Fight For My Way | Dizi Yorumu (Kdrama)

Adı : Fight For My Way
Türü : Romantik, Komedi, Gençlik
Bölüm Sayısı : 16
Bölüm Süresi : 1 Saat
Ülke - Dil : Güney Kore - Korece
IMDb puanı : 8.2
Yayın yılı : 2017

KONUSU:
Çocukluktan bu yana birlikte olan dört arkadaşın farklı hayalleri vardır. Fakat hayatları hiç hayallerindeki gibi değildir. Günün birinde kafalarına dank eder ve artık hayallerini peşinden koşmaya başlarlar. Tabi bu sırada hayallerinin içine aşk da karışacaktır.


Son zamanlarda izlemek için Kore dizisi arayıp asla ilgimi çeken bir şey bulamıyorum. Bu da kıyıda köşede kalmış nasıl izlemedim ben bunu nidaları ile izlediğim bir dizi.
Gerçekten tatlıların tatlısı bir romantik komediydi. Önceki dizi yorumlarımı okuyanlarınız hatırlayacaktır böyle dizilere aşığımmmm! Artık izleyecek bir dizim kalmadı aaa dostlar sıfır tükettim. Bu yüzden önceden belirteyim çenem epey açılacak aylar sonra zevkime göre dizi bulmuşum durur muyum hiççç! :D

Önce bu fantastik dörtlü hakkında konuşmaya başlayayım soldan sağa doğru :)
Choi Ae-Ra (Kim Ji-Won) grubun alfası demiş olsam yanılmam. Öyle bir otoritesi var ki hepsi yola geliyor :D Kızımızın hayali sunucu olmak ama hayat şartları onu çok farklı yönlere itmiş. Fakat hayallerinin peşinden koşmaya başladığında herkese örnek olacak biri kesinlikle.
Kim Ji-Won'u daha önce DOTS'da izlemiş ve oyunculuğuna bayılmıştım. Burada da kendini ne kadar geliştirdiği belli oluyor. Özellikle sevimli davrandığı sahnelerde bunu nasıl becerdiğine şaşırdım kaldım. Biraz utanç vericiydi :) 

Ko Dong Man (Park Seo Joon) ise önceleri tekvando yapan fakat çeşitli sebeplerden ötürü bırakmış bir adamdır. Çeşitli işler yapmış fakat hayali olan dövüşçü olmak ağır basınca profesyonel dövüşçü olmak için kolları sıvamış. Açıkçası Park Seo Joon'u bu karakter için tebrik ediyorum. Bir insan ancak bu kadar güzel salak bir karakteri oynayabilirdi :D Dövüş sahnelerinde ise kendimi SmackDown izliyor gibi hissettim. Gerçekten başarılı sahnelerdi. Zaten Seo Joon'nun yüzünü görünce böyle etrafından ışık beliriyor bende kapılıp gidiyorum :D Tip on numara oyuncu on numara ne diyeyim çok seviyorum kendisini 😍
Diğer iki karakteri birlikte ele almak istiyorum çünkü dizi boyunca beni fitil ettiler. 
Baek Seol-Hee ve Kim Joo Man ikilisi 6 yıldır sevgili olan bir çift. Seol Hee kızımız aşırı iyi becerikli bir kız. Joo Man ise bana göre onun sevgisini hak etmeyen odunun teki. Aşırı sinirliyim gerçekten Joo Man'a... Bu ikisinin ilişkisindeki iniş çıkışlar canıma tak ettirdi. Böyle diziye girsem yeter beee artık deyip ortalığı karıştırırdım herhalde :D
Neysee gelelim benim favori karakterim olan Ajumma'ya.
Az önce dizinin içine girmiş olmakla ilgili konuşuyordum ya gerek yoktu bu ajumma gerçekten benim gibi tepkiler veriyordu sağolsun :DCanım ajummam aşırı tatlı bir karakterdi. Çocukları ev sahibesi oluyor kendisi. 

-ajummacım sen benim yaşlı halimsin gel bir sarılalım.-

Şimdi şöyle bir bakıyorum da dizideki ilişkiler o kadar güzel ki. Böyle izleyeni yumuş yumuş yapıyor. Her bir karakterin kendine has bir havası var sizi hemen kendine çekiyor. Seol-Hee ve Joo-Man da dahil bütün karakterleri o kadar çok sevdim kii böyle bitirdiğimde bir yanım eksik kaldı sanki. Onlarla o kadar eğlendim ki. Böyle saçma bir arkadaş ortamım olmasını isterdim yani :) Dizinin müzikleri de çok güzeldi. Hem insanı gaza getiriyor hem de eğlendiriyordu. Hele bir tanesi var ki diziyi bitirdim hala kafamda dolaşıyor o derece güzeldi.
Artık son cümlelerimi söylemem gerekirse;
Dizi bence herkesin seveceği, tatlı hoş güzel bir diziydi. Benim ise favori dizilerim içerisinde yer aldı bilee. İzleyinnn!

-Ühühü ağlama moodu aktif-

Bu diziyle ilgili temsili ben ise :

Dizide beğendim OSTlar : 



Instagram : @daisyandbook

29 yorum:

  1. Bir ara kore dizilerine çok sarmıştım ben de :D Bu da güzel bir diziye benziyor, izlenecek listeme ekleyeyim *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra, hiihihi ben bağımlıyım bayağı :D Güzel bence şans vermelisin :)

      Sil
  2. Yorumunu okuyunca bile yumuş yumuş oldum :D Severim bence, çok tatlıymış. Böyle diziler insanı pamuk gibi yapıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak, sevince böyle yorumlar çıkıyor :D Yumuş yumuş olalım hepp *-*

      Sil
  3. İlkay, spoiler yok dizi yorumlarında rahatlıkla okuyabilirsin :) Dizi konusunda asla hızlı değilim aslında :D Bir bunu çok hızlı izledim o da gerçekten keyifli diye :D Yoksa şu an izleyecek dizi arayışındayım ve bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Ah bu diziyi o kadar seviyorum ki 2 kez izlemiştim. :) Tekrar izleyebilirim, o derece. Capsler gerçekten güzel olmuş. Güzel öneri, Kore dizisi sevenler izlemeli. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman Tuşu, öncelikle bloguma hoş geldin. Dizi gerçekten mutluluk deposu gibi bir şey izlenmeli :)

      Sil
  5. Çok sevdiğim dizilerden birisii. *-* Tekrar izleyesim geldi. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, tatlışlık akıyor her yanından dizinin bu kadar geç izlediğim için pişmanım ben de :(

      Sil
  6. Kesinlikle sana katılıyorum. Yeni çıkan dizilerden birine başladık ablamla belki duymuşsun When The Weather is Fine sıkıntıdan patlayacaktım izlerken yahu bu kadar olmaz yani. Uyumları iyi olur diye düşündüm ama o bile iyi değildi bıraktım daha izlemeyi düşünmüyorum. Bir Lee Min Ho'cuğumun bir de Jinyoung bebeğimin yeni dizilerini izlerim herhalde diye düşünüyorum çünkü sıfır ilgimi çeken dizi şu an.

    YanıtlaSil
  7. Yazı karakterleri çok büyük merak etme kör değiliz. görüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kör olmayabilirsiniz ama bence üslubunuzla ilgili problemleriniz var önce siz onun için endişelenin sonra benim yaptıklarım hakkında endişe edin. Bir daha da bloguma herhangi bir yorum bırakmazsanız iyi olur.

      Sil
    2. Gerçekten size yapılan hoş bir şey değil. Üzüldüm. Üslup çok önemli.

      Sil
    3. Sadece benim blogum üzerine de değil birçok blogger arkadaş bu tip yorumlar bırakılmış bu profil tarafından. İnsanlarla bir şeyler paylaşmaktan çok üslubun ve saygının önemli olduğunu düşünüyorum. Bu destek yorumu için de teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ben başladım dayanamadım çünkü biliyorum izlemesem bile spoiler yerim. Güzel başladı başla bence sen de :)

    YanıtlaSil
  9. Benimde zamanında çok severek izlediğim bir dizi. Hiç aklıma gelmedi bak bunu sana önermek. Ama güzel oldu sende sevmişsin ve genel olarak aynı yerlere takılmışız. Joo Man beni de delirtmişti. Hala dizi aklıma geldikçe sinirleniyorum kendisine :D Seo Joon'un ringe çıktığı zamanlarda Bts'den Fire çalması ise 10 numara bir hareketti❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, büyük ihtimalle izledim diye düşünmüşsündür ondan. Joo Man şu zamana kadar izlediğim en gıcık karakterler top 10 da yer alır resmen.

      Sil
  10. çok ama çok sevdiklerimdeeen :) şimdi artık lee min ho yeni dizisi izleris :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep başladım bile :D Spoiler yememek için online izliyorum. Zaten 25457 gözle falan bekliyordum yani :D Başlamasam tuhaf olurdu.

      Sil
    2. evet yaa nefis dizi valla. bir de the world of married dizisi çok heyecanlııııı :)

      Sil
    3. benim pek ilgimi çeken bir dizi değil ne yazık ki :( Bu ara tek ilgimi çeken The King Enternal Monarch. Bir de Jinyoung'un çıkacak olan When My Love Blooms dizisi. ^^

      Sil
    4. ah doğru çok heycanlı gerilimli dizi world of married uymuyor sana sevmiyon ivit :) when my love tımım çıksın izlerim ben de. yeni diziler ne güzel oluyo yaa :)

      Sil
  11. Çok fazla izlemek istediğim Kore dizisi var ama bir türlü karar verip de birine başlayamıyorum bende. :( Bu dizi de onlardan birisi. Youtube üzerinden birçok kesitine denk geldim. Çok tatlı sahneleri vardı. :) Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri, aahh ne güzel ben sıfırı tüketmiş durumdayım. Bir tek Lee Min Ho'nun yeni dizisini izliyorum şimdi o da zaten haftada 2 bölüm olunca hemencik bitiyor :( Bu diziye gelirsek gerçekten çok tatlı yahu izle bence :)

      Sil
  12. Az önce bu diziyi bitirdiiim. Bir de senin gözünden yorumunu okuyayım hem diziyi kısaca bir tekrar etmiş olurum dedim, iyi yapmış mıyım:-D^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin! Sayende yorumumu ben de bir kez okudum. Epey eğlenmişim izlerken. Umarım sen de en az benim kadar eğlenmişsindir 🙂

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.