Sihirli Kedi (The Cat Returns) | Anime Yorumu

Adı : Sihirli Kedi / The Cat Returns
Tür : Anime, Fantastik
Süre : 1 Saat 15 dakika
Yayın yılı (ülkemizde) : 2002
Yönetmen : Hiroyuki Morita

KONUSU:
Haru bir gün arkadaşıyla okuldan eve dönerken yolda bir kediyi kurtarır. Fakat bu kedi öyle sıradan bir kedi değildir. Kediler ülkesindeki prens dahası sihirli bir kedidir ve kendisini kurtardığı için ona bunun karşılığını verecektir. Ertesi gece prensin babası Haru'nun evine gelir ve onun bu iyiliğine karşı oğluyla evlenmesini ister. Bir günde tüm hayatı değişen Haru kendini kediler alemimde bulur. Fakat oradan kurtulmak sandığı kadar kolay değildir.


Sihirli kedi animesini geçenlerde annemle birlikte izledik. (Evet artık onu da bu işlere bulaştırdım :D) Tatlı mı tatlı bir anime. Eski olduğunu görünce ayrı bir şaşırdım çünkü çizimleri aşırı güzel ve tatlı. Her bir kedinin ayrı ayrı çizilmesi, küçük detaylara önem verilmesi bence hoştu. Konuşan kediler ve onların krallığı... Kediler öyle değişik hayvanlar ki nedense izlerken bir hayal ürünü değil de gerçek olsa şaşırmam diye düşündüm. Çizimlerin yanında hikaye de tatlı bir hikaye. Konu olarak biraz çocuklara hitap ediyor gibi gelebilir ama biz izlerken çok eğlendik. Zaten kısa olduğu için bir çırpıda bitiyor. 
Böyle çıtır çerez tatlı bir şey izlemek isteyenler için tavsiye ederim.  :)




27 yorum:

  1. Yaa, çok tatlı gözüküyor. Hemen alayım listeye. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, umarım seversin izlediğinde. Tatlış bir şeydi :)

      Sil
  2. Yaa çok tatlı gözüküyor! ^^
    Dur hemen adını not alayım. Böyle minnoş animeleri kaçırmak istemem! Bakalım nasılmış. Müsait bir zamanımda izleyeceğim.
    Ellerine sağlık! Kendine çok iyi bakman dileğiyle kucak dolusu koskocaman sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su, umarım seversin ama daha önce birçok anime izlemiş olanların yorumlarını okudum beğenmeyenler de vardı. Bunu da göz önüne alarak başlamanı isterim :)

      Sil
  3. İlkay, küçükken izlemiş olsaydım eğer şu an sevdiğimin kaç katı severdim bilemiyorum. Tatlılık yumağı ^^

    YanıtlaSil
  4. anaaa bunu bilmiyom en kısa zamanda izleriim. bak son yazımda nefis animeler var. özellikle, ernest ve celestine kaçırmağğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, umarım sen de seversin izlediğinde. Yazına da kısa sürede bakacağım. :)

      Sil
  5. çok güzel görünüyor hakkaten bakalım bence buna da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzmanamator, hihi tatlı cidden. Keyifli izlemeler şimdiden :)

      Sil
  6. Yüreğinin Sesi adlı animeyi izledin mi? Orada da bu kedinin biblosu var ben önce onu izleyip sonra bunu keşfetmiştim.Böyle animeler güzel eğlenceli oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tozlu Hayaller Kütüphanesi, henüz izlemedim ama listemde bu ay bitmeden izlerim büyük ihtimalle :) İç içe olunca gerçekten güzel oluyor :)

      Sil
  7. Merhaba Gonca Hanım,Merak ettim açıkçası izlemek isterim Blogunuz çok kaliteli duruyor.

    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  8. Yaaaa çok tatlı duruyor ben de izlemek istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabikooo çok seversin bence sen deeee 🥰

      Sil
  9. İzlemediğim bir anime film. En sevdiğim türden hem dee. İzleyeceğim en kısa zamanda. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, umarım seversin izlediğinde :)

      Sil
  10. Çok hoş duruyor izlemeyi düşünüyorum :) teşekkür ederimm.

    YanıtlaSil
  11. Sihirli Kedi anime yorumu için çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı, ben teşekkür ederim değerli vaktinizi ayırıp yorum bıraktığınız için :)

      Sil
  12. bugün veya yarın izliycem. dün gece, maquia ve bir böceğin yaşamı adlı iki çizgi filmi izledim. ikisi de nefisti yaa :) bak son yazımda nette tiyatrolar var izlersin belkilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone izlediğinde seversin umarım. Şu sıralar pek vaktim olmuyor ödevlerden ama saati uyan varsa izlerim bakıyorum :)

      Sil
    2. sihirli kedi çok minnoş izliyooom şimdi :)

      Sil
    3. tatlıydı gerçekten eski olmasına rağmen gayet güzeldi hatta :)

      Sil
  13. Ben de kediciyimdir :) O yüzden çok ilgimi çekti. İnternette bakıp izleyeceğim hemen :) teşekkürler.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.