Twogether | Yorum

Adı : Twogether
Türü : Program, Show
Bölüm Sayısı : 8
Bölüm Süresi : Ortalama 1 saat
Yapım / Yayın Yılı : 2020
Diller : Korece, İngilizce, Manderince ve Çince 

KONUSU :
İki arkadaş Lee Seung Gi ve Jasper Liu seyahatleri sırasında verilen ipuçlarını toplayarak gezdikleri yerdeki fanlarıyla buluşurken çeşitli kültürleri tanıyorlar.
Herkese merhabalar bugün sizlere izlerken acayip eğlendiğim bir gezi programının yazısıyla geldim. Her şeyden önce sizi programdan yer alan Lee Seung Gi ve Jasper Liu'yi tanıtmak istiyorum.


İlk önce kdrama sevenlerin tanıdığı Lee Seung Gi bey ile başlayalım. Lee Seung Gi kariyerine ilk olarak şarkıcı olarak başlamış daha sonra buna ek olarak  oyunculuk sektörüne atılarak herkesin beğenisi almış Güney Koreli bir sanatçı. Bu programda da komedyenlik becerilerini sergiliyor. Maşallah on parmağında on marifet bir insan.


Jasper Liu, Tayvanlı oyuncu, model ve şarkıcı. Diğer bir on parmağında on marifet olan kişi yani 😊 Ayrıca kendisini bu programda yakından tanıdığım için fotoğrafta yazdığı gibi çok mutluyum. Sıradaki fangirllüğüm için seçilmiş kişi 😅


Program birkaç ülkede geçiyor. İkilimiz, konusunda da bahsettiğim gibi hayranlarıyla buluşmak için bu seyahate çıkmışlar. Kendilerine çeşitli görevler veriyorlar ve bunları yerine getirmeleri isteniyor. Bu süreçte gösterilen mekanların, manzaranın çok ama çok etkileyici. 
Bakınız ;

Ayrıca ikilimiz ortak dil olarak İngilizce konuşmalarına rağmen birbirlerine kendi dillerinden kelimeler ve cümleler öğrettiler. 😍Gittikleri yerlerde de yerel kültüre dair bilgiler edinip geziyi daha güzel bir hale getirdiler. Ben de onlarla geziyor gibi hissettim. Aralarındaki arkadaşlığın da her bölüm gelişmesiyle birlikte gerçekten harika bir şey izlediğimi söylemeliyim. Sadece zaman zaman Lee Seung Gi bey biraz çakallık yapıp Jasper'ın utangaçlığından yararlandı buralarda biraz sinir oldum ama olsun 😊


Ayrıca gezi boyunca gittikleri noktaları bulamaları için böyle bebekler yaptırmış yapım ekibi. Gerçekten çok çok beğendim 😍 Her halde fazla gözüm kalmış olmalı Jasper'ın bebeği bir bölümde kırıldı 😅 Programa dair en sevdiğim şeylerden biri de hayranlarıyla buluştuklarında ve ondan sonrasında gerçek anlamda yüzlerindeki tatmin olmuşluk ifadelerini görmekti. Çünkü 8 bölüm boyunca o kadar yoruldular ki. 
Lee Seung Gi hatta bir bölümde yönetmene Neden metroya biner gibi uçağa biniyoruz dedi. Gerçekten oradan oraya oradan oraya epey yoruldular. Umarım gözlerinde gördüğüm o tatminliğin bir kısmı da geziden gelen zevki kapsıyordur. 
Ben çok ama çok severek ve eğlenerek izledim. Zaten hemen de bitirdim. Programa dair tek pişmanlığım hızlı bir şekilde bitirmiş olmamdı 😢
Kesinlikle tavsiye ederim!!


* Havanız batsın havanız*


*Anne kızın aynı anda iki kişiye aşık oldu*


*Arkadaşlar fotoğafta bulunan mirketlerimi kaybettim bulan haber versin. 😂*

instagram : @daisyandbook


14 yorum:

  1. İkiliyi sürekli görüyordum ama formatı tam anlamamıştım. Şimdi bu yazıyı okuyunca ekstra merak ettim, güzele benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel gerçekten, umarım yazımla birlikte konuya dair bir şeyler oturmuştur :)

      Sil
  2. İkisini ilk defa görüyorum. Ama yeni yerler, yeni kültürler hep hoşuma gitmiştir. Birbirlerine kendi dillerini falan öğretmeleri falan izlerken eğlenceli olacaktır diye düşünüyorum. Teşekkürler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanımadan da eğlenebilirsin bence :) Kültürler, manzaralar, iki adamın şapşikliği hoştu :)

      Sil
  3. Ayy canım jasper beyciğimle ergenlik aşkım lee seung gi ^^ bu iki insanı nasıl bir araya getirmeyi başarmışlar , inanılmaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah ergenlik aşkım :D Jasper da benim şimdiki aşkım oldu hihihi :D İkisinin bir araya gelmesi gerçekten inanılmazzz

      Sil
  4. Bu programı bekliyordum ben de. :) İzleme listeme bile almıştım. *-*

    YanıtlaSil
  5. Ben yayınlandıktan 2 gün sonra filan başladım ama hala seyrediyorum :D Eğlenceli, tadını çıkara çıkara bakıyorum ben senin yazından sonra ihihi :) Jasper Liu'yu da pek bir beğendim, çok sempatik. Seung Gi zaten kurnaz sempatik ona bir şey demiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jasper Liu tam bir bebek yaa. 30 küsür yaşında tavırları bebek gibi. Çok sevdim. Biraz rahatlayayım onun dizilere de el atacağım :)

      Sil
  6. allam yaa senin notların çok şirindiii kahkaha attırdın vallaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski yazılarımda çok yapardım bunları şimdi tam fangirl oladuğum şeylerde yapabiliyorum. Yaşlandım deep :(

      Sil
  7. Buradan görüp merak ettim,gerçekten izlediğime değdi.Lee Seung gi'yi çoğumuz tanıyordu.-ya da tanıdığını sanıyordu^^- Jasper'ın dizilerine bakacağım dedin Triad Princess'le başlayabilirsin.Hem kısa hem de twogether'daki efendi halleri falan hep aynı.Çerezlik ama olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dandinidastana, benim tavsiyemle başlamana ve beğenmene çok mutlu oldum. Gerçekten farklı yönleriyle tanıdık onları :). Triad Princess'i önceden izlemişim ama nasıl saçma olduğunu hatırlayınca neden aklımdan silindiğine pek şaşırmadım :D Before We Get Married dizisine bakacağım. En azından oyunculuğu hakkında bir fikrim olsun istiyorum. :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.