30 Gün Şarkı Meydan Okuması


Son zamanlarda dinlediğim şarkıları paylaşmak istiyordum. Böyle bir etkinlik olduğunu görünce bu şekilde paylaşmanın daha eğlenceli olacağını düşündüm. Meydan okumaya ilişkin detaylı bilgiyi Öneri Makinesi 'nin blogunda bulabilirsiniz. 

30'unu birden yapabileceğimi pek sanmıyorum ama çoğuna cevap yazmaya çalışacağım. Şarkıların üzerine tıklayarak dinleyebilirsiniz. 





1. Bu ay keşfettiğin bir şarkı 

 2. Seni tarif eden bir şarkı 


 4. Tüm sözlerini bildiğin bir şarkı 


 5. İyi bir zevkin olduğunu kanıtlayan bir şarkı

 6. Adı küçük harflerden oluşan bir şarkı

 7. Adı büyük harflerden oluşan bir şarkı 

 8. Hak ettiği değeri görmemiş bir şarkı 
Aslında Mavi'nin bütün şarkıları bu maddeye yazılabilir. 

 9. Adı 3 kelimeden oluşan bir şarkı 

10. Dinlediğin son şarkı 

11. Aşk hakkında bir şarkı 

13. Playlistinde karışık modda çalan ilk şarkı 

14. Birinin bilmene vesile olduğu bir şarkı

 15. Film soundtrackinden bir şarkı 

 16. Adını sevdiğin bir şarkı 

18. Sana birini hatırlatan bir şarkı 

20. Adı akronim olan bir şarkı
Jungkook - 2U (Cover) 

 22. Adı uzun olan bir şarkı

 23. Sahilde dinlenecek bir şarkı 

 24. Bütün gün aklına takılan bir şarkı 

 25. Farklı bir dilde şarkı 

 26. Uyumana yardımcı olan bir şarkı 

 29-Romantik bir buluşmada çalınacak bir şarkı 

 30. Bizle paylaşmak istediğin bir şarkı

30 yorum:

  1. Sevdim bu listeyi, ben hala ne yazacağım diye düşünüyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor ya ben bütün listelerimi altüst ettim 😐

      Sil
  2. itzy, gece, mavi, chen, mark tuan, not aldım, saool. soru altı ve yedi yi de bi tek sende gördüm şimdilik yapılmış :) ay öneri makinesine yazdıydın di mi, yaptığını söledin ona de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Chen EXO grubunun üyesi. Mark da GOT7 grubunun.😊 Evet yazısını okuduğumda altına yazın yazmış yorum attım

      Sil
  3. bilmediğim birçok şarkı var :) hemen bakıyorummm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu, umarım hepsini seversin. 😊

      Sil
  4. Tam benlik bir liste bu. :) Keyifle dinleyeceğim. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, ortak noktalarımızın olmasına bayılıyorum :)

      Sil
  5. Uzun zamandır Gece dinlememiştim, özlemişim. Mavi'yi hiç bilmiyordum, sayende keşfetmiş oldum :)) Diğerlerini de dinlemeye devam ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gece grubu birka. haftadır aklımda dolaşıyor ilk açtığımda ben de "aa dinlemeli ne kadar çok olmuş dedim" gerçekten harika bir grup neden bırakmışım dinlemeyi bilemiyorum. Ha keza Mavi'de mükemmel bir insan harika şarkıları var. Bir zamanlar kendisini yakından takip ederdim. Sonra geçen spotify'da playlist hazırlarken benim böyle beğendiğim dinlediğim biri var diyerek tekrar su yüzüne çıkarttım :)

      Sil
  6. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ne çok BTS var. :D <3 Spring Day şarkısına bayılırım. En sevidiğim. Bir de Just one day. Çoğu şarkıyı biliyor çıktım bu sefer. Demek az çok k-popa aşinalığım varmış. :) Teşekkürler öneriler için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, çünkü fan olmak bunu gerektirir :D Aslında daha çoktu da dedim 30 gün BTS meydan okuması oldu bu değiştirdim :D :D Spring Day gerçekten çok özel bir şarkı *-* kendisiyle ciddi düşünüyoruz :) Just one day şu an gözümün önünde kareografisi canlanıyor o derece :) Bunların çoğunu biliyorsan aşına değil direkt içerisindesin bence :)

      Sil
  8. Şarkı zevklerimiz çok ama çok benziyor!!! Maksimum yazdıklarından 1 ya da 2 tanesini bilmiyorum. Spring Day ve Boy With Luv şarkılarının yeri bende çok ayrı şimdi yazında görünce çok mutlu oldum! :)
    Pinhani'nin Yıldızlar şarkısı ve Alec Benjamin'in "Stranger To Myself" şarkıları da çok hoş şu sıralar çok dinliyorum bu ikiliyi :)
    Ellerine sağlık. Şarkı seçimlerin enfes! :)
    Kocaman kucak dolusu sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su, BTS'in her şarkısı özel güzel ayayay! Şimdi ortak zevk olunca mutlulukla yorum yazıyorum. Pinhani'nin Yıldızlar şarkısı gerçekten harika bir şarkı aslında onu koyacaktım ama ilk buluşma olarak düşündüğüm için Beni Sen İnandır daha hoş olur diye düşündüm. Alec Benjamin seninle konuşmuştuk sanki üzerine hatırlayamadım şimdi bir sürü blog dolaşınca doğru yazıyı kimin yazdığını çekip çıkarmak zor oldu. Alec Benjamin tatlışko biri yahu sesi de çok dinlendirici. Son albümüyle epey bir aşk yaşadım birkaç ay önce :)

      Sil
  9. İlkay, çoğu kpop o yüzden bilimiyorsundur :) Ama hepsi birbirinden güzel bir şans tanı muhakkak :)

    YanıtlaSil
  10. Yaşasın Bts! Listende o kadar güzel şarkılar var ki.. Bilmediklerimi de mutlaka dinleyeceğim en kısa zamanda❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, bu liste BTS listesi gibi oldu zaten :D :D

      Sil
  11. 30 gün sarkı meydan okumasınızı begendim

    YanıtlaSil
  12. Listenin tamamı ortak benimle :D Çalma listelerimde olan şarkıları görünce bir mutlu olduum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Çelik, ortak noktalarımızın olması ne hoş! :)

      Sil
  13. Ayyy Pinhani... teşekkürler şarkılar için :)

    YanıtlaSil
  14. Kore müzikleriyle çok içli dışlı değilim ama belki o başlangıç bugün başlayabilir. Liste için teşekkürler, bakıyorum hepsine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi yiiaaa başlangıcın BTS olacaksa seveceksin benceee *-*

      Sil
  15. Küçük, büyük harfliler genelde pas geçiliyordu; sende var :) Gece'nin bu şarkısını nicedir dinlememiştim, severim, açtım, "döngü"ye aldım, bu gece dinlerim artık :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, Gece'yi epey bir kişiye hatırlatmış oldum. Güzel grup değernin bilinmemesi çok üzüyor :(

      Sil
  16. bts çok takip etmiyorum ama çok güzel şarkıları var arada bi dinlerim :) güzel bi liste olmuş maviyi not ettim :) küçük büyük harfli şarkılar bulabilen yok galiba pek sen bulmuşsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizgemi, küçük büyük deyince insanın aklında gelmiyor ama şöyle bir listelerine bakınca çoğu kişinin bulabileceğini düşünüyorum :) Umarım şarkıları da seversin :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.