Ragnarok | Dizi Yorumu

Adı : Rangarok
Türü : Mitolojik, Dram, Aksiyon
Bölüm Sayısı : 8 bölüm 
Bölüm Süresi : 45 dakika
Yayın Yılı : 2020
Ülke - Dil : Norveç/Danimarka - Norveççe
Yönetmen : Adam Price
Puanım : 6/10
-2. Sezonu çok yakında-

KONUSU:
Magne ve ailesi Norveç'te bulunan Edda kasabasına taşınırlar. Kasabada ilginç şeyler olmaktadır ve bu Dünya'nın sonunu yavaş yavaş getirmektedir. Bu ilginç şeylerin yanında Magne'de de değişimler olmaya başlamıştır. Peki Magne bu ilginç şeylere sebep olanları yakalayıp Dünya'yı kurtarabilecek midir?


- öyle bakma Koreli oppalarıma ihanet edemem.- 

Voaaa Kore dizisi dışında bir dizi yorumuyla geldim. Ben şaşkın, siz şaşkın herkesler şaşkın :D Kdrama yorumu girmeyi özledim zira şu sıralar gerçek anlamda bir şeyler izlemek istemediğim dönemlerden geçiyoruz. İttir kaktır izliyorum başka türlü vakit asla geçmiyor. Gonca'cım şunu izle akıcı dediğiniz şeyler varsa seve seve öneri kabul ederim. Neyse gelelim Ragnarok'a. Ragnarok şu gifte gördüğünüz beyefendi olan Herman'ın instagram keşfetimi ele geçirmesi üzerine aklımda dönüp duran bir diziydi. "Sivaslıyız gardaş deyince de kızım koş izle" dedim. Baktım kısacık da başladım. Hemen de bitti. 

İskandinav mitolojisinden yola çıkarak hazırlanmış bir dizi. Daha önce İskandinav mitolojisine ilişkin az çok bilgim vardı. Dizi sağ olsun ufak bir araştırmaya da itti beni.


Dizi künyede yazdığım gibi Norveç'te çekilmiş. Dizi boyunca gösterilen manzaralar o kadar güzel ki, insan beni oraya biri ışınlasın ne olurr! moduna geçiyor. Tam bir görsel şölen. Çekim kalitesi de çok iyi dizinin. Karanlık sahneler bile net yani. Bunlar dışında dizinin beni sinir eden noktası olayların çok ama çok yavaş ilerlemesi. Tamam anladık ikinci sezon onayını aldınız da bu denli yavaş ilerlemesi izleyiciyi sıkıyor sevgili senaristlerr! Bir de sürekli olarak kötülerin işi yaver gidiyor geldi bana bir krizler... Zaten Herman da başrol değilmiş püüü -_- Başrol olan çocuğu da amele haline getirmek için ellerinden geleni yapmışlar cık cık cık. 
Bunları bir kenara bırakırsak diziyi sevdim. Sadece olayların yavaş ilerlemesi beni bir tık sıktı ama son bölümüyle ikinci sezona mahkum etti beni. İkinci sezon bekleniyor efendimm :) İzlemek isterseniz izleyin derim zaten kısacık.
Son olarak görsellerle kapanışı yapayım :)

Şu çocuğu ilk gördüğüm andan beri diyorum ki birine benziyor. Meğer Loki'yi oynayan adama benziyormuş. Bu kadar benzerlik fazla ama kardeş :) Ayrıca tam bir tatlışko değil mi? Sahnesi gelince böyle ekranı mıncırmak istedim. Çok tatlı fazla tatlıııı *-*

Mecbur Koreli oppalarıma ihanet edeceğim bu neeee?

Bu dizinin modu :
Yürüyen Ragnarok arkada onu kesen kız = ben


Fragman : 

17 yorum:

  1. Skam izlerken Herman Tommeraas hiç dikkat bile etmemistim son zamanlarda Türkiye ile canlı yayın yapması bir fenomen ile çok sempatik gelmeye başladı yahu 😄 ragnorak bir türlü nasip olmadı izlemek ... Kalemine sağlık canım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ben de tam o videolardan sonra bunu izlemeye karar verdim. Tatlı çocukk *-*

      Sil
  2. Bir göz atayım bende bu diziye,öneri için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, umarım keyifle izlersiniz :)

      Sil
  3. Çocuk çok tatlı İlkayyy *-* Sanırım o da Loki dizide ama ortaya çıkmadı henüz. İkinci sezonu bekliyorum bakalım. Olayları yığdılar son bölüme agresifim :D

    YanıtlaSil
  4. magne severiim :) the witcher ve see de var işte bi de vikings var ben de izlicem daha vikings i :) ragnarok geliyoooo felakeet hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. The Witcher'ın eleştirisini izledim o yüzden izlemem onu :D Adam öyle bir eksik yanlarını söylemişti ki videoda izlesem kesin oralara takarım ben. See'yi söylemiştin daha önce. Onu not aldım. Bir ara izlerim herhalde. Vikings pek benim tarzım değil :(

      Sil
  5. Diziyi ilk defa duyuyorum. Konusu merak uyandırdı. Bakayım ilk bölüme. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz yavaş ilerliyor ama sonuna kadar izlersen seversin bence :)

      Sil
  6. Konusu bana garip geldi ama yinede bakayacagim sagol

    YanıtlaSil
  7. Herman Skam dizisinden biliyorum. Norveç'i ve İskandinav mitolojisi de bayağı seviyorum. O yüzden Kesinlikle bakıcam bu diziye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu tam senlik o zaman keyifli izlemeler :)

      Sil
  8. Diziyi beğenmene sevindim 🤗 ben de çok beğendim , bazı oyuncuları tanıyordum SKAM dizisinden, o yüzden akıcı oldu :)) arada Kore dizilerinden çık hakkaten 😬

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kdramalardan kolay kolay vazgeçmem üzgünüm :)

      Sil
  9. Fena dizi değil 2.sezonu bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ozlemsaglam, bende ikinci sezonu bekliyorum ilk sezonda pek aksiyon yoktu ama ikinci sezon daha iyi olacak gibi bir his var içimde umarım yanılmam :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.