Anime Mimi


Mimlere hep davet edilip yaparım deyip erteliyorum sonra da kalıyor ne yazık ki. Bu anime mimini artık kaçırmayayım dedim. Sevgili Aysu davet etmiş teşekkür ederim. Onun yazısını renkli başlığa tıklayarak okuyabilirsiniz. 

Bu mimde şöyle yapıyormuşuz; 4 tane dizi anime 1 tane film anime olmak üzere sevdiğimiz 5 animeyi yazıyormuşuz. Herkes gibi benim de epey zorlandığım bir mim oldu bu da. İşte benim favorilerim :
1- Orange : Bu animeyi o kadar çok seviyorum ki hala bu tarz anime arayıp duruyorum. Henüz bulamadım.
2- Toradora! : Yakın zamanda izlediğim bir anime ama bir çırpıda gitti ne olduğunu anlamadım bile.
3- Tokyo Ghoul : Sadece ilk iki sezonu göz önüne alalım.
4- Kiss Him Not Me : İzlediğim en saçma ama en eğlenceli animeydi.
5- Your Name : Eee bu animeye olan aşkımı buraya yazmakla bitiremem.

Bu mimle anladım ki daha fazla anime izlemeliyim :D Katılmak isteyen tüm anime severler davetlidir. 


21 yorum:

  1. Toradora'yı yakın zamanda kardeşim izledi ve ısrarla benim de izlememi istiyor. Başta klişe sansam da çok duygulandım dedi. Listemde o da yakın zamanda izleyeeğim. :) Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toradora gerçekten başıyla sonu arasındaki fark insanı şaşırtan bir anime. Sonunda ben de biraz sorgulamıştım kendimi. Umarım sen de seversinnn :)

      Sil
  2. merhaba takipteyim sen de iadei ziyaret arzu edersen eğer https://duvartakvimi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Anime filmler gerçekten çok güzel oluyorlar. Bunu yazarken de sürekli aklıma film olanlar geldi zaten :) Orange gerçekten ama gerçekten harika bir anime. Hala yüreğim sızlar. Death Note'u izlemedim biliyor musun? Herkesin abartıyor oluşu beni bir tık geriye itiyor. Tokyo Ghoul'un da ilk iki sezonu güzel yaa son sezonlarının biraz suyu çıktı diyebilirim. Aklında bulunsun izlemeden önce. Your Name offfffff böyle adını yazdığım an sahneleri aklıma doluşan bir anime. Böyle naif şeylere resmen aşığım. Günlük yaşamımda şu çan sahnesi vardı ya yan yana geçerken çalan kaderimde olan insanla karşılaştığımda öyle bir şey olsun isterim. Gerçekten güzel olurdu. Amaaan hayaller hayallerr :)

    YanıtlaSil
  4. Heyy! Teşekkür ederim yaptığın için, Orange listemin başlarındaydı senin sevdiğin bir animeyse bir an önce izlemeliyim :) Tokyo Ghoul'ü bitirdim ve çok karışık olduğunu düşünüyorum, en iyi sezon 1. sezondu bence. Toradora'yı senden mi duydum emin değilim ama o da listemde. Kiss Him Not Me, saçma ve eğlenceliyse muhtemelen severim :D Your Name çok güzeeell <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toradora'yı benimle konuşmuştun evet. İzlerken yazmıştım. Tokyo Ghoul'un son sezonları bence tuttu diye o hale gelmiş bütünüyle. Ben aklımda kötü bir şekilde kalmasını istemedim. Hihihi umarım diğerlerini de seversin. Şapşal animeler :)

      Sil
  5. Yeni yeni anime filmler izliyorum.Bazılarını beğendim bazılarını ise beğenmedim. Your name de severek izlediklerimden biriydi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakt-i Dem, benim de öyle sevmediklerim var. Umarım bundan sonra güzel şeylere denk geliriz. Zira şu sıralar izlediğim şeyler genelde kötü oluyor :( Your Name bence anime aleminin en iyisii :) Ondan sonra o derece güzel bir şey bulamadım

      Sil
  6. your name benim de en sevdiklerimdeeen :) orange toradora kiss him, bunları not aldım, bilmiyodum thanx :) ragnarok sevdin madem SEE adlı diziyi de sevebilirsiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orange çok güzeldi deep öne al bencee yorumunu merakla bekliyorum. See'yi listeme aldım ama yakın bir zamanda izlemem büyük ihtimalle :)

      Sil
  7. Ben bi alışamadım su anımelere sevemedımde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zevk ve ilgiye alakalı tabi :)Beğendiğimiz şeyleri izlemek daha iyi :)

      Sil
  8. Your Name,çok anlamlı ve güzel bir animeydi. :) Bu mim çok güzelmiş ben de cevaplarım belkii.^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa cevapla bencee benim de çok hoşuma gitti hemen dedim unutmadan yazayım :) Merakla bekliyorum cevaplarını :)

      Sil
  9. your name en sevdiklerimdeen :) tokyo ghoul birkaç bölüm izlemiştim çok güzeldi ona da okul yüzünden devam edememiştim izlemek istiyorum :) devamını sevmedin mi niye öyle dedin ah merak ettim :) ben mimin kurallarını baya bozdum yazarken tutamadım kendimi :D diğer söylediklerini bilmiyordum izlerim onları da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tokyo Ghoul 2. sezondan sonra çok saçma bir hal alıyor ya hiç sevmedim ve aklımda öyle kötü kalmasını istemiyorum. Hihihi mimin kurallarını bozmak benim de aklımdan geçmedi değil ama tuttum kendimi :D

      Sil
  10. Bu anime mimini yanlış anlayıp, direk dizi animelerden bir liste yapmış olmam kaç puan peki? Kuralları bilmiyordum :D Kiss Him Not Me animesini bilmiyordum bak, kaydettim hemen. Orange ise merak ettiklerimden, zamanının gelmesini bekliyor. Toradora animesini izledim aslında ama tekrar izlemem lazım çünkü neredeyse hiç bir detayı hatırlayamıyorum. Şu anda izlediğim anime bitince başlarım belki ona tekrar :) Your name ise canımız zaten❤ Ne güzel bir liste olmuş yahu :)

    YanıtlaSil
  11. Orange ilginç görünüyor, biraz baktım. Tokyo Ghoul' u sevmeyip bırakmıştım 1 2 bölümde. Your Name ise çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  12. duygu emanet, tokyo ghoul biraz farklı sevememiş olabilirsiniz. Zaten 2. sezondan sonrasını ben de pek sevmiyorum. Orange bana kalırsa gerçekten şu zamana kadar izlediğim en iyi animelerden biri. O verdiği psikolojik şeyler beni çok etkilemişti. Your name ise gelmiş geçmiş en iyi anime filmlerden biri açık ara :)

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.