikte olan dört arkadaşın farklı hayalleri vardır. Fakat hayatları hiç hayallerindeki gibi değildir. Günün birinde kafalarına dank eder ve artık hayallerini peşinden koşmaya başlarlar. Tabi bu sırada hayallerinin içine aşk da karışacaktır.

Neden izlemelisiniz?
 -Arkadaşlık ilişkileri ve karakterlerin birbirlerine olan bağları çok güzel olduğu için.
-Tatlı bir romantik komedi olduğu için.
-Hayaller ve gelecek üzerinde düşündürdüğü için.
-Son olarak benim gibi Park Seo Joon hayranı iseniz izlemelisiniz.
Detaylı yorum okumak isterseniz tık tık.

2- Dr. Romantic 2 (Romantic Doctor Teacher Kim 2)

Tür : Medikal, Romantik, Dram
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Bölüm Sayısı : 32
Sezon : 2 sezon
imDb Puanı : 8.1 
Yayın Yılı : 2020


Dr. Romantic dizisinin ikinci sezonudur fakat 1. sezonla olay olarak bir bağlantı olmadığından ilk sezonu izlemediyseniz bile başlayabilirsiniz. 

KONUSU :
Farklı bir kişiliğe sahip olan Kim Sabu'nun yanına aldığı iki doktoru eğitmesini konu alır.


Neden izlemelisiniz?
-Dizideki her oyuncunun oyunculuklarının gerçekten iyi olduğunu düşünüyorum. Canlandırdıkları karakterler de izleyicide iz bırakan derecede karakterlerdi.
-İzleyenlere bir şeyi yaparken zorlandıklarında devam etmeleri konusunda ilham olacağını düşündüğümden dolayı,
-Kalp ısıtan hikayeleri ele alıp bizlere gerçeği yansıttığı için izlemelisiniz.
Detaylı yorum okumak isterseniz tık tık. 

3- My Holo Love
Tür : Romantik, Bilim Kurgu, Fantastik
Bölüm Sayısı : 12
Bölüm Süresi : 1 Saat
Yayın Yılı : 2020
IMDb puanı : 7.6

KONUSU:
Nan Do muhteşem zekaya sahip bir adamdır. Gözlük ile görülebilen bir hologram tasarlar. Bu hologramın peşinde olan adamlar yüzünden bu gözlüğü kriz anında birine vermesi gerekir ve bu kişi yüz körü olan So-Yeon olur. So-Yeon ‘un gözlüğün özelliğini keşfetmesiyle birlikte hayatı farklı bir yön alacaktır fakat Holo’ya aşık olmasıyla birlikte hem onun için hem de Nan-Do için geçmişlerindeki sırlar gün yüzüne çıkacaktır.


Neden izlemelisiniz?
-Her zaman 16 bölümlük dizler izlemek istemiyor canımız malumunuz şöyle akıp giden daha kısa şeyler izlemek istiyoruz işte bu noktada,
-Tatlış bir erkek karakteri olan bir dizi arıyorsanız izlemelisiniz.
Detaylı yorum okumak isterseniz tık tık.


4-Extraordinary You
Tür : Romantik, Fantastik, Gençlik, Komedi
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Yayın Yılı : 2019
imdb puanı : 8.8


KONUSU :
Eun Dan-O bir gün webtoonun içinde olduğunu fark eder. Üstüne üstlük bir de webtoonun ana karakteri değildir ve yakında karakteri ölecek webtoondan çıkacaktır. Bunun üzerin yazarın çizdiklerine uymamaya ve kendi istediğini yapmaya karar verir. Peki kaderini değiştirebilecek midir?

Neden izlemelisiniz?
-Fantastik türde diziler seviyorsanız,
-Webtoon ve webtoona dair diziler ilginizi çekiyorsa,
-Birbirinden yakışıklı tiplere düşeyim her bölüm hangisine aşık oldum acaba diye düşünmek isterseniz,
-İkinci erkek sendromuna bayılıyorum diyorsanız,
-Gençlik dizilerini seviyorsanız bu dizi kaçırmayın.
Detaylı yorum okumak isterseniz tık tık.



5-Still 17

Türü : Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 35 Dakika
Yayın Yılı : 2018


KONUSU:
Woo-Seo Ri bir kaza sonucu komaya girer. 13 yıl sonra uyanır fakat uyandığında her şey değişmiş ve 30 yaşında bir kadın olmuştur. Bu yeni yaşama adapte olmak hiç kolay olmayacaktır. Hele ki hala 17 yaşında hissediyorken.

Neden izlemelisiniz?
-Tatlı mı tatlı aşk hikayelerini seviyorsanız,
-Yakışıklı başrol olsun bizim olsun diyorsanız,
-Bana ana karakterler yetmez Goncacım yan rollere de vurulmalıyım böyle tatlı bir arkadaşlık aile bağı hissetmeliyim diyorsanız muhakkak izlemelisiniz.
Eee yok mu bunu detaylı yorumu derseniz tık tık.

6-Search WWW
Tür : Romantik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 Saat
ımDb puanı : 7.6
Yapım Yılı : 2018-2019


KONUSU :
Bae Ta Mi , Cha Hyun ve Song Ka Kyung başarılı birer kadınlardır. Bae Ta Mi'nin suçsuz olduğu bir olayda ortaya atılmasıyla birlikte her birinin hayatında bir şeyler değişmeye başlar. Dizide üç karakterin de hayatlarında değinilmektedir. Çalışan başarılı kadınların gücünü göstermek ve cinsiyet ayrımcılığına tepki amacıyla çekilmiştir.

Neden izlemelisiniz?
-Güçlü kadın karakterlerin başrol olduğu dizileri seviyorsanız,
-Şimdi diziler güzel de müzikleri de güzel olmalı değil mi? Müzikler güzel olsun playlistim dolsun diyorsanız,
-Aşkın yanında azıcık ucundan entrika da lazım derseniz izlemeden geçmeyiniiizz :)
Detaylı yorumu gönder gelsin Gonca diyenler tık tık.



7- My ID is Gangnam Beauty
Tür : Romantik, Gençlik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 saat
Yapım Yılı : 2018

KONUSU :
Kang Mi-Rae lisede çirkin bir kız olduğu için insanlar tarafında alaya alınarak üniversiteye girmeden önce kendini baştan yaratacak bir estetik ameliyatı olur. Fakat ameliyat olması ve güzel bir yüze sahip olması insanların onunda dalga geçmesini engellememiştir. İnsanlar bu sefer onunla estetik güzeli olduğu için Gangnam Beauty şeklinde dalga geçerler. Kyung Seok ise insanların dış görünüşlerinden çok iç güzelliklerine önem veren biridir. Kyung Seok zamanla Mi-Rae'ye aşık olacaktır fakat Mi-Rae bu özgüven eksikliğini atlatabilecek ve onunla yeni bir sayfa açabilecek midir?

Neden izlemelisiniz?
-İç güzelliğin her zaman daha önemli olduğunu çok güzel bir şekilde ele aldığı için,
-Birkaç günde bitirilecek çıtır çerez bir dizi olduğu için izleyebilirsiniz.
Goncacım bunun detaylı yorumu yok mu alıştık detaylı yorumlara diyorsanız buna girmemişim aa sevgili okur :D

Şimdilik önerilerim bu kadardır. Umarım yeni yazılarda görüşürüz. 


Instagram : @daisyandbook

27 yorum:

  1. My Holo Love sürekli karşıma çıkıp duruyor artık izlememin zamanı geldi :) Fight For My Way uzuuuunca bir süredir listemde onu da ön saflara almam gerekecek. Güzel bir öneri listesi olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Ölürsem Kitap Biter, ikisi de çerezlik diziler umarım seversin izlediğin zaman :)

      Sil
  2. Güzel öneriler, bazısını izlemedim. İlerde aklımda bir şey olmazsa bakarım^^ Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra Ercan, güzel diziler aklında bir şey olmadan bakmalısın bence.

      Sil
  3. Öneriler için teşekkür ederim 😊 kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler, ben teşekkür ederim vakit ayırıp yorum bıraktığın için :)

      Sil
  4. İlkay, Search WWW benim favorilerimden güçlü kadın karakterli şeyler izlemeyi seviyorsun sen de. Bu yüzden beğenirsin gibime geliyor :)

    YanıtlaSil
  5. extraordinary you ve dr. romantic listemde :)) teşekkürler dizi araştırırsam diğerlerine de bakacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel, rica ederim. Umarım izlediğinde seversin :)

      Sil
  6. Hepsini izlemiş olmam :D İpin ucunu kaçırmışım ben de bayağı :D Listedeki dizilerin her biri de ayrı güzeldi gerçekten<3

    Extraordinary You'daki ikinci erkek sendromu beni mahvetmişti:((( Rowoon da severim ama Baek Kyung...ah be üzüldük yine:( Bugünlerde When the Weather is Fine izliyorum, oradaki karakteri mutlu en azından :D

    Eline sağlık liste için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esseve, yaşasınn hepsini izlediysen! Lee Jae Wook of gerçekten Extraordinary You'da beni de epey bir ikinci erkek sendromuna sürüklemişti. Gerçi ben diziyi direkt o var diye izlemiştim ama olsun :D When The Weather is Fine'a ben pek katlanamadım aşırı yavaş ilerliyor yaa... Ama oradaki karakteri cidden tatlışkoydu. Mutluluk bombası :)

      Sil
  7. Pek kore dizisi izlemiyorum aslında. Şuanda kadar sadece bir kere kore dizisi izledim. Önerilerine bi bakıcam. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalleri Yaşamak, tabiki zevk meselesi :) Umarım seveceğiniz bir tane bulursunuz :)

      Sil
  8. My holo love çok başarılıydı... Holo'nun sevimliliği *.*
    Still 17 ve search wwww listemdeydi, şuan prison playbook'a bakıyorum bitirince bunlardan birine başlayacağım.. Bakmadıysan prison playbook'u tavsiye ederim, çok eğlenceli bir dizi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kare mavi, holo tatlışşş şeyy. İzlerken epey bir sevimliliğine düşmüştüm. Prison Playbook hıı duydum ama bakmadım hiç :) Listemee ekleeediim teşekkür ederim :)

      Sil
  9. "Goncacım bunun detaylı yorumu yok mu alıştık detaylı yorumlara diyorsanız buna girmemişim aa sevgili okur" bunda gülümsedim kocaman :))
    Önerilerin çok çok hoş. Özellikle "Search WWW" ve "My ID Is Gangnam Beauty" dizilerini merak ettim. Not da aldım. Ellerine sağlık sevgili Gonca! Kendine çok çok iyi bak koskocaman sevgilerle kal!!! ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su, epey eğlendim o kısımları yazarken :D Bana onları izlersen sevecekmişsin gibi geliyor. Özellikle My ID is Gangnam Beauty bana senin tarzını hatırlattı :) Umarım çoook seversin izlediğinde :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Dizi Film Tavsiyelerim, teşekkür ederimmm :)

      Sil
  11. Fight for my way'e başlayacağım bu gidişle. Diğerleri de izlenecek ama kim bilir ne zaman :D

    YanıtlaSil
  12. Dr. Romantic izlemek istediklerimdendi. :)
    Extraordinary You çok tatlı bir diziydii. *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, Dr. Romantic gerçekten güzel çok bekletme bence :)

      Sil
  13. bir ve dört izlemişim, hımm, holo love en şok gözüme çarpan :)

    YanıtlaSil
  14. Sayfa düzenin ve yorumlama şeklin çok güzel. Ama keşke arama kutusu da olsaydı. İzlemeyi dusundugum bir dizinin ya da filmin adını yazdığımda eger sen yorumlamissan anında bulabilseydim. Guzel bir kolaylık olurdu. Eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Arama butonu bulunuyor. Sitenin sağ üst köşesinde bulabilirsiniz :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.