Two Cops | Dizi Yorumu (Kdrama)


Adı : Two Cops 
Türü : Romantik, Fantastik, Aksiyon, Komedi
Bölüm Sayısı : 32
Bölüm Süresi : 35 dakika 
Ülke - Dil : Güney Kore - Korece
daum puanı : 7.1
Yayın Yılı : 2017 - 2018

KONUSU :
Partnerinin ölümünün ardındaki gerçeği ortaya çıkarmak isteyen bir polis suçluyu yakaladığını düşünürken hiç umulmadık bir şey olur ve  ölümden döndükleri anda dolandırıcının ruhu polisin bedenine girer. Böylece aslında ölümün arkasında daha farklı bir gerçek olduğu ortaya çıkar. Peki bir polis ve dolandırıcının aynı bedende olması bu olayı aydınlatmaya yetecek midir?





Artık Kore dizilerine başlarken konularına değil de sevdiğim bir oyuncu var mı diye bakıyorum. Bu diziyi izleme sebebim de pek çok dizide severek izlemiş olduğum Jo Jung Suk'tu. Diziye başlayınca neredeyse oynayan herkesi tanıdığımı keşfettim. Sürekli aaa bunu tanıyorum ama nereden? dedim. Evet hepsini stalklayıp bir bir buldum nerede oynadıklarını :D  Herkes tanıdık olunca güzel sahneler daha bir tatlı hale geldi.
Dizi konusunda bahsettiğim gibi bir polisin bedenine dolandırıcının girmesiyle başlıyor. Bu anlarda Jo Jung Suk'un oyunculuğunun ne kadar etkileyici olduğunu daha bir anladım. Aynı bedende iki karakteri oynaması gerçekten etkileyiciydi.


Ayrıca dolandırıcı rolündeki Kim Sun-Ho'nun olduğu sahneler oldukça etkileyiciydi. Sahnede belirince komik bir şeyler olacağını hissediyordunuz. İkilinin arasındaki bromance sahneleri ise ayrı bir keyifliydi benim için. 
Dizide bana kalırsa tek olmamış şey Hyeri'nin karakteriydi. Diziye aşk sokalım aa bunu nasıl yapsak bir kadın muhabir sokalım polise aşık olsun geçmişte de bir yerde hayatlarını birleştiririz diyerek zorla konulmuş bir karakter gibiydi. 
Bunun dışında Jo Jung-Suk ile olan sahnelerinde aralarında iyi bir kimya göremedim. Yaş farklarından olsa gerek onların yakınlaşma sahnelerinde ben rahatsız oldum. Dile kolay 14 yaş... Hyeri güzel kız ama onun yerine yaş olarak daha olgun birinin olmasını isterdim itiraf etmem gerekirse.


Bakınız çift bu ama bilemedim yaa. Böyle bakınca hoşlar ama dizide cıksss... Hazır beğenmediğim şeyleri dile getirirken devamını getireyim. Dizi malumunuz polisli olunca işin içinde dram, entrika gırla. Bu entrikalı kısımların belirli bölümlere yığılışı beni aşırı derece sinir etti. Ara bölümlerde eksiklik olmuştu. O bölümleri de biraz atlaya atlaya izledim. Son bölümlere yığmak yerine ara bölümlere biraz daha yoğunlaşmış olsalardı bence çok daha iyi bir dizi ortaya çıkardı. 
Şimdi hep kötü yanlardan bahsetmişim gibi bir yorum oldu o yüzden toparlamayı beğendiğim kısımlarla yapayım. Dizideki başrollerin oyunculukları gerçekten ilk cümlelerimde söylediğim gibi etkileyiciydi. İkilinin birlikte oldukları sahneler hele dizinin başlıca izlenme sebebi bile olabilir. Hem zeki hem de komik iki karakter izlemek mi?! En sevdiğim. Ayrıca günümüzde ne yazık ki her gün haberlerini gördüğümüz kadına şiddete dair çok güzel bir bölüm hazırlamışlardı. Böyle senarist yanımda olsa gel bir alnından öpeceğim kıvamına geldim. Bakınız o bölümden en sevdiğim replik :)

-Kaküllerini bir kaldırır mısın alnından öpmem gereken bir mesele var da-


Dizinin aksiyon sahneleri de güzeldi. Bakınız oradan bir sahnenin de ekran kaydını almışım. 


Son olarak polisiye ve bromance seviyorsanız izleme listenize ekleyin diyorum.

Geçen yazımda temsili ben koymuştum yazının sonuna bundan sonraki yazılarımda da öyle bir şey yapmanın güzel olacağını düşündüm. Bu dizideki temsili ben :



28 yorum:

  1. Konusu ilgi çekici aslında ama bende artık sadece sevdiğim oyuncular varsa bakmayı tercih ediyorum... Listeme ekliyorum belki ileri bir zamanda bakarım.. teşekkürler yazı için :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Kare Mavi, son yayınlanan diziler bana göre pek iyi değil bu yöntemle bir tık izleme isteği geliyor. Umarım izlediğinde bu ikiliyi hatta bir bebek daha var onu da çok seversin :)

      Sil
  2. Sevdiğim oyuncular varmış. Bu diziye bakayım ben. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birpembesever, umarıımm çook seversin *-*

      Sil
  3. İlgi çekici bir konusu var 😊 bende hyeri seviyorum oyunculuğu eleştiriliyor ama bence başarılı ve tatlı 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. camdandusler, Hyeri güzel kız Allah için ama bu dizide oyunculuğunu pek sevmedim ben :(

      Sil
  4. Diziyi izlediğini görmüştüm Instagram hikayelerinden ama.. Ben nasıl kaçırdım kadroda Jo Jung Suk olduğunu? Aferin bana.. İzlerim ben bunu canım, aldım listeye! :D Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela, sana genelde eski dizilerde izlediklerimin fotoğrafını atınca asıl izleme sebebim beyi atlamışım demek :D Umarım seversin izlediğinde :)

      Sil
  5. Ya o kadar güzel yorumlamışsın ki yüzümde gülücüklerle okudum yazını :D
    Konusu bayağı bir ilgi çekici gözüküyor. Eee iki karakteri tek bedende de canlandırmak kolay değil. Aynı zamanda replikler çok hoşuma gitti. Listeme aldım hatta şu sıralar ne izleyeyim diyordum bunu izlerim! :)
    Ellerine sağlık sevgili Gonca! Çok ama çok güzel bir şekilde incelemişsin bu k-drama'yı. Kendine çok iyi bak kocaman öpücükler, kalpler ve sevgiler! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül Su,eğlenerek okuduysan ne mutlu bana. Ne düşünüyorsam genelde onları yansıtmakta zorlandığı hissediyorum son yorumlarımda ama bu diğer yorumlara göre daha içime sinen bir yorum oldu. Teşekkür ederim güze yorumun için. Umarım sen de izlediğinde benim kadar eğlenerek izlersin ve Jo Jung Suk'u çok seversin! :)

      Sil
  6. bunun filmini izledim o da çok hoştuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone, filmi de mi varmış. Bilmiyordum :)

      Sil
  7. Kore dizilerinde ben de oyuncuya dikkat ediyorum, seviyorsam diziyi de seviyorum genelde :D Temsili ben kısmı harika :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak, ahh oyunculara düşüp izliyoruz hep :D Temsili ben bundan sonra bulabildiğim her dizi film yorumuma koymayı düşünüyorum epey eğlenceli oluyor :)

      Sil
  8. Hyeri'yi sevmeme rağmen bu dizide sevememiş ve karakterinden dolayı diziyi bitirmeden bırakmıştım... Devam etsem güzel şeyler çıkabilirmiş aslında. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. İrem Çelik, ahh hep o ara bölümler çok boştu oyunculuğu oralarda epey bir göze batıyor. Ben oraları atlayarak izledim. Sen de öyle yapsaydın sonunda güzel bir yere bağlıyorlardı :)

    YanıtlaSil
  10. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yaparsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Uzunyol, zaten blogunuzu takipteyim. Sizden ricam bir daha bu tarz yorumlar atmamanız zaten ilgimi çeken her yazıya yorum bırakıyorum.

      Sil
  11. Kore dizilerinde dram olacak en sevdiğim sahneler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarık, ben dram sahneleri pek sevmiyorum daha eğlenceli şeyler bulacaksın blogumda :) Ama izlediğim en dram Kore dizisi Moon Lovers'dı tavsiye ederim :)

      Sil
  12. Konusu oldukça ilginçmiş. Fırsat bulursam izlemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ReHiTu, umarım izlediğinizde seversiniz :)

      Sil
  13. İlkay, Oh My Ghost çok iyi bir dizi değildi şimdi düşününce :) Sadece oyuncular için izlemiştim. Jealousy Incarnate gerçekten konusuyla beni çok etkilemişti. Ağladığım ne çok sahnesi vardı . Yarım bırakmana birazüzüldüm. Yahu dizi film listesi konusunda ben de aynı şeyi düşünüyordum şu an izleyecek bir şey bulmakta zorlanıyorum niye böyle oldu ki?

    YanıtlaSil
  14. Diziyi yarısına kadar izlemiştim. Kim Sun Ho'nun oyunculuğu çok iyi ve dizide ki karakteri de çok ilgi çekiciydi. Cidden Jo Jung Suk ile Hyeri arasındaki kimyanın iyi olduğunu düşünmüyorum. Onun yerine Jung Suk ile Sun Ho'nun sahneleri daha eğlenceliydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi Gökyüzünün Elleri, Hyeri ile belki Kim Su Ho olasa daha bir zevk alabilirdik izlerken. Jung Suk, Sun Ho sahneleri cidden tatlışko *-*

      Sil
  15. Replikler ve sondaki caps bayağı iyiymiş. :D

    YanıtlaSil
  16. hahaha Oh My Ghost benim de öyle bir anıma geldi. Çok da kötü değil ama böyle tadımlık aşk dizileri gibiydi :) Jealousy Incarnate'de evet erkek karakter meme kanseri. Erkeklerin buna karşı tutumunu çok güzel anlatıyor. Kadın biraz pasif dediğin gibi ama sonlara doğru çok güzel had bildiriyor :D :D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.