Yeni mi Normal Biz Zaten Anormal | MİM!


Sevgili Ebrar geçenlerde beni Yeni mi Normal Biz Zaten Anormal Mimine davet etmişti. Çok bekletmeden artık cevaplayayım dedim. Ebrar'ın yazısını okumak isterseniz. tık tık :)

1- Korona sürecinde vaktinizi ne ile geçirdiniz?
-Korona başladığında okuldaydım daha dönem ortasıydı ve vizeler yaklaşmıştı bu nedenle bol bol ödev ve sınavla uğraştım. Bunlardan arta kalan vaktimde de dizi, film izledim. Kitap okudum. Sizlerle paylaşmak istediklerimin yorumlarını yazmak için blogda vakit geçirdim :)

2-Yeni normal sizin için ne ifade ediyor?
-Biraz üzücü bir cevap olacak ama kullanılmayan maskeler, gereksiz kalabalık ve uyulmayan sosyal mesafeleri ifade ediyor. 

3-Kendinizle ilgili anormal bulduğunuz bir şey var mı?
-İllaki vardır ama sürekli yaptığım şeyler olduğu için bana artık anormallik gibi gelmiyor :D 

4-Gezmelere başlanmalı mı, ilk nereye gitmek istersiniz?
-Kesinlikle başlanmamalı. Son zamanlarda normalleşme adımları attıkça korona virüs tablosunda da bir yükselme mevcut. Sadece bizim ülke için demiyorum. Genel olarak diğer ülkelere baktığımızda da virüsün yükselmeye geçtiğini görüyoruz ne yazık ki :( Bu yüzden tedbiri elden bırakmamak gerek diye düşünüyorum. Babam eğer bu durum düzelirse Bilecik'e gideriz diye plan yapıyordu sanırım oraya gitmek isterim. Tabi düzelince şimdi değil. 

5-Gerçekten tamamen normale dönebilecek miyiz?
-Dönmemizi umuyorum. Ama bilim adamlarının yaptıkları açıklamalara göre ne yazık ki virüs bittikten sonra bile bu pek mümkün olmayacakmış. Yine de biz iyi düşünelim, iyi olsun. Umarım bir an önce bu durumdan kurtuluruz diyerek cevaplarımı sonlandırıyorum.

Herkes katıldı diye gördüm takip ettiğim bloglardan. Ama ben katılmadım katılmak da istiyorum diyenler mimlendi! 




21 yorum:

  1. Normale döneceğiz de bakalım ne zaman

    YanıtlaSil
  2. Normale dönebilmeyi bende umuyorum, yaz mevsimi için gitmek istedigim o kadar çok yer vardı ki sanırım hayatı ertelememek gerek... Virüs bu dersi verdi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle hayatı ertelememek gerek. İmkanlar dahilinde elden geleni yapmalıyız tabi :)

      Sil
  3. Kesinlikle tedbiri elden bırakmamak gerek. En kısa zaman da kurtuluruz inşallah:)

    YanıtlaSil
  4. umarım bilinç düzeyimiz artar, eskiye dönmeyi ne çok istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım, ben de çok istiyorum. Herkes çok bunaldı. Psikolojik olarak yıprandı :(

      Sil
  5. evet yaaa senin dersler ödevler yoğundu ama di miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nee yoğunluk hem de deep bir ara saçımı başımı yoluyordum o derece...

      Sil
  6. Kiki'nin boş bakışları beni temsil ediyor burada gerçekten :D Tip de aynı kahve içerken aklımdan 2146545 şey geçirmek :D Ödevler sınavlar onlar bizi haklamadan biz hakladık çok şükür onları. Blog olmasa gerçekten fikir paylaştığım çok az insan var. Ne yapardım hiç bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  7. Benim bu virüs zamanlarından öğrendiğim hala tuhaf gelse de bu durum, sen istediğin kadar en "mükemmel" planı yapabilirsin ama sonuçta yine de bir şeyler önüne geçebilir. Ve bazen de hiç plan yapmadan anlık çok güzel olaylar gelişebilir.
    Ekimden beri Mart sonunda Eskişehir'e gidelim dedik arkadaşlarımla planlar yaptık ve o kadar mükemmel bir zamandı ki hepimize uygun. Sonuç hüsran 😁😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demişler hayat sen planlar yaparken planı bozandır :)

      Sil
  8. Bilecikli misin yoksaa ^^ babaanne tarafından bilcekliyim bende babam tarafından tek gittiğim yer , seviyorum bileciği çok şirin yer ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Bilecikli değilim. Sakarya'da yaşıyorum. Yakınn :)

      Sil
  9. Merhabalar mim i baslatan kişi olarak yazınızı okumak büyük zevkti takipte kalinnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle güzel bir mim başlattığınız için teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Aa cevaplamışsıın ben yeni gördüm :D Kikiii kedisiyle birlikte bir de, çok severim :)
    Evet ya maalesef biz normale döndükçe bir yükselme oldu :/ biraz uzak kalmak için takip etmedim korana haberlerini bilim adamlarının böyle dediğini bilmiyordum. Eğer öyleyse çok kötü gerçekten :/ neyse biz yine de iyi düşünelim dediğin gibi. Umarım kurtuluruz biran önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu aralar Kiki'yim ben de bir kedim eksik :D Hava sıcak sürekli bir şeyler içiyorum. OFF gerçekten sürekli yükseliyor. Umarımmm kurtuluruzzz

      Sil
  11. Kardeşimin üniversitesi için bizde Bilecik merkezde kalmıştık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dibimde ama bir türlü gitmek nasip olmadı bakalım biraz daha normale dönelim göreceğim inşallah :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.