Kitap Alışverişim | BKM

Herkese merhabalar! Bu sefer sizlere son zamanlarda yaptığım kitap alışverişim hakkında bir yazıyla geldim. Uzun zamandır böyle toplu bir alışveriş yapmayınca burada paylaşmıyordum. Kitapları BKM Kitap'tan aldım. Kitapyurduyla ikisi arasında kararsız kalmıştım. İkisinde de sepet oluşturup karşılaştırdığımda BKM'de daha uygun bir fiyat çıktı. Kargolama süresi ise yaşanan yoğunluğa rağmen oldukça hızlıydı. Sıfır hasar ve basım hatası vardı kitaplarda. Hadi gelin daha detaylı neler almışım ve ne kadar ödemişim ona bakalım.



1- Yine Öyle Hissettiğinde / Cem Güventürk (11,48 tl)
Cem Güventürk benim instagram üzerinde rastgele gezinerken karşılaştığım bir karikatürist. Çizimleri genelde içsel olduğu için çok ama çok hoşuma gidiyor. Aslında almak istediğim kitabı bu değildi fakat diğerinin baskısı olmayınca bunu aldım. Gelir gelmez de bitirdim bile. Ay sonu raporunda büyük ihtimalle düşüncemi paylaşırım.

2- Koyda / Katherine Mansfield (6,9 tl)
Bu kitabı arkadaşım bu kitap tam senlik dediği için aldım.

3- İki Şehrin Hikayesi / Charles Dickens (13,5 tl)
İki Şehrin Hikayesi'ni çok uzun zaman önce ablam doğum günümde hediye olarak almıştı bana. Sanırım o zamanlar 4. sınıfa falan gidiyordum. Çok etkilenmiştim okuduğumda. Tabi kısaltılmış baskıydı okuduğum şimdilerde de aklıma düştü hemen listeye ekledim.

4-Vadideki Zambak / Honore De Balzac (9,6 tl)
Bu kitabı okumayan bir ben kaldığım için artık bu yıl okuyayım diye aldım.

5- Beyaz Geceler / Dostoyevski (5,7 tl)
Şu sıralar Suç ve Ceza'yı okuyorum. Bu yüzden yazarın diğer kitaplarını da okumalıyım diyerek eklediğim kitaplarından biri.

6- Yeraltından Notlar / Dostoyevski (5,7 tl)
Aynı sebepten alınmış diğer bir kitap.

7-Frankenstein / Mary Shelley (7,5 tl)
Dr. Jekyll ve Bay Hyde 'ı okuduğumdan beri aklımda olan bir kitaptı. 

8-Babalar ve Oğullar / Ivan Turgenyev (6,9 tl)
Turganyev okumak istediğim yazarlardan biri. Kitabı da uygun görünce hemen aldım.

9- Ömer'in Çocukluğu / Muallim Naci (3,6 tl)
Tamamen inceliği için aldığım bir kitap. Böyle Yoğun kitapların ardından okurum diye düşündüm.

10- Geçmişe Yolculuk / Stefan Zweig (4,2 tl)
Zweig kitaplarından okumadıklarımı yavaş yavaş tamamlıyorum her alışverişte. 

11- Amok Koşucusu / Stefan Zweig (4.2 tl)
Üsttekiyle aynı sebepten listeye eklenen kitap :)

12- Zaman Dışı Yaşam / Tezer Özlü (4,96 tl)
Tezer Özlü çok sevdiğim yazarlardan biri. Uzun süredik okumak istiyordum elimde kitabı kalmamıştı. Bu alışverişle okumadıklarımdan birini aldım.

13- Sevdalı Bulut / Nazım Hikmet (12,8 tl)
Bu kitap Eskişehir gezimden beri aklımda. Orada ciltlisini bir sahafta görmüştüm fakat almamıştım. O gün bugündür aklımda olunca listeye girdi.

Böylece toplamda 13 kitaba 97 tl ödemiş oldum. Hepsini en kısa sürede okuyup yorumlarını girmeye çalışacağım.

1000Kitap / Goodreads : @daisyandbook

22 yorum:

  1. Kitap alışverişi yapmayı çok özledim. Çok güzel kitaplar almışsınız. Şimdiden keyifli okumalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. BKM kitabı çok duymaya başladım. Bildiğimiz BKM ile bir bağlantısı var mi acaba?

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlaaar🤩 Ben de BKM'den bayram öncesinde alışveriş yapmıştım ve gelmesi 2 hafta sürmüştü. İndirim olunca sanırım talep çok oldu.
    İki Şehrin Hikayesi ve Vadideki Zambak benim de son alışverişimde aldığım kitaplardan :')))
    Keyifli okumalar dilerim<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar bir de kargolarda yoğunluk çok fazla ondan da o kadar gecikmiş olabilir. Teşekkür ederim. Umarım sen de büyük bir keyifle okursun :)

      Sil
  4. Yer altından notlar ve vadideki zambak kitapları hayli başarılı eserler. İyi okumalar.:)

    YanıtlaSil
  5. Hepsi de çok güzel kitaplar :) güzel günlerde oku

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kitaplar. Keyifli okumalar diliyorum. 😊

    YanıtlaSil
  7. çok güzel kitaplar almışsın keyifle oku :)

    YanıtlaSil
  8. Çoğu da okumak istediğim kitaplarr :D Rafta okunmayı bekleyen o kadar çok kitap var ki böyle alışveriş yazısı görünce hemen ben de almak istiyorum hahah :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büşra, bende de durum aynı. Okunmayı bekleyen kitaplar bir sürü ama kendime hediye aldım bunları. Ders çalışma motivasyon şeysi :D

      Sil
  9. Hepsini çok severek ve keyif alarak okursun umarım. Bilmediğim kitaplar var listede. Yorumlarını okumak için sabırsızlanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şu sıralar pek okuma isteğim yok ama okuduğum zaman mutlaka yorumlarını paylaşacağım :)

      Sil
  10. Bu ara önceden stokladığım yazıları sık sık paylaşınca arada kaynamıştır :) BKM'de kapıda ödeme vardı sanırım ama emin değilim. Sevdalı Bulut'u okuyorum şimdi cici bir kitap bitirince girerim buraya yorumunu. Diğer kitapları biraz bekletmem gerek çünkü bu ara gerçekten o tarz şeyler okuyacak enerjim ve isteğim yok. Tükendim tükendim ühühühühühü

    YanıtlaSil
  11. mansfield çok önemli yazar yaai bu kitabını okumadım, notl aldım şimdi :) balzak ve tolstoy, en sevdiğim klasik yazarlar :)iki şehrin hikayes, dünyada en çok basılan ve okunan roman, ingiliz dilinde yani :) beyaz gecelerin nette radyo tiyatrosu da var ve eski bir siyah beyaz filmi de, ikisini de kaçırmaaa :) yeraltından notlar müthişli, bunu seversen ovuz atayın korkuyu beklerken ini oku, ikisi aynı bencesi :) frankentaş ingilizce okudum filmlerini izledim çok severiim :) ömerin çocukluğunu kışın okudum çok güzel bir roman yaa, oku bak, eski okullar öğrenciler eski yaşam filan :) tezer özlüüüüü en sevdiğiiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkuyu Beklerken'i okudum :) Siyah beyaz film izleyemiyorum. Tiyatrosuna bakarım ama :)

      Sil
  12. hihihihih tükendim vallahi. Bak başka hazırda yazı yokkk ühühühühüh

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.