Mayıs Ay Sonu Raporu! | 2020 (Dizi, Film, Kitap, Müzik)


Herkese merhabalar! Artık bir klasik haline gelen ay sonu raporuyla geldim. Bu ay diğer aylara göre benim için pek verimli bir ay olmadı. Hadi gelin bakalım neler yapmışım? Detaylı yorum okumak isterseniz renkli başlıklara tıklamanız yeterli :)

Okuduklarım : 

Her Ay 1 Kitap 1 Film etkinliğimizin bu ayki kitabı Huzursuzluk'tu. Uzun zamandır okuduğum en iyi kitaplardan biriydi.

Seriye kaldığım yerden devam ettim bu ay. Kitap kalın olmasına rağmen çok ama çok akıcydı.

3- Love or Money  / Rowena Akinyemi 
Her ay bir ingilizce kitap hedefimde son A1 seviyesi kitabımı okudum. Kolay okunan hızlı ilerleyen bir kitaptı.

İzlediklerim:

Son sezonu yayınlanınca pek veda etmek içimden gelmiyordu ama artık bu ay vedalaştık. Çok sevdiğim komedi dizilerinden biri oldu. Tavsiye ederim.

2-Unutursam Fısılda / Film
Ailecek izlediğimiz bir filmdi.  Senaryosu, oyuncuları ve şarkılarıyla gerçekten güzel bir filmdi.

3- Toradora! / Anime
Son zamanlarda anime izlemek istiyorum. Toradora da daha önce başlayıp izlemeyi unuttuğum bir animeydi. Oldukça tatlı ve çabuk ilerleyen bir anime. Tavsiye ederim.

Daha önce Ölümlü Dünya'yı izleyip çok sevince merak edip izlediğim bir filmdi ama benim için tam bir hayal kırıklığı oldu.

5- Yes Man / Film
Kağıttan Dünyam , İlkay çok önceleri yorumunu paylaşmıştı. Ben de o zaman listeme eklemiştim. Bu ara bu tarz şeyler izlemek isteyince hemen listede öne çekip izledim. Gerçekten verdiği mesaj çok iyiydi ve ilerleyişi tatlıdı.

Ahhh! Bu diziyi gerek burada gerekse instagramda o kadar övdüm kii... Sadece izleyin :)

Bu ayki etkinlik filmimizdi. Artık bu filmi bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Benim kafamda filme dair pek oturmuş bir şey yok. Fakat izlenmeli diye düşünüyorum.

Artık romantik dışında bir dizi izlemeliyim diyerek başlamıştım bu diziye. Gerçekten nokta atışı bir tercih yapmışım. Gerçekten böyle diziler izlemeyi özlemişim. 

365 Repeat The Year'dan sonra çıtır çerez bir dizi araya almam gerek diyerek başladım. 19 bölüm olmasa daha iyi olurdu diye düşünüyorum.

10- How I Met Your Mother / Dizi 
Aylardır izlediğim dizime bu ay veda ettim bir tık üzgünüm bitti diye ühühühühühüh. Şimdi sırada Friends var.

Ayrıca izlediklerim: 
Timeless, ahhh bana bir tık Doctor Who'yu hatırlatıyor her izlediğimde :') Güzel gidiyor.
Hi bye Mama, aslında bu ay içinde biterdi de dram olunca ağlarım diyerek son bölümlerinde bıraktım izlemeyi.
The King Enternal Monarch, ilk bölümlerde bir heyecanım vardı ama ilerledikçe benim için hüsrana dönüşüyor gibi.
Aşk 101, ilk bölümünü izleyip bırakmıştım ama ablam hadi gel izleyelim deyince izledik gitti.
Good Girl, Kpop grubu olan KARD'ın üyesi Jiwoo var diye izlediğim program. Programda güzel olan tek şey de Jiwoo zaten.
Break The Silence : Docu-Series, BTS'in konser belgeseli. Sindire sindire izliyorum. Zira kısa olsa da her bölüm gözlerim yaşlı...
Kalp Atışı, ramazanda tvde denk gelince izlemeye başladım. Tabi ben bir dizi kolik olarak tvden bağımsız izliyorum. Sahurların vazgeçilmezi Ali Asaf'ın yeri dolmaz :D :D 

Dinlediklerim :

Agust D  is back!! Müthiş şarkı müthiş albüm. Direkt albümün adını bırakıyorum :
Agust D / D-2


IU feat. Suga of BTS - Eight 
Bu ay listemin yıldızı Suga :)


Dua Lipa - Break My Heart
Otomatik oynatmanın faydalarını gördüğüm şarkılardan :D

Dua Lipa feat Hwa Sa of Mamamoo - Physical
Hwa Sa olunca çıkacağı haberinden itibaren bekliyordum. Gerçekten harika uyum. Harika şarkı. 

Lauv feat BTS - WHO
Çıkalı epey oldu da ben müptela olmakta geciktim.


Chanyeol & Raiden - Yours
Chanyeol var diye dinledim. Sonra kafamın içinde çalmaya başladı. Güzel şarkı.


DAY6- Zombie
Dilime dolandı gitti. Ruh halimi yansıtıyor biraz da :)

7 yorum:

  1. Heyy! Seni son yazımda Anime Mimi'ne davet ettim, umarım katılırsın :) Bir de ayın çok güzel geçmiş, izlediklerin arasından merak ettiklerim var okuduklarından da var aynı şekilde. Çok sevdim :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa sürede katılamaya çalışacağım Aysu. Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. the good place/toradora not aldım. izleriim :) find me in your memory de senden okuyup da izlemek istediklerimdeeen :) how ı met ve friends sevenler iki ayrı gruptur. birini seven diğerini sevmez :) ikisini de seviyom beeen :) eternal monarch ay ben her bölümde artan şekilde sevip heyecanlanıyoom, yani her bölümde daha çok seviyom. şimdi, paralel evren ve romantizmi çok keyifle izliyoom yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hem HIMYM hem friends seven tayfada olacağım sanırım. Friends'i zaten HIMYM'dan önce izliyordum netflix kolaylık sağlayınca HIMYM'da geçiş yapmıştım. Find Me in Your Memory çok güzeldi deep :) The King bilemiyorum yaa benim beklentiminn altında birazcııkkk

      Sil
  3. Huzursuzluk kitabı çok güzeldi. :)

    YanıtlaSil
  4. https://sadevederin.blogspot.com/2020/02/the-witcher-ragnarok-onisciente.html

    ragnarok bak burdaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim deep hemencik bakıyorum. Yazını okuduğumu hatırladım ama yorumunu hatırlayamadım :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.